bölüm 21

3.1K 57 3
                                    

bklr20 💖

Yanına gidip saçlarını okşadım. Öptüm. Onu böyle görmek beni üzüyordu,

Yüzüme acı bir gülümseme takınıp kulağına eğildim.

"Sen bir bebek mi istiyorsun?"

"Evet!"

Heyecanla soludu. Ona bakıp yüzündeki çocuksu gülümsemesine hafif bir tebessümle karşılık verdim.

"Kurtulduğuna göre..".

"Ne!"

"Ameliyat başarılı artık hasta değilsin meleğim..."

"Tanrım! Justiiin"

Boynuma sıkıca sarıldı ve onu kendimden itip yüzüne baktım. Dudaklarını ısırıyordu.

O bir şey söylecekken dinlemeyip dudaklarına yapıştım. O sırada mark içeri girdi.

"Dostum kız daha yeni iyileşti."

Gülmeye başladığına arkamı dönüp ona ölümcül bakıslar attım ve gülmeye başladık.

"Biz cıkabili miyiz artık?"

"Kızı fazla yorma"

Biz arabaya binerken arkamızdan bagırdı.

"Demek meleğim anne olmak istiyor ha?"

"Evet"

Utanarak konuşunca ne kadar tatlı oldugunu düşündüm.

"O ZAMAN bugün halledeceğiz. Hazır olunca catı katında..."

Susmus beni dinlerken "çatı katı" lafindan sonra gözlerini hızla büyüdü. Gülümseyince rahatladı.

Başı ile onaylayıp odasına çıktı. Bende catı katı katındaki odayı toparlayıp beklemeye başladım.

Ayak sesi geliyordu. Kapıdan iceri giren tiffany'i görünce ağzım bir karıs açık kaldı. Onu hep böyle hayal etmiştim..

Giydiği siyah dekolteli tül gecelik ile ne kadar seksi olduğunun farkında mıydı?

Onu kucaklayıp dudaklarına yapısıp öpmeye başladım. Çilekli parlatıcı sürmüştü.

"Mmm çilek en sevdiğim.."

Kucağımda öpüşürken onu sertçe yatağa attım. Bir çırpıda geceliğini çıkardım. Sol göğsünü avuçladım ve uçlarıyla oynarken sağ göğsünü emdim. O ise kedi gibi inliyordu.. ah harikasın tiff.

Gögüslerinden dairesel hareketler ile dilimi kullanıp ıslak vajinasına bir yol çizdim. Önce elimle okşadım ve kıvranmalarını zevkle izledim.

"Hadi justin ahhhh"

"Şimdi hazır ol bebeğim"

Bir anda hazırlıksız içine kökledim. Gözünden yaş geldi. Içinden çıktım ve yanına yatıp saçlarını okşadım. Sonra yanağına öpücük kondurup içine yavaşça girdim o alışıp zevkle inlemeye başlayınca daha da hızlandım.

"Ahh...ohhh jusss"

"Evett.. geliyoruum tiifff"

"Aahhh"

Sertçe boşaldığımda yanına yattım ve onu kucaklayıp banyoda küvete soktum. Biraz canı acıyordu ama alıştıgında gecer diye düsündüm.

Saclarını okşayarak biraz banyo yaptık, üzerini giyip saçlarını kuruttu. Konuşmuyordu. Sadece yemek yemeye inmişti.

"Bebeğim noldu? Konuşmuyorsun??.?"

"Biraz canım yanıyor"

"Hazır olduğunu sanmıştım özür dilerim.."

"Özür dilerim juss gecemizi mahvettim"

"Hayır melegim. Bence harikaydı.."

Yüzume baktı. Onaylar şekilde gulümseyince rahatladı. Ardindan yemek yerken giydiği t_shirt ona çok yakışmıştı. Ondan gözlerimi alamazken altımda kıvranmaları aklıma gelince sapıkça sırıttım.

"Hey juss neden gülüyorsun"

Alaycı bir şekilde konuşunca bile seksiydi!! Ah tanrım! Neden bu kadar güzel ??

Ayağa kalkıp ona yürümeye başladım. O da yerinden kalkıp kucağıma doğru geldi ve bana sarıldı.

Ardından kucakladıgım gibi yatak odasına götürdüm. T-shirtini sütyenini kilodunu odanın her farklı bölgesine fırlattım. Elimle ıslak kadınlığa masaj yaparken boşaldı.

"Bebeğim! Sabırlı ol babacık geliyor"

Üzeri,e atlayıp jerry ile oynamasına izin verdim. Ağzına alıyor ceviriyordu. O böyleyken bir anda boşalacaktım sandım. Ama neyseki bir sey olmadı.

Ayağa kalktı ve jerrynin uzerine oturup inlemeye başladı. Delicesine inip kalkarken ben göğüsleriyle meşguldum.

Iki kere boşaldı. Ardından kalkıp tekrar banyoya gidip yıkandık. Yatakta dönüp yüzunü avuçlarımın arasına alıp burnunu öptüm.

"Seni seviyorum meleğim..."

"Bende seni seviyorum juss!"

Slm nabersiniz!!

Uzun zaman oldu ha? Yazamadım sınavlarım vardı. Gerçi hala varlar ama bölüm atiyim dedim.

İpucu: ailenin yeni üyesi kız olucak ve adı sizden olsun yoru, atabilirsiniz....

Ben kaçar💟❤😺😺😺

HEY DADDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin