answer the Questions

5.1K 61 9
                                    

Bu bölümü @hearturn için atıyorum..

yazmak için teklifi "little not" bölümünde paylaştım. Simdi de fikrimi hayata geciriyorum.

-tiffany annen ve baban ölmeseydi nasıl bir hayatın olurdu sence?

Oturduğu sandalyede kıpırdanıp gözlerini kapattı ve sıcacık gülümsedi.

+bunu hiç düsünmedim. Ama onlara olan güvenim tamamen bitmişti.

-justin ile bir hayalin var mı?

+şuan justin ismi duymak istediğim son şey.

Diye cevap verip homurdandı. Istemediği sorular canını sıkıyordu ama cevap vermek istedi.

-çok tatlı bir insansın keske justin sana bunu yapmasaydı.

+keşke ne diyebilirim.

Gülümsedi ve etrafa bakıp başka bir soru olup olmadığına baktı herkes gülümseyip el salladı ve merdivenlerden çıkıp justinin yanına ilerledi.

Justin onu görünce sadistce gülümsedi ve soruları dinlemek için aşağı indi.

Sandalyeye oturdu ve ona bakan insanlara bir gülümseme yolladı ve sorular bekledi.

-seni ahmak neden tiffany'i kırbaçladın?

+kurallara uymayan cezasını çeker.

Sesi boģuk,anlaşılır, soğuk ve donuk geliyordu. Kendinden emin çıkmıştı. Tekrar etrafa baktı.

-tiffany'i kırbaçlarken ne hissettin?

+bilmem sanırım hem üzüldüm hemde zevk aldım.

-neden üzüldün?, neden zevk aldın?

+ona vurduğum için üzüldüm. Onun canı yandığı icin zevk aldım.

Cevabını verirken kocaman gülümsedi ve etrafa bakmaya başladı. Kimsenin soru sormayacağını düşünüp yukarı tiffany'nin yanına geldi.

Kolundan tutup aşağı indirdi. Sımdi ikisine de soru soracaklardı.

-onu seviyormusun?

+ben seviyorum tiffany'i

+ ama ben justinden nefret bile etmiyorum.

-eğer sana zarar vermeseydi justinle nasıl bir hayat yaşardınız?

+bence harika olacak hala öyle biraz zaman lazım. Herkes yaptığının bedeli olduğunu bilmeli.

+ben bu saatten sonra bir şey yaşayacağimızı düşünmüyorum ve 18 yasına gelmeden öleceğim için takmıyorum.

Tiffany'nin cevabı üzerine justin ona dikkatlice bakıp dudağını ısırdı ve tekrardan önüne döndü ve sinirle kalkıp burnundan soludu ve merdivenlerden hızla çıktı.

Her ne kadar tiffany'nin öleceğini bilsede bunu sürekli duymak onu üzüordu.

Tiffany arkasından gitmek için kalktı ve kimseyi umursamadan justinin peşine gitti. Kolundan yakaladığı justini kendine cekti. Justin ağlıyordu. Tiffany'nin öleceğini bilmek justin için ağır bir yüktü,

Tiffany hatasını anladığı sırada gözünden birkaç damla yere düstü.

"Ağlama meleğim"

Dedi ve sıcacık dudaklarını karşısındaki minik kızın pembe dudakları üzerine bastırdı.....

Bu bölüm çok çok aşırı saçma ama sonu iyi bitti bence.

Birkaç bölüm sonra final yapabilirim.

Yorumlarınızı bekliyorum....❤❤💓💜💜

HEY DADDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin