Miért pont Ő? #2

822 36 2
                                    

Egy kopogás kíséretében benyitottam a bátyám szobájába és olyan látvány tárult elém,hogy az állam leesett... Mark és Dave TANULTAK. Ezek tuti meg vannak huzatva... Mark tanul?! Tuti nincs jól. Meglepődöttségemet valószínűleg észre vették,mert elkezdtek röhögni és megkérdezték,hogy mi a bajom,hogy lefagytam..
-Végülis semmi bajom nincs,de ez nem mindennapi látvány,hogy tanultok!-mondtam,ők pedig helyeslően bólogattak..
-Jaa igazad van,soha nem tanulunk,de ez egy kivételes alkalom-jelentette ki Dave vigyorogva.
-És miért ilyen kivételes?-kérdeztem rosszatsejtőn.
-Biztosan akarod tudni?-néztek egymásra majd rám.
-igen,hajrá bökjétek ki.
-Biológiábol páros feladat volt,és egy makettet kell csinálni...
Ekkor Dave megallt a beszédben,és Markra nezett.
-Egy makettet kell csinalnunk egy női ivarszerveről,és anyagot gyűjtünk hozzá.
-Undoritoak vagytok!-állapítottam meg és hangos ajtócsapódás kíséretében otthagytam őket. Hallottam még,hogy hangos nevetésben törnek ki,de nem igazan érdekelt.Miután minden házimat megcsináltam és meg is tanultam mindent,skypolni kezdtem Maryvel,aki Daniellről áradozott,amikor hirtelen kivágódott a szobám ajtaja és megláttam Markot.
-Kopogni? Luxus?!Nem érek rá!
-De Jenni! Életbe vágóan fontos!
-Ki az? Mi történik?-érdeklődött Mary a webkamera mögül.
-Csak a hülye bátyám,de lekoptatom  és tudunk nyugodtan beszelni.-jelentettem ki halál nyugodtan.
Hirtelen kikapcsol a skype hála Marknak,mert kikapcsolta a webkamerám,hogy figyeljek rá,pontosabban rájuk.
-na mi olyan fontos,hogy megzavartál egy szuper titkos beszelgetest? -kerdeztem kicsit flegmán.
-Dave!!-ordított Mark
-Jaa,hogy ő is itt van?!-húztam fel a szemöldököm
Az ajtó felé kaptam a fejem,hogy lassám Davet,pontosabban amit hoz. Igen az... a mekett,amin egész délután dolgoztak.
-Te jó ég!
-most mi van???-kérdezték egyszerre,értetlenül rámmeredve.
-1. Ki az az idióta biosz tanár,aki ilyen feladatot ad fel? 2. Hát... nem rossz,a tárgyat illetően.
-kösz!-boxolt gyengen a karomba Dave,mintha a haverja lennek,én pedig olyan szemekkel néztem rá aki,menten megöli.Felemelte mindkét kezét,hogy befejezte.
-Anyuék megjöttek?
-Nem,hívtam anyut,majd csak későn érnek haza,mert túlóráznia kell,apu meg valami tárgyaláson van.
-Aham.. de kimennétek a szobámból és kivinnétek azt az izét? -mutattam a makettra.
-ohm hugi.. -vakargatta a tarkóját Mark.
-Van egy rossz hírem.. Dave itt alszik.
-Hurrá!-tettem örömöt -Na de engem ebben mi érint?- kezdek rosszat sejteni😕
-Az a helyzet,hogy...annyira szétbombáztuk a szobámat és lépni sincs hely,nem hogy aludni,ezért arra gondoltunk,hogy...
Kínos nevetésben törtem ki,aztán kínosan is éreztem magam,mert nem vicceltek,tényleg az én szobámban akarnak aludni.
-Na neem! El lehet felejteni,ott van a kanapé is!
-Ez nem egy kérés volt,hanam egy kijelentés.-Hozta be a takaróját Dave.
Markra néztem aki heves bólogatásba kezdett.
Bele kell törődnöm nem tudok mit tenni ellene.
-Csak és kizárólag a földön alszotok az ágy az enyém! Zene hallgatás nincs... -papoltam tovább a "szabályokat" vagy inkább a feltételeket.
-Jó értjük csak fejezd már be!-állítottak le,unottan.
-°°°°°°°°-
Miután letusoltunk és megvacsoráztunk,elmentünk lefeküdni.Dave a földön mellettem aludt,Mark pedig Dave mellett az ablak alatt. Nem is volt olyan rossz,mint gondoltam. A fiúk nem ökörködtek és még hamar el is aludtak😄Biztosan elfáradtak a makett készítésben.😺 Még egy kicsit agyaltam és elnyomott az álom. Éjjel felébredtem,mert mosdóba kellett mennem,és teljesen megfeledkeztem arról,hogy Dave ott fekszik a lábam alatt és igen... ráléptem,de ez nem is akkora baj,legalább is nekem.De az viszont sokkal nagyobb gondot okozott,hogy elkapta a lábam,mint egy plüssmacit és nem engedte el.Sehogy sem tudtam kihúzni a lábam a kezei közül ezért arra az elhatározásra jutottam,hogy felébresztem.Sikerült? Nem. Ideges vagyok? Igen. Hogyan fekszek vissza aludni? Nem tudom.
Davet egy ágyú sem ébresztené fel az biztos. Sőt elég erős is.. mondjuk velem szemben biztos mivel ő 17 éves fiú én meg 15 éves lány és hát logikus,hogy erősebb nálam.
Arra az elhatározásra jutottam,hogy lefekszem mellé,amég ő öleli a lábamat. Így is történt.Nagyon,de nagyon kénymetlen volt,de nem tehettem mást. Aztán elaludtam.

Sziasztok! Remélem tetszik ez a rész :) Ha szeretnétek folytatást komizzatok. ❤🎀

Miért pont Ő?Where stories live. Discover now