Soarele răsare un pic prea devreme pentru băieți, dar din păcate, este vremea să se trezească. După o zi plină cu filmări, toți cei 7 membrii ai trupei BTS încearcă să își revină și să-și adune energie pentru o nouă zi. Jungkook este primul care se trezește cu zâmbetul pe buze. Se tot gândește la Alexandra și la ce s-a întâmplat în ziua precedentă. Nu se bucură pentru pericolul în care a fost ea pusă, se bucură că a putut-o salva și că asta i-a apropiat mai mult. Are planuri mari și nu vrea să se dea bătut. Îi place de ea, dar nu prea are încredere în sine.
El cască și își toarnă o ceașcă de cafea privind ceasul ce indică ora 7 apoi se uită la toți ceilalți ce dorm în sufragerie, ba pe paturi, jos, ba pe canapeaua extinsă. Au hotărât cu toții să doarmă într-un loc pentru că erau prea obosiți să mai urce un etaj. Cu toții sunt mulțumiți de noul look, dar schimbările dese pentru videoclipuri și comeback-uri nu le prind bine. Fiecare trebuie să aibă grijă de aspectul și sănătatea lui. Jungkook stă și se gândește când vor avea viitoarea vacanță, chiar dacă asta constă doar în câteva zile, e mai bine decât nimic.
- E deja 7? se plânge somnoros Jin.
- Dap, trezirea, spune Jugkook zâmbind.
Jin oftează și la fel fac și Rap Monster și J-Hope care se mișcă încet și somnoroși, apoi cei 2 se îndreaptă spre baie.
- Și tu de ce zâmbești așa? spune V acompaniat de Jin care se așează la masă, față în față cu Jungkook.
El se uită la ceașca de cafea și se gândește la fata pe care o place. Nu știe ce să facă ca să se apropie mai mult de ea. Nu prea se pricepe la chestii romantice, face doar ce îi vine în minte pe loc. Când își amintește îmbrățișarea cu Alexandra din lift se simte stânjenit, nu știe de ce a făcut-o. Nu avea bluza pe el și dacă s-ar fi gândit de 2 ori, nu ar fi făcut asta nici în ruptul capului. Ce-i veni atunci?
- Pământul către îndrăgostit! chicotește V. Acum suntem și invizibili? întreabă el punând încă 2 cești pe masă.
- Ah, scuze, răspunde el ca trezit din vis și le toarnă cafea celor doi.
- Ți s-a întâmplat ceva frumos?întreabă Jin și soarbe din cafea.
- Ah... doar mă gândeam, la Alexandra.
El zâmbește și Jin observă o ușoară sclipire în ochii lui, ceea ce aproape îl face să se înece cu cafea. Jungkook nu s-a îndrăgostit niciodată, deci e o premieră. El nu prea se simțea în largul său pe lângă femei, de asta este o surpriză.
- Băieți! Trezirea! spune Jin mai tare aproape țipând spre Suga și Jimin care încă dormeau.
Rap Monster și J-Hope ies din baie și se alătură și ei. Toți stau la masă cu câte o cafea în față. Jimin se uită într-o oglindă îngrijorându-se de pungile ce aveau să apară sub ochi. Suga aproape adormise iar, sprijinindu-și capul într-o mână. V își vede de un joc video pe un playstation, iar Rap Monster îi ține morală lui J-Hope să nu îl mai cicălească în legătură cu câtă pastă de dinți folosește. Jin își drege glasul făcându-i pe toți să îi acorde atenție, mai puțin Suga, care mai apoi este trezit de V. El îl înghiontește în mână, capul lui aproape atingând masa, dar se trezește la timp, făcându-l pe V să râdă.
- Deci, începe Jin, am un anunț de făcut. Jungkook este îndrăgostit, spune el și toți se uită la Jungkook.
- Tu acum ai observat? întreabă Rap Monster.
- Poftim? întreabă mirat Jin.
- Dap, am văzut asta exact din prima zi, continuă și Suga, somnoros.
CITEȘTI
Vecina cu BTS?!
FanfictionTanara absolventa la actorie se muta in vechiul apartament al parintilor ei din Seoul din Coreea de Sud pentru a-si putea lansa cariera atat pe plan de actorie cat si vocal. Alege sa imparta camera cu prietena ei, Alexandra, care este o mare fana a...