Camping cu BTS part.1

2.6K 116 70
                                    

Imi indrept privirea de la fereastra dubitei spre galagia din fata. Este surprinzator ca incapem toti. Sunt locuri de cate 3 pe 3 randuri, astfel eu ajung sa stau in spate, langa Jin care este urmat in stanga de Suga. In fata mea sta V, apoi JHope si Jimin care se uita visator pe geam. Iar in fata sunt: in dreapta RapMonster, Alexandra si Jungkook care este la volan. Cei doi vorbesc si chicotesc, iar RapMonster scrie niste versuri. Ma gandesc a cata piesa va fi asta... a 101-a?

V se intoarce cu fata la mine, ridicandu-se cu genunchii pe scaun.

-Uite, imi spune si imi arata o poza jenanta cu Jimin.

Incep sa chicotesc la imaginea lui adormita. Se pare ca a adormit undeva intr-o camera cu haine si arata nu tocmai confortabil. Cu toate ca imi dau seama ca era foarte obosit atunci, nu ma pot abtine din ras.

-Atunci am vrut sa il mazgalesc pe fata, dar m-a oprit hyung, spune V referindu-se la liderul ocupat din fata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Atunci am vrut sa il mazgalesc pe fata, dar m-a oprit hyung, spune V referindu-se la liderul ocupat din fata.

Ma tot holbez la poza si apoi la Jimin care nu scoate niciun sunet.

-Asa era si inainte?intreb eu in soapta.

V se uita la Jin si apoi in dreapta lui, la Jimin care pare ca asculta muzica la casti.

-Nu, raspunde el ganditor. Mai mereu zambea, pana ai ve-

Este intrerupt de Jin care isi drege vocea si ii face semn sa stea jos si sa taca, iar el face in tocmai. Ma holbez incruntata la Jin care imi evita privirea.

-Ce a fost asta?intreb eu.

-Ce vrei sa spui? Daca punea o frana si el cadea de pe scaun?raspunde el intr-un final.

Toata chestia asta e ciudata. Nimeni nu mi-a spus "La multi ani" decat Alexandra, de dimineata, inainte de a pleca din apartament. Ma uit la Ricky care sta linistita la mine in brate. Ii mangai blanita catifelata si ma gandesc ca ceva se petrece la mijloc. Ori asta, ori Alexandra nu le-a spus ca e ziua mea.

-Dar cum de ati putut veni azi? Am auzit ca va pregatiti pentru un concert, spun eu.

-Azi o sa se publice noul MV pe care l-am filmat acum 2 zile, imi raspunde Suga. Managerul a spus sa ne bucuram de o zi libera, continua el zambind.

Ii zambesc inapoi si imi dau seama ca pana acum au fost suprasolicitati. Dar cred ca mereu e asa. Imi vine in minte poza cu Jimin si suspiciunea cum ca au foarte putin timp liber sau poate chiar deloc, imi este confirmata.

-De ce ati ales sa fiti idoli?ii intreb eu foarte curioasa.

Nu sunt curioasa numai din cauza ca acum o sa ne vedem mai des, dar si din cauza ca si eu vreau sa devin un idol. Vreau sa stiu ce i-a determinat pe ei.

-Nu o sa iti dai seama chiar daca ne intrebi acum, intervine JHope zambitor, adoptand pozitia lui V de mai devreme. Toti am avut visul de a impartasi muzica care ne place. Nu de aceea vrei si tu sa devii idol?ma intreaba el.

Vecina cu BTS?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum