Cearta

1.4K 87 15
                                    

-Chiar daca ma distram de minune si ma simteam sufletul petrecerii, m-am gandit la atitudinea ta bizara si ma ingrijoram crezand ca s-a intamplat ceva. Aşe ca am venit intr-un suflet sa te ajut cu orice s-ar fi intamplat mai rau, dar ce sa vad?! Cand am coborat din limuzina am vazut exact momentul in care v-ati sarutat!ridica Alexandra tonul.

Amandoua stam in picioare, la o distanta destul de mare, din cauza fricii mele fata de furia ei. Ea flutura in sus si-n jos scrisoarea in timp ce gesticuleaza.

-Chiar daca ai iubit, aşe cum ai spus si tu, te-ai sarutat cu Jackson!tipa ea si nu mai pot suporta sa imi tin tacerea.

-E din cauza aleia! bufnesc eu si arat spre scrisoare.

-Scrisoarea asta?spune ea intrebatoare. Am citit-o pana sa vi tu si am aflat, dar nu de la tine, cum ar fi trebuit, ca trebuie sa eliberam apartamentul in 5 zile!imi subliniaza ea vina. Si ce are asta de aface cu ce s-a intamplat intre tine si Jackson?

Are niste ochi atat de taiosi ca mai are putin si ma despica in 4, luand singura adevarul dinauntrul meu.

-Bun, o sa iti explic totul, dar te rog sa te calmezi, nu ne ajuta cu nimic daca tipi, incerc eu sa o linistesc. Ne putem aseza pe canapea si discuta normal si pasnic, ca doua prietene bune ce suntem, nu?ii zambesc eu; un zambet care seamana mai mult cu un steag alb in semn de pace.

-Prietene bune?! 'Ai, nu mai spune! Daca imi erai cea mai buna prietena, nu ma mai minteai in halul asta!tipa si am impresia ca vad lacrimi in ochii sai.

Se lasa liniste si ma hotarasc sa fac eu primul pas. Ma asez rapid pe canapea si ma uit in podea, aproape de ea.

-Te rog, spun eu cu o voce inceata.

O simt cum cantareste optiunile si o aud cum ofteaza, apoi se aseaza langa mine. Este atat de tacuta, stand la un metru distanta de mine, incat ma doare.

Trec aproape doua ore in care povestesc totul cu lux de amanunte si din fericire, vad cum fata ei se descreteste atunci cand suspansul iese la iveala in povestirea mea la intamplarea cu aparitia lui Jackson si drama de afara.

-Nu pot sa cred! Nemernicul! exclama ea cu foc in glas. Stai sa vezi ce ii fac!spune si imi rasare un zambet.

Radem si ne apropiem mai mult. Exact cand mai am putin si o iau in brate, in semn de impacare, ea se ridica in picioare si o urmez.

-Pai, cam atat a fost, spune ea semanand a sfarsit.

-Poftim?reactionez eu confuza.

-Chiar daca mi-ai explicat, tot sunt suparata ca m-ai mintit, spune ea, revenindu-si incretitura aia afurisita de pe frunte. Puteai sa imi explici si sa rezolvam totul impreuna, continua ea enervata.

Oftez si ma intristez iar. Are dreptate... Tot ce am vrut a fost sa nu o intristez si sa o preocup cu greutatile mele. Dar acum sunt total de acord ca trebuie sa ne ajutam una pe alta. Exact cand deschid gura sa ii dau dreptate, ma intrerupe pentru a doua oara.

-Si mai e o chestie pe care o tin in mine de ceva timp, incepe ea si ma incrunt intrebatoare. Subiectul "Jin", continua si imi dau seama ca vorbeste de sarutul de afara.

-Uite, daca e vorba de Jackson...

-Lasa-ma sa termin, ma intrerupe pentru a 3-a oara si incerc sa raman calma. Vreau sa ma asigur ca sentimentele tale pentru Jin sunt adevarate, spune si atinge un loc sensibil.

-Ce vrei sa spui?ma incrunt eu.

-Sunt absolut sigura ca te-ai indragostit de el doar pentru ca s-a vopsit si arata mai bine acum, spune increzatoare.

Vecina cu BTS?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum