Este aproape miezul nopţii şi încă nu pot să cred că am 7 băieţi beți în sufragerie.
~Flash back~
—Deci acum că am făcut pace, cum ar fi să vă prezentaţi? întreb eu.
Băieţii se uită unul la altul şi zâmbesc mişeleşte. Cu toţii stăm pe perne confortabile pe podeaua din sufragerie cu câte un păhărel de Tequila lângă el. Eu nu aveam aşa de multe pahare aşa că au adus de la ei din apartament.
—Iar eu îţi spun cum e fiecare, îmi şopteşte Alexandra la ureche.
Zâmbesc şi mă uit la ea, asta ar putea fi foarte amuzant.
—Ok, răspund eu.
Îmi plimb ochii de la un băiat la altul şi hotărăsc să începem de la capăt, aşa cum e corect.
—Tu, arăt spre un băiat cu părul deschis la culoare, nu prea ştiu ce nuanţă e, poate roz? Tu începi, spun şi toţi ne uităm la el.
—Eu sunt Min Yoongi, mai bine zis Suga, zice el plictisit. Am 22 de ani şi sunt rapper, îmi zâmbeşte şi pune capăt oftând şi punând capul pe pernă.
Mă uit la Alexandra, așteptându-i comentariul.
—El e cel mai leneş membru din trupă, chicoteşte ea în şoaptă.
Aprob din cap şi îi dau dreptate, dar observ totuşi că e chipeş.
—Eu sunt Kim Taehyung, nume de scenă V si am 20 de ani, spune zâmbind următorul brunet.
De ce roşesc la zâmbetul lui? Poate e de la Tequila?
—El este adorabilul V, îmi şopteşte ea. A cântat 3 ani la saxofon înainte să intre în BTS.
—Ooo, încep eu să zâmbesc, iar el îşi ridică o sprânceană lovindu-mă direct în inimă, clar băutura e de vină.
—E rândul meu? spune următorul.
—Dap, spun şi mă minunez de pomeţii lui adorabili.
—Sunt Jeon Jungkook, nume de scenă Jungkook, am 19 ani, sunt cel mai tânăr dintre noi şi cel mai fermecător, spune zâmbind ca un copilaş şi toată lumea aproape că ţipă la el.
—Cine a declarat asta? comentează V îmbufnat.
Râd amuzată de expresia feței lui V și stau un moment să admir cât de chipeşi sunt Jungook și V, apoi aștept comentariul Alexandrei care nu pare să mai vină. Mă uit la ea cum se holbează la Jungkook şi o înghiontesc ușor. După ce tresare, începe să se bâlbâie.
—El este... exact cum a zis el, spune ea și se uită în podea timidă.
Ooo, am văzut asta. E clar că îl place. O să țin minte asta pentru mai târziu. Pun deoparte rânjetul malefic și mă uit la următorul.
—Acum tu, spun tupeistă către roșcat.
Mă fixează în ochi şi simt că mă cutremur. Își plimbă privirea pe mine şi se oprește la buze, fapt ce mă face să roşesc. Cum reușește?
—Mă numesc Park Jimin, numele meu de scenă e Jimin, am 20 şi sunt numărul 1 din grup când vine vorba de favoritul fanelor, spune şi ceilalți încep să îl contrazică, dar nu mai aud nimic pentru că mă holbez aproape salivând fără să-mi dau seama.
Alexandra mă trezește din visat cu comentariul ei nelipsit.
—El e de aceeași vârstă cu V şi dansează pe orice melodie, chicoteşte ea.
Îmi este greu să-mi dezlipesc privirea, dar în cele din urmă o fac și mă uit la următorul. Este tipul care avea ochelari de soare înainte. Chiar vreau să ştiu cine e, îmi inspiră un aer serios și oarecum periculos.
CITEȘTI
Vecina cu BTS?!
FanficTanara absolventa la actorie se muta in vechiul apartament al parintilor ei din Seoul din Coreea de Sud pentru a-si putea lansa cariera atat pe plan de actorie cat si vocal. Alege sa imparta camera cu prietena ei, Alexandra, care este o mare fana a...