bölüm 23

3K 51 6
                                    

"Justin!!"

"Evet meleğim"

"İnanmıyoruum sana ya"

Doğum günüm olduğunu ben bile unutmuşken onun unutmamış olması harikaydı.

Boynuna sarılıp erkeksi kokusunu içime çektim. Saçlarını okşadım. Kesilmiş sarı saçlarını ellerimle okşadım ve boynunu öptüm.

Elini belime koydu ve beni kucağına alıp koltuğa oturttu. Elini eteğimden yukarı ittirecekken onu elimle durdurdum. Bana hem kırılmış hemde şaşkın bakarken

"Burası iş yeri bebeğim evde devam ederiz"

Göz kırptığımda durumu anladı ve bana sarıldı. Masaya yaklaştım ve pastadan birkaç ısırık aldım.

Ardından tekrar justini öperek odadan çıktım. Akşam dışarı çıkacaktık. Sözleşmiştik.

######

Eve vardığımda saat 7 olmuştu justin birazdan gelecekti. Derken elsayı almayı unuttuğumu fark ettim ve dışarı koşup lessielere gittim.

Kapıyı tıklattım. Kapıyı lessie açtı. Ondan birkaç saatliğine elsaya bakmasını söyledim. Seve seve kabul etti.

Artık tek eksiğim kıyafet ve bir türlü aramayan justindi....

*aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor...*

Bu 15. Kez arayışım olmasına rağmen hala açmıyordu. Tekrar ofiste olabileceği aklıma geldi ve evden hışımla çıkıp arabama binip ofise son sürat sürdüm.

####

Tanrım bu odayı bulmak amma da zor ha?!!

Kapıyı tıklatma gereği duymadan içeri girdim. Keşke girmeseyedim.

"Justin"

Gözümden dökülen iki damla yaz zemine düştü.

###

Bana bunu nasıl yapardı. Lanet olsun ?!!

Şuan nerdeyim bilmiyorsunuz evet orospu çocuğu justin beni bir sürtükle aldattı. Hemde ofis odasında hemde doğum günümde..

Oturduğum yerden kalktım. Arabaya binemezdim hayvan gibi içmiştim sonuçta ve başım çatlamak üzereydi.

Eve vardığımda üzerimi çıkarttım. İç çamaşırlarımlâ masaya oturup bebeğime intahar mektubu yazmaya başladım evet aynen öyle yapacağım.

İntahar edeceğim....

Elime aldığım makasla uzun kahverengi saçlarımı olabildiğince kısa kestim.

Ardından küvete su doldurup içini buzla doldurdum. Ve içine gidim. Elime aldığım jileti önce küçük ve yüzeysel ardından büyük ve derin bir şekilde kesikler açmak için kullandım.

Karanlık....

#####

Justin pov

O orospunun bana kucak dansı yapmasına izin vermemeliydim. Lessielere gidip elsayı aldım.

Ardından eve girdim ama ses seda yoktu. Sadece su sesleri geliyordu. Bende yıkanınca tiffany ile konuşabilirdim.

Elsayı yatırdım derken battaniyesinin üzerinde mektup gördüm ve elime alıp yatağa oturdum.

Sevgili minik kelebeğim

Öncelikle beni hatırlamayacak ve kızacak olduğun için özür dilerim. Bugün benim doğum günüm ama artık ölüm günün olacak. Bu konuyu sana baban elbet bir zaman anlatır. Neden intahar ettiğimi neden öldüğümü sana anlatır. Seni üzmek istemedim ne kadar zor biliyormusun ellerini sonkez öpemeden ölmek. Seni seviyorum meleğim. Seni seviyorum kızım....

Annen...

"Tiiifff hayıır!"

Banyoya girdim ve yerde gördüğüm kan izleri ve tiffany hayır!!

Kucağıma aldığım gibi arabaya bindim ve hastaneye gittik.

######

"Sana lanet olsun drew bırak beni ben ölm-"

"Babacık sana ceza verecek bebeğim kendini kesmek de ne oluyor??"

"Beni buna sen zorladın göt herif"

"Bir sürtük bana kucak dansı yaptı onu öpmedim bile"

"Sus justin bitti.. anlıyormusun ben ve elsa gidiyoruz"

"Yo yo yo hayır o işi geç meleğim bak üzgünüm tamam mı hem elsa benim kızım senden sonraki tek varlığım.."

"Beni kaybettin artık sadece elsanın annesiyim justin"

Yanına gittim ve pişmalığımı gidermek için dudaklarına eğildim o kendini geri çekene kadar.

"Sana bitti dedim. Boşanıyoruz"

Saa nasıldı. Ulan bok etmek istemedim ama bir ayrılsınlar dedim nasıl??

Şey yeni hikayem var DREAM BİEBER   bakarsanız❤

HEY DADDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin