bölüm 17

1.7K 88 2
                                    

"Ege ile buluşucam . Gelmek ister misin? " dedi.
"Hayır siz takılın sevgililerin arasına girmeyeyim" dedim. Bana gülümsedi ve yaklaşıp elimden tuttu.
"Tabikide geliceksin. Aramızadq girmezsin merak etme hadi hazırlan" dedi. Değişmeyen birşey daha vardı oda dilaranın şefkatiydi.
Hazırlandım ve buluşucakları kafeye gittik .
Bir masaya oturduk ve dilara hemen egeyi aradı
"Öküz nerdesin sen?" Dedi. Bu haline güldüm. Degışmeyen birşey daha dilaranın romantiklik seviyesinin yerlerde olmasıydı. Telefonu hışımla kapattı ve bana dönup
"Trafiğe takılmış hayvan. Hep bekletiyor beni" dedi. Gülümsedim ve yüzümü bir endiş kapladı.
"Dilara ya egede bana kızgınsa sonuçta en yakın arkadaşı ve onun üzülmesini istemez" kekeleyerek "göktuğun " dedim.
"Sende acı cekiyorsun" dedi. Başımı salladım ve hemen su içtim.

"Bunun ne işi var burda " dedi ege bağırarak
"Sakin olur musun? O benim en yakın arkadaşım" dedi aniden dilara ben ise sadece başım yere eğik karşılarında duruyordum. Annesi daha yeni azarlamış küçük bir kız çocuğu gibi. Benimle ilgili ne düşünse haklıydı savunulcak hiçbirşeyim yoktu.
"Ben en yakın arkadaşımı onun yüzünden tanıyamıyorum artık !" Diye baģırdığında kafedeki herkesin gözü bizdeydi.
Dilaraya dönüp
"Bekliyordum. Kavga etme onunla, be dese haklı ben gidiyim. Hiç gelmemişim gibi davran " dedim tam gidiyordum ki kolumdan tuttu ve goktuğa dönüp.
"Geçerli sebebleri vardı. Hem görmüyor musun oda kaybolmuş, gözlerine bak yaşıyomu sence? " dedi. Ege kısaca dönüp bana baktı ve tekrardan
"Sebeblerimi varmış? Burda kalabilirdi." Dedi yine haklıydı kalabilirdim ama cesaretim yoktu.
"Sakin olun gidiyorum. Merak etme bidaha beni görmeyeceksin ve sakın dilarayı üzme ayrıca benden bahsetme. Kimsenin karşısına çıkıcam yüzüm yok " dedim. Baģırmıştım kendi kendimi ifşa etmiştim.
"Doğru duydun göktuğun yüzüne bakamam. Buraya sadece bazı şeyleri özledigim icin geldim tanrım göktuğuda deli gibi özledim ama onun karşısına geçip bunu söyleyemem" dedim. Gözyaşlarımı tutamadan koştum ve hemen kapıdan çıktım.
Sahildeydim. Bir bankta yanlız başıma bulutları izliyordum. Iki yıl önce ona tam bu bankta veda etmiştim. Mezuniyetten birkaç ay sonra taşınmıştık ama o birkać ayda bile onunla okadar güzel şeyler yaşamıştım ki her bir zerresi aklımdaydı.

Göktuğdan
"Artık seni tanıyamıyorum " dedi baran.
"Neden öyle söylüyorsun baran ? Hayatımın tadını çikarıyorum. Hayatımın aşkını kaybettim diye sümüklü sümüklü aģlamalımıydım?" Dedim bir hışımla
"Onu anlamayı hiç düşündün mü sik kafalı? Gittiği yerde mutlu mu sence ?" Dedi ve aniden duruldum. Adını anmıyorduk artık. Ismini her ağızlarına aldıklarından burunlarını kırmıştım. Tekrar bir hısımla
"O kız artık umurumda bile degil" dedim ve bir hışımla baranların evinden çıktım. Bu sokak zaten bana yeterince şey hatırlatıyordu. O gittiginde beri baranın odasına bile bir kere bile girmedim. Çunkü odası ona bakıyordu. Ben artık kalpsiz bi adamdım. Kalbimidr bavuluyla beraber götürmüştü çünkü. Umurumda degildi dünyadaki hiçbirşey , çalışmıyordumda babamı sömürüyordum. Deli gibi içip cluplarda kızlara sarkar hergün başka bir kızı yataģima atardım
Ama onu unutmaya yetmezdi işte
O saflığını, o masumluğunu, gözlerini, dudaklarını, her bir zerresini.. o bidaha geri gelmeyecekti. Ben onu bidaha göremeyecektim . Başka tenlerde başka gözlerde onu aradım hep kısacık birşey yaşasakta asla silinmezdi o benim kalbimden. Sokaklarındaki çöp tenekesini tekmeledim ve balkomundan bana bakan barana seslenip
"Akşam geliceksen gel gelmiyosanda gelme umurumda değil " dedim. Umurumda degil demeyi öģrenmiştim bu iki yılda
Evet siliktip kalpsiz yaşıyorum ve sen umurumda bile değilsin!

Tekrar asyadan
Eve döndüm. Bana bir anahtar vermişlerdi. Odasına girdiğimde dilara odadaydı. Iki kişiye kıyafet hazırlamıştı mini etek ve büstriyer şeklinde . Şaşkınlıkla
"Bunları napıcaz" dedim.
"Giyip eğlenmeye gidicez. Düşündümde bizim seninle gece hayatımız hiç olmadı " dedi ve bana göz kırptı.
"Ege kızmasın bu işe " dedim ve
"O beyinsiz suan umurumda bile degil" dedi vende yanına yaklaşıp
"Benim yüzümden kavga mı ettiniz?" Dedim.
"Herzamanki halimiz takma " dedi gülümsedim. Bize iyi gelecekti bu kaçamak üzerimizi giyindik ve tam çıkıcakken
"Annenler nerde" dedim.
"Halamda kalıcaklar . Haberleri olsa asla çıkarmazlardı" dedi ve kıkırdadı.
Hemen dilaranin arabasına atladık ve
Güzel bir clup un önünde biryerlere park ettik. Hemen cluptan iceri girip bir masaya yerleştik ve içkilerimizi söyledik. Dibine kadar eğlenecektik bugün. Hiçbirşeyi umursamadan dans etmeye başladım. İçıyor ve deli gibi dans ediyordum. Yaşadıklarımın serefine.... fütursuzca dans ederken aniden .
Topuklu ayakkabı özürlüsü olduğum icin ayağımı burktum ve tam düşerken bir el beni belimden tuttu ve ayağa kaldırdı. Elleri hala belimdeyken bu adamın bizim aramızda neredeyse öpüşmemize ramak kalan bir mesafe kalmıştı ve ben o kokuyu duydum. O tanıdığım ve çok sevdiģim. Gozlerimi açmaya korkuyordum. Gözlerimden yaşlar aktı ama gözlerimi açmiyordum. O adam ise hala ellerini belimden ayırmıyordu.

Göktuğdan
Salak kızın biri yine çok içmişti ve onu tutmuştum. Allahtan cirkin bir kız degildi. Koyu renk saçları koyu yaptıģı makyajı ve ufak tefek boyuyla olsada güzel bir fiziģi vardı. Aramızda ramak mesafe kaldı ve ben onu kendime cektim. Gözlerini açmiyordu ve neredeyse ağlamaklıydı. Bir dakika yaşmı o? Bu kız benim karşımda ağlıyordu.
Derken clupun ışıkları yandı. Sanırım program başlayacaktı önce sahneye baktım daha sonrada kollarımın arasında aģlayan bücüre.
Oydu. Asya . Benim kalbimi söküp alan kişi. Benim kalbim burda tam karşımdaydı.

Asyadan
Işıkların yandığını hissettim ve yavaşca gözlerimi açtım. Tahminim doğruydu bu oydu. Göktuģ. Beni görünce hemen ellerini benden çözdü ve uzaklaştı. Bende afallamıştım. Etrafıma bakındım ve dilarayı göremedim. Hemen cluptan koşar adımlarla uzaklaştım.
O burdaydı kalbim
Biraz zayıflamıştı.
Bana nefretle baksada bu oydu.
Benden tiksinsede bu oydu. Hemen bir taksi durdurdum ve evin yolunu tuttum.
Gözyaşlarım benliģimi ele geçirmişti.

Voavvvvvvv karşılaştılar !!!

Bana AitsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin