Mutarea

1.1K 65 40
                                    

Incerc sa imi dau seama cine este dupa respiratia sa si bratul pe care il pipai.

-Jin...

-Nu ai voie sa te privesti sau sa vorbesti, imi sopteste el dandu-mi mii de fiori pe spate.

Inspir aer adanc in piept si tresar, indepartandu-i mana de pe ochii mei si ma intorc cu fata spre el. Brunetul ma priveste cu aceeasi privire blanda de la spital, facandu-ma sa impietresc pentru o secunda. Deschid gura pentru a-l intreba de ce m-a prins si ce cauta in baie, dar ma intrerupe.

-Daca nu vrei sa-ti inchid gura intr-un mod senzual, ai face bine sa taci, spune el cu o sclipire in ochi, facandu-ma sa imi inchid imediat gura. Hai inapoi, cu totii sunt ingrijorati pentru tine.

El imi intinde mana pentru a o apuca, dar ramanem in tacere, eu indepartandu-mi ochii de el undeva spre podea, in stanga.

-Stii bine ca daca nu vii acum o sa te iau pe sus, nu? ranjeste el, eu dandu-mi ochii peste cap si oftand.

Chiar nu mai stie cum sa se dea mare cu ingamfarea sa. Dupa cum m-am asteptat, nu s-a schimbat. Cred ca a fost doar imaginatia mea ca s-ar fi schimbat catusi de putin dupa intamplarea in care am fost tinuta captiva sau dupa cosmarul de la spital, cand m-a luat in brate. Este acelasi Jimin cu toane.

Cred totusi ca e mai bine sa ies din baie, pentru ca ceilalti ar putea sa inceapa sa susoteasca intre ei, intrebandu-se ce ne ia asa de mult in baie de nu iesim. Chiar daca Jimin isi tine mana inca intinsa, eu il ocolesc si ies singura din baie. Asa cum ma asteptam, sunt intampinata de privirile de pe canapea care mai de care mai ingrijorata. Dar niciunul nu scoate macar vreun sunet pana ajung inapoi la locul meu intre Jin si Rap Monster.

Oftand, imi scot telefonul din buzunar si tastez hotarata, saturata de privirile lor atintite pe mine.

*Alexandra, ce gluma mai e si asta?* 

Ea sta in fata mea in picioare si citeste cu o expresie vinovata.

-Criss, cu totii am fost de acord ca acest plan e cel mai bun pentru tine, nu, baieti? ii intreaba ei si toti afirma.

*Cum mai pot eu deveni idol in situatia asta? Nici nu pot vorbi, cum vrei sa iau lectii de canto?*

-Nu trebuie sa incepi imediat, imi spune Jin. Poti sa incepi pe parcurs, dupa ce iti revii.

-Exact, il sustine Axa. Fiecare dintre baieti vor deveni antrenori pentru tine, fie ca vrei sau nu, devine ea mai autoritara.

-Asa e, intervine Rapmon de langa mine. Nu o sa te mai lasam sa iti plangi de mila.

-Iti vom indeplini visul! zambeste J-Hope.

-Eu chiar imi doresc sa am un invatacel! se plange V cu o expresie de copilas imbufnat, Suga si Jin chicotind.

-Gandeste-te ce super oferta iti este pusa pe tava, adauga si Jimin.

Oftez exasperata cu mainile pe tample in timp ce ei tot vorbesc in jurul meu. Ma doare capul...

-Baieti, sa ne oprim aici, bine? il aud pe Jin facand liniste in incapere. Cred ca e destul de obosita.

-Ai dreptate, spune Jungkook dupa ce imi observa mai bine expresia.

-Dar sa te gandesti la oferta, da? insista Tae. Vei regre-

-Tae! il intrerupe Alexandra. Cred ca e destul.

Taehyung se resemneaza, la fel ca ceilalti din jurul meu.

*Vreau sa ma intind in pat.* tastez eu si ii arat telefonul lui Jin.

Vecina cu BTS?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum