Sanırım hikayeyi bitiriyorun ya da boşver !!!
9 ay sonra
Ayağa kalktım ve elisa'ya doğru adımladım. Evet!! Doğru ben doğum yaptım..
Justin koşarak bize yaklaştı. Ah bu çocuğu hiç bırakmayacak sanırım.
"Babasının prensesi"
"Justiin bebek taklidi yapmayı kes lütfen"
"Bak kızım anne kıskandı"
O harika ve beyaz dişlerini göstererek sırıttı. Elisa ile çok iyi anlaşıyorlardı.
Justin hayatına bir bebek girmesinden aşırı memnun görünüyordu. Öyle de olmalıydı. Elisayı kucağıma alıp bahçeye doğru yürümeye başladım. Justin işe gideceğinden üzerini giymeye gitmişti. Biz elisa ile bahçede hamakta sallanırken justin bize koşarak geldi ve elisayı yanağından öpüp uzaklaştı.
Nesi var bunun böyle?? Belkide iş ile alakalıdır diye düşünmeye çalışıp hamaktan kalkmaya yeltendim. Elisa ile içeri girdik. Mama sandalyesine oturttuğum minik kızım acıkmıştı ve susumuyordu.
Hemen mamasını hazırlayıp yanına oturdum ve yemek yedirmeye çalıştım. Ama sadece çalıştım hem o hem ben mahvolmuştuk.
"Ah elisa ah"
Sızlanmayı kesip Elisayı kucağıma alıp merdivene ilerledim üzerimizi çıkarıp küvete oturup oyun oynamaya başladık.
Derken elisa esnemeye başlayınca çıkıp onu yatırmaya gittim. O öylece uyurken lessie arayıp yanında kalması için yardım istedim.
Yaklaşık beş dakika sonra yan komşum kızıma bakmaya geldi ben justinin yanına gidiyordum.
Geçmişe dönüş
Evde otururken karnıma aşırı ilginç ama büyük bir sancı girdi. Ardından suyumun geldiğini anladığımda avazım çıktığı kadar bağırdım.
Justttiiin doğuruyoruuum.
Karanlık....
Gözlerimi açtığımda hastanenin nefes kesen pis kokusunu soludum. Ama bir dakika nasıl buraya geldim ve karnımda bir şişlik yok.
Hayıır yoksa yeniden mi?? Onu kaybettim kesinlikle öldü tekrar lanet lanet lanet olsun!!
Derken yanıma baktığımda küvezde minik bir kız bebeğin yattığını gördüm.
Kapı tıklandı içeri gülerek justin girdi ve koşarak bana sarıldı. Saçlarımı öptü okşadı.
Meleğim anne oldun
Nee justiin....
Geçmişe dönüşün sonu
Ofise doğru gitmek için bindiğim taksiden indim.
Kalan bir kaç yüz metreyi yürüyecektim.
Ofise girdiğimde daha önce bazı insanların burda çalışmadığını hatırladım. Yeni yüzler..
Asansöre binip 39. Kata çıktım. Odaları gezip bakmaya başladım.
Melenie parker... john samon... vee justin bieber.. oh be sonunda
Kapıyı birkaç kez tıklattım. Ama ses gelmedi açtım ve içeri girdiğimde gördüğüm manzara ile şaşkına döndüm.
İyi ki doğdun meleğimm...
Evet ibnelik yapmadım. Normalde kadın falan koyacaktımda neyse.
Açıklama: evliliklerini geçmişe dönüş olarak yayınlayacağım
Ben kaçarr ilayda ❤ siz
10+ yorum istiyorum ve şu beğenme yıldızına dokunursanız sevinecem de...