Kimdi bu?
Kim?
Birkaç gündür başıma hiç anormal olay gelmemişti. Herşey eskisi gibiydi ama ben yinede bana ikidir o notları gönderenin kim olduğunu düşünüp duruyordum.
Okuldan geldikten sonra uyumuştum. Uyandığımda saat akşam 8 di. Annemde babamda evdeydi ve annem yemeğr çaģırıyordu."Okul nasıl gidiyor bakalim?" Dedi babam. Ne kadar büyürsem büyüyeyim ve bu soruya kaç yıldır aynı cevabı verirsem vereyim babam yinede bana sorardı ve bende cevap verirdim.
"Aynı" evet hep bu cevabı verirdim. Gizli gizli notlar almam haricinde herşey normaldi evet.
Annemle babamın arası pek iyi sayılmazdı buyüzden yemeklerimiz hep sessizlik ve sükunet içinde geçerdi. Telefonum titredi dilaradan mesaj vardı.
"Bodrum gezisi?" Yazıyordu. Evet bodrum gezisi vardi ve izin istemem gerekiyordu.
"Baba bodrum gezisi var gidebilirmiyim?" DedimBabam izin vermişti . Böyle şeylerde beni ćok sıkmazdı ki artık sıksada bir acayip olurdu.
Dilaraya mesaj attım ve o hemen oraya neler götüreceğini ne giyeceğini düsünmeye başlamıştı. Benim ise aklımda iki şey dönüyordu. Ilki aklımdan bir saniye bile çıkmayan baran.. ikincisi ise esrarengiz hayranım.2gün sonra.
Hepimiz otobuslere yerleştik ve ben tabikide dilarayla oturdum. 5 saatlik yolumuz vardı zaten yolun yarısından fazlasınıda müzik dinleyerek gecirecegim için uyumaya karar vermistim. Yanımızda ki otobüste basketbol takımı vardı.
Kafamı cama yaslayıp gökyüzünü seyrederken gözlerim baranın yanında cam kenarında oturan egeye takıldı ama işin garip olanıysa ya tesadüftü yada bilincli bir şekilde aralıksız bana bakıyordu.
Bir dakika o güldümü. Belki yanlış anlıyorumdur diye hemen başımı cevirdim tekrar baktığımda bana bakmadığını umarak ama geriye döndüğümde hala bana baktığını gördüm ve bu durum beni rahatsız etti hemen perdemi cektim.
Acaba o gizli hayran..Vardığımızda neredeyse 3 saat uyuduğum için gözlerim davul gibiydi 3 gece 4 gün kalıcaktık burda hemen herkes arabadan indi ve bavulları alıp odamıza cıktık.
Dilarayla odamıza cıkıp kapıdan iceriye girdigimde ikimizde aynı anda yataklara koşup atladık ve dilara
"Bu bizim tatilimiz olsun" dedi bende
"Onunla yakınlaşmak için bir fırsatım olur umarım yada beni fark etmesi için" dediginde yanıma geldi ve beni gidıklamaya basladı.Akşam olmuştu ve bizde otelin eğlence gidicektik. Üzerime siyah omuzları acık şifon bir üst altıma yüksek bel beyaz pantalon ve dilaranın zoruyla leoparlı bir topuklu giymiştim saçlarımı zorla saldırıp bana makyaj yaptığında aynadaki görüntüme ben bile inanamamıştım.
Otelin eğlence mekanina gittiğimizde adımımı atar atmaz baranı gördüm. Tam karşımda ve yalnızdı. Tam ona yönelecektim ki siyah saçlı bir cocuk önüme düştü onu kaldırayım derken ege olduğunu farkettim. "Hemen nasıl bu kadar sarhoş oldun acaba sen " dedim sinirle ama beni duyamayacak kadar kafayı bulmuştu. Ben onu kaldırmaya çalışırken baran bizi farketti ve hızla yanımıza yaklaştı ve egenin bir kolundanda o girdi bana dönüp
"Lavaboya götürelim " dedi bende hemen heyecandan fazla göz teması kurmayarak kafamı salladım onu erkekle tuvaletine götürdüğümüzde kapının önünde bana dur isareti yaptı ve iceriye girip icerideki bütün erkekleri cıkardı. Okadar kibardı ki sevilmeyi hakediyordu. Içeriye girdik ve önce lavabodan yüzüne su çarptık ve kusması için onu tuvalete soktuk bende yanına çökmüştüm. Egeye neden yardım ediyordum onu bile bilmiyordum ama şuan baran burdaydı ve iyi bir izlenim olabilirdi.
"Siktiğimin tuvaletinde peçete yok hemen halledip geliyorum " dedi ve lavabodan cıktı bende o gittiginde egenin sırtına vurmaya devam ediyordum. Suratıma baktı ve
"Silik tip ne kadar güzelsin" dedi ve gülümsedi.
"Sen gerçekten cok güzelsin" dedi ve ceneme dokundu cenemden yanağıma yükselip yanağımı okşadı ve bir anda kendi dudaklarını benimkilere bastırdi. Gözlerim acik ne olduğunu algılamaya çalışırken içeriye baran girdi.
Iyi izlenimmi. Tanrimmm suan çocuğun önünde başka biriyle öpüsüyorum. Beni farketmisti ama kimbilir ne dusunucekti. Hemen egeyi kendimden iktirdim ve barana baktım. Oda şaşırmıştı. Egeyi alıp
"Odaya ćıkaracağım, saol" dedi ve onuda alıp lavabodan çıktı. Rezillik rezil oldum ayrıca o benim ilk öpücüğümdü aptal çocuk. Aynada kendime nefretle bakarken yine farkettim uzun zamandır ilk not hemen elime aldım ve okudum."Ilk öpücüğünüde aldığına göre artık büyüdün. Karşına çıksammı? . Daha zamanı var ama seni öyle görünce egenin yerinde olmak istemedim değil.
Seni seviyorum silik tip. Çok yakında çok yakında karşılaşıcaz "
-siliktipeŞok bir şok daha bana böyle notlar bıraktıkça ona olan merakım daha çok artıyordu. Anlaşıldı bugün yine bütün gece gizli aşığımın kim olduğunu öpüşme rezilligini baranı düşünecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Aitsin
Teen FictionSon derece normal bir üniversite hayatı olan 21 yaşındaki asyanın hikayesi. <><><> Bahçeye çıktığımda önüme bir not düştü. Notu elime alıp açtım. "Onu izlediğini biliyorum,bende seni izliyorum" Siliktipe.. <><><> Ve sen siliktip, hep BANA AİTTİN Çü...