Okuyan herkese teşekkürler
Bu bölüm biebergasm olacaktır.
Rahatsız olanlar okumasın.....
Justin pov
Ben tiffany'nin söylediği cümle uzerine şoku atlatamamışken şuan yatakta öpüşüyorduk.
Artık tiffany'nin nefesinin kesilmiş olduğunu hissettiğimde öpmeyi bıraktım ve harika vücudunu izlemeye başladım. O da bana bakıp dudağını ısırınca jerry hareketlendi.
"Sikeyim! Tiffany neden bu kadar seksi olmak zorundasın"
"Bilmem"
En sonunda dayanamadım ve tiffany'i soymaya başladım. Elime geçen bodyi odanın bir kenarına şortunu diger kenarına fırlattım. Artık südyeni ve alt iç camaşırı ile karşımda ve dudağını ısırıp duruyordu.
Ne olduğunu çözemeden uzerime geldi ve t-shirtimi ve pantolonumu çıkardı. Bana bakıp tekrar dudağını ısırınca dudakların yapıştım. Ellerim istemsizce kilotumu çıkardı südeyen kopçasını koparttı. Artık tamamen çıplaktı. Alışveriş merkezinde onu ellemiştim. -göğüslerini-
Bu kez daha acımasız olup kafamı göğüslerine gömdüm ve dil darneleri atıl emmeye başladım. Morardığını gördüğumde zafer kazanmışcasına boynuna ilerledim ve aynı şeyi yaptıktan sonra
Tam vajinasına inecekken tiffany beni itti ve bir hamlede üzerime çıktı."İste benim kızım"
Tiffany pov
üzerine çıktım ve boxerını yavaşça indirip penisine dokundum. Tanrım çok büyük!
"Tiffany kızım jerry seni çok sevdi"
Dediğini sonradan idrak etmiştim. Ben penisine bakarken bir anda penisi ağzıma soktum ve 2 dakika emdim.
"A..ah.. tiffany.. beni çıldırtıyorsun"
Onun inlemeleri beni gülümsetiyordu. Biraz daha böyle devam etti ve penisi ağzımdan çıkarıp hac dövmesine doğru karnını öperek ilerledim.
Justin daha dayanamadı ve beni tekrar altına aldı. Karnımı öperek vajinama ilerledi. Önce eliyle oksadıktan sonra yavaşca penisini üzerimde gezdirdi.
"Justin hadi"
Diye inlediğimde bekletmeden içime girdi. Yavaşca devam etti. Bir süre sonra hızlandığinda evde sadece zevk çığlıkları yankilanıyordu.
Birkaç dakika sonra hem justin hem ben yorulduğumuz icin içimden çikıp yanıma uzandı ve uzerimizi örttü.
Saçlarımı eliyle okşadı ve öptü.
Justin pov
Yaklasık beş dakika sonra birlikte bayoya girdik ve bir duş aldık.
Üzerimi giydiğimde tiffany hala duştaydı. Saclarımı kurutmak için makineyi almaya banyoya girdiğimde tiffany klozetin önünde baygın duruyordu.Hemen onu kucaklayıp hastaneye götürdüm. Ve markı cağirıp odaya yatırdık. Ne olduğunu sormak için markı dısarı çikardım.
"Adamım ne oldu tifany neden bayıldı"
"Justin bir sey yok sadece yorgun düşmüs"
Konuşma bittiğinde yalnız olarak odaya girdim. Tiffany etrafa bakiyodu. Yanına gidip saclarını öptüm.
"Hadi bebeğim gidiyoruz"
"Ne oldu bana"
"yorulmuşsun"
Basını salladı ve eve gidene kadar konuşmadık. Eve geldik ve odasına cıkıp uzerini değistirip aşagı geldi. Tatil evinde dönmek için eşyaları topladık ve arabaya bindik.
Az sonra eve geldik ve içeri girdiğimizde kötü bir sürprizle karşılaştık.
"Miley.."