little stars

4.6K 82 3
                                    

Bana sarıldığında hissettiğim şey muhteşemdi. Şuan ağlamaktan gözleri sismis ve omuzumda uyuyan justine baktım. Soğuktan kıvrılmış bedeni dalgaların sesi ile irkildi. Gözlerini yavaşça açmaya başladığı sırada kafasını daha çok bana gömüp homurdandı.

"Meleğim eve gidelim mi?"

"Olabilir."

"Ya da hayır bekle"

Ayağa kalktı ve arabaya koştu. Arabadan bir cadır cıkardı ve yere kurdu. Şuan o kadar komik görünüyordu ki.^^

Cadırı kuramamakla beraber her yanı birbirine dolanmıştı. Tanrım çok tatlı! Yanına gittim ve üzerindekileri çıkarıp çadırı kurmaya başladık.

"Şunu şuraya tif şu sopayı kenardaki ipe geçir"

"Hallettim"

Çadır bittiğinde zafer kazanmışcasına bakıp sırıttım. Arabadan uyku tulumu getirdi ve yere koydu. Ne!

"Üzgünüm ikincisi yok"

"Pislik"

Sırıttım ve kucağına atladım. Yere indiğimde justin bana bakıp yerde duran tulumu gösterdi. İcine girdik ve birbirimize sarılarak uykuya daldık.

Sabah kalktığımda gözlerim acıyordu ve yanımda justin masumca uyuyordu. Elimi yüzüne koyup her bir yanını ezberlemek istercesine süzdüm ve hissettim.

Küçük burnuna,minik gözlerine,şeftali renkli dudaklarına ve harika kısa kesilmiş saçlarını ellerimle ezberledim.

Huylanmış olacak ki gözlerini araladı. Tatlı ve şirin görünümü ile bana bakıp sırıttı. Ve homurdandı!

Tulumdan çıktık ve cadırı topladık. Arabaya bindik ve bir otele gideceğimizi söyledi. Otele dısarıdan bakıldığında harika bir görünüme sahipti. Ama içi daha güzeldi. Resepsiyona gidip bir oda seçtik ve 16. Kata çıkmak için asansöre ilerledik.

İçeri girdiğimizde asansör boştu. Fırsattan istifade beni duvara yapıştırıp delice öpmeye başladı.

Elini eteğime atıp bacaklarıma dokunmaya basladığında asansörden durduğumuza dair ses geldi ve hiçbir sey olmamış gibi odaya ilerledik.

"321,322,323, ve işte  324 hadi gel tif"

İceri girdik ve odayı incelemeye başladım. Harika bir yerdi. Her yanı özenle dizayn edilmişti. Justin oda servisini arayıp kahvaltı istetti.

Bense dusa girdim ve hemen yıkanıp cıktım. Yemek gelmişti. Justin bana baktı ve dudağını ısırıp yanındaki boşluğu gösterdi.

Yanına oturdum ve elini bacağıma koydu. Yemek bittiğinde kendimi iyi hissetmediğim için biraz uzanmıştım.

Justin dustan çıkmıstı. Belinde bir havlu vardı ve üstünde onu seksi yapan su damlacıkları vardı.dudağımı ısırdım ve onun yaptığını yapıp yanımı gösterdim.

Yanıma geldiğinde havlusunu yere attı ve üzerime cıktı. Önce üzerimdekilerden kurtuldu ve eliyle sütyenimi açtı. Göğüslerjme bakıp sırıttı ve eli ile oynamaya başladı.

Gögüslerime başını gömdü ve emmeye başladı bense inliyor ve dudağımı ısırıyordum. Boynuma yaklasıp minik bir buse kondurdu. Dili ile üzerimde yol çizip vajinama ulaştı. Parmağını icime sokup git gel yapmaya başladı bir süre bekledi ve onun altından bir hamlede çıkıp üzerine oturdum.

Dilimle uzerinde yol çizip penisini ağzıma sokup emdim ve bana dudaklarını ısıarak cevap verdi. Beni bir hamlede altına alıp içime girdi. Inlemelerimiz odayı doldururken beni öptü ve yorulduğu için içimden çıkıp tekrar banyoya gitti. Pesinden gidip ona yetiştim ve küveti doldurup içine oturduk.

"Küçük popon beni çıldırdıyor tiffany"

Bisey söylemeden dudağına küçük dudaklarımı bastırarak ona karsılık verdim. Her hareketi ile ona aşık olurken onu nasıl bırakacaktım ben.....

Zfzfddfffgxgzzuaygsgxh*

Yerim ya justini bırakıp gidecek pis tiffany

❤❤❤❤❤

Sınır koymak istemiyorum ama oy sayıları ve olmayan yorumlar beni üzüyor. Lütfen oy ve yorum yapın.....,

Sınır koyuyorum ama fazla değil

10 oy + 10 yorum

HEY DADDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin