"Hiçbir yere gitmiyorsun"
Kolundan tutup içeri çektim. Kavgalıydık ve o kaçıp tatile gidecekti. Kafası dağılsın ve rahatlasın diye onu bana ait olan bir otele yollayacaktım. Fakat konuşmadan gidemezdi!
"Bırak juss izin ver gelince konuşalım kendimi sana hazır hissetmiyorum"
"Peki meleğim"
#####
Arkasından el sallamakla yetindim yalnızca...
Ona bu acıyı yaşattığım için kendimden nefret ediyordum. Bebeğim elsa benim yüzümden annesiz kalacaktı tanrım...
Bu acı ve kendime duyduğum kin ile gideceğim tek yer bar oldu.
"Tekila"
Garsona şaşkınca bakarak konuştum sanki onu tanıyordum. Ah sikeyim jeremy!!
"Aaa bakın burda kim var juss"
"Sikeyim ne oldu beni yalnız bırak jeremy!!"
"Peki justin "
Vay anasını!! Bu kadar kolay olmaz diye düşünmüştüm.
Geçmişe dönüş
"Annemi bırak justin lütfen "
"Kapa çeneni jery"
"Annemden ne istiyorsun??"
"Lanet olasıca orospu annen kendini bana pazarlamaya çalıştı. Ve biliyormusun jery?"
"Annen sadece bana vermedi..."
Geçmişe dönüşün sonu
Kafamın iyi olduğuna emin olduğumda birinden dayak yeme isteği duydum. Çünkü meleğimi kaybetmiştim benden kaçmıştı.
Ne yani bana geri döneceğini düşünmüyorum.. yaptığım affedilemez!
Ayağa kalkıp zorla eve yürümeye başladım. Jeremy ve birkaç adamı gelip beni aldı ve depo benzeri bir yere götürdü ve sandalyeye oturttu.
Kafamı bile ayakta zor tutarken elsanın elsamın ağlama sesi ve bir tokat sesi geldi. Ve meleğimin acıdan inleme sesi...
"Orospu çocuğu buraya gel lan"
Sandalyeyi hareket ettirmeye başladım. İleri giderken jeremy ve yanında meleğim ve bebeğim geliyordu.
"Ah justin ah neye bulaştın sen??"
"Tiffany üzgünüm meleğim"
"Neyse ne boşver iyimisin sen ??"
"Eve-"
"Oo aşıklar kavuşması en sevdiğim"
"Ama aşıklar buradan sağ çıkamayacak seni sikeceğim justin"
"Gel annen gibi sende sikileceksin"
"Annemi karıştırma piç kurusu"
Ne olduğunu çözemeyen tiffany bana ve jeremy ile göz teması kuruyordu.
Onu ve beni sandalyeye bağladı ve elsayı kucağına alıp içeriye koydu bizi ise dışarı çıkardı.
Ne yapacağından habersiz öylece beklerken içeri girdi. Ve bana bağırdı.
"Hem benim hem sizin sonunuz justin"
Booom...
Depo gözlerimizin önünde patladı elsa!
Elsa içerdeydi lanet olsun! Kafamı tiffanye çevirdim. Ağlıyordu. Ama hıçkıra hıçkıra ciğerleri parçalanacak şekilde bağırıyordu. Boğazları yırtılacak gibi bağrıyordu.
"Elsaaaaa"
Ben mi napıyorum? Ben öylece bakıyorum depoya. Tiffany beni asla affetmeyecek. Boşanacağız. Hayır. Elsa, o öldü. Kızım gözlerimin önünde yanarak öldü. Sikeyim.
"Elsaa"
Gözlerimi açtım. Tanrım! Tiffany ve elsa burda. Sadece rüyaymış. Anasını satayım jeremy ölmüştü. Annesini vuracakken silah ona patlamıştı daha doğrusu intahar etmişti. Böyle
rüyanın ben.."Bitti dedim boşanıyoruz."
"Bensiz yaşayabilirmisin? Ben nefessiz yaşayamam tiff. Canıma can katan yaşama sebebim olmadan yaşayamam ben "
"O zaman o sürtükle ne işin vardı göt herif"
"Bilmiyorum bir anda bana saldırdı meleğim."
"Nefesinsem nefesimsin juss"
Onu kendime çektim ve dudaklarına tutku dolu bir öpücük bıraktım. Ve uykuya daldık.
Sonra bu göt gibi rüyayı görüp uyandım. Ve hem elsayı hemde tiffanyi üşenmeden kalkıp öptüm. Ardından tiffanye sarılarak tekrar uykuya daldım.
Sırf macera olsum diye ekşınlı rüya yazan ilayda.ss
Ya dedimki kaçırılsın ama ayrılmasınlar.o zaman oldu sana rüya.
Beğenilerinizi ve yorumlarınızı esirgemeyin. Please.
Justinime vuranların elleri kırılsın. O haberide bok gibi paylaşıp duruyorlar amk. Kavga eder eder senana ha senana!!
Bu arada son bölümlere yaklaşıyorum mu desem devam mı etsem bilemedim. Bir yardım eli uzataydınız heç yardım etmeyonuz.
Hade görüşürük.. yazarınız sizi seviyor..😘😍💋❤