Protectorul

1K 59 52
                                    

Îmi deschid ochii deranjată de mişcările din jurul meu. Se fac auzite uşi care se deschid şi închid, alături de câteva şoapte. Când îmi amintesc ce s-a întâmplat aseară, inima începe să-mi tresară, aşa cum fac şi eu într-o singură secundă, ajungând în şezut. Mă uit alarmată la locul de lângă mine, sperând că sunt singură. Dar inima mea nu se linişteşte, chiar dacă Jimin nu se află lângă mine. Răsuflu, însă, uşurată. Nu ştiu ce m-aş fi făcut dacă mă vedea cineva cu el în acelaşi pat. Chiar şi aşa, nu aş fi ştiut cum să mă comport cu el atunci. Oare a uitat ce s-a întamplat sau îşi aminteşte cum m-a chinuit cu acele buze... ?

—Criss, te-ai trezit? mă întreabă o voce, iar eu tresar.

Îmi îndrept rapid privirea spre vorbitor, cu inima bătându-mi alert şi sperând că nu este EL. Se dovedeşte a fi  V, care mă priveşte îngrijorat şi confuz în acelaşi timp. Răsuflu uşurată pentru a doua oară, sperând că nu voi face asta toată ziua. Faptul că e blond mă va speria mereu.

— Stai aşa, de ce eşti aici? întreb eu somnoroasă după ce îmi frecasem ochii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

— Stai aşa, de ce eşti aici? întreb eu somnoroasă după ce îmi frecasem ochii.

—Asta aş fi putut întreba şi eu, îmi spune cu braţele încrucişate.

Îmi amintesc că nu sunt unde trebuia, ci unde nu ar fi trebuit. Ce caută o fecioară ca mine într-un bârlog unde m-ar fi putut ataca ursul somnambul, ceea ce a şi făcut... ? Ar fi trebuit să mă aflu în braţele iubitului meu. Oftez tristă cu gândul la Jin.

—Oricum, nu mai trebuie să explici nimic, mă anunţă Rap Monster. Alexandra ne-a povestit tot, continuă el pe un ton dur.

Devin şi mai confuză. Abia acum observ că el stătea undeva în holul mic ce conducea spre bucătărie, iar Suga şi J-Hope mă priveau, ocupând cele două fotolii din faţa mesei de cafea. Mă ridic alarmată din pat, o mică ameţeală lovindu-mă. Nu mai ştiu când am mâncat ultima dată.

Îl caut cu privirea pe Jin, timp în care se aude cum se deschide o uşă. Mă răsucesc, dar pe acea uşă iese Jungkook, care îşi părăseşte camera. Mă întristez. De ce toţi sunt aici, mai puţin el?

— Vom vorbi mai multe după masă, spune Rap Monster care revenise cu o tavă cu mâncare adusă din bucătărie.

Persoana care îl urmează, îmi face inima să explodeze. Este aici. Jin chiar este aici. Ce să spun, cum să mă comport după ce am făcut cu Jimin aseară?

Tăcut, mă priveşte în ochi şi aşează cealaltă tavă pe masa mare ce se află la câţiva paşi de living, despărţite de o treaptă. Ceilalţi se îndreaptă suspect de tăcuţi şi supăraţi spre masă, în timp ce Tae îmi studiază chipul încruntat. 

— Ai nevoie de ajutor? mă întreabă el, oferindu-şi braţul pe post de sprijin.

—Mă descurc, oftez eu.

Tae o ia înainte, iar eu îl urmez, cu privirea în podea. Oare Alexandra le-a spus tot ce s-a întâmplat ieri? Nu au ajuns palmele primite de la ea drept pedeapsă, iar acum o să am parte de mustrări de la BTS, nu? Ce pedeapsă îmi pregăteşti...

Vecina cu BTS?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum