Ajung aproape alergand impreuna cu JB la intersectie, locul unde am stabilit sa ne intalnim cu Alexandra. O iau in brate gafaind, multumindu-mi in gand ca nu s-a intamplat ceva rau. Ar fi putut sa o vada cineva si cine stie...
-Imi spune cineva ce se intampla?ma intreaba ea confuza.
-Hai sa nu stam aici, poate se mai plimba prin jur, ok?
Ma uit la JB care cauta baietii cu privirea, asigurandu-se ca nu ne vede nimeni. Ne face semn in directia in care trebuie sa mergem si ne conformam. Recunosc locul pe unde fugisem ultima data si ne bagam in distanta dintre case, locul unde m-am ascuns acum ceva timp.
-Criss, ce se intampla?intreaba ea stand in fata mea speriata si confuza.
-Ok, vreau sa asculti cu mare atentie ce o sa spun si sa stai calma, ok?
-Oke... ma sperii, spune ea si inghite in sec.
Inainte sa scot vreun cuvant pe gura, telefonul lui Jaebum suna si amandoua ne uitam la el.
-Da?raspunde el rapid. Acum?intreaba uitandu-se la mine. Dar am fost si data trecuta, se plange el. Bine, bine, i le duc, dar daca spune ca nu e de calitate, tu te ocupi, da?incheie el si inchide telefonul. Fetelor, trebuie sa plec, spune el cu parere de rau si se intoarce spre mine. Nu mi-ai spus cine va cauta, dar daca se intampla ceva, sa ma suni, ok?
-Chiar nu poti ramane?intreb eu, dar el neaga trist. Ok... atunci tinem legatura, ii zambesc eu trist.
Ma ciufuleste putin si imi zambeste incurajator, apoi o saluta pe Alexandra si ne lasa singure. Incepe sa imi bata inima cand imi dau seama ca acum suntem singure. Pana acum ma simteam in siguranta pentru ca el era de partea mea, dar acum ma cuprinde frica.
-Criss?intreaba ea si imi ridic privirea. Imi spui azi ce e cu misterul asta?
Inspir si expir rapid in scopul de a ma calma, dar vocea mea devine ragusita in timp ce incep explicatiile.
-Jackson mi-a marturisit de ce ne chinuie....nu, de ce ma chinuie. El este liderul unei gasti foarte periculoase pe nume Silver's. Ei nu ai nicio limita si trebuie sa fim atenti la ei. Daca vezi baieti sau barbati cu inele de argint sau bratari, cercei si asa mai departe, din argint, vreau sa fugi imediat, ok?intreb si astept reactia ei.
-Tu vorbesti serios? Adica... e adevarat? Pare scos dintr-un film...
-Da, sunt cat se poate de serioasa. Iar in aceasta gasca, acum 3 sau 4 ani era si Jimin.
-Jimin?!chitaie ea intrerupandu-ma, iar eu ii acopar gura.
-Shh! Ne poate auzi oricine!
-Scuze, scuze, spune ea si imi indepartez mana, ea incurajandu-ma sa continui.
-Ei bine, cand Jin a aflat ce se petrece in aceasta gasca, el l-a convins sa paraseasca Silver's si sa se concentreze pe trupa, dar Jackson nu a ignorat asta. Ii era ca un frate, iar acum il vrea inapoi. S-a mutat la noi si a platit un om sa faca poza aia afurusita care a starnit barfe, doar ca sa se razbune pe cei doi, mai ales pe Jin.
-Wow...
-Da...
-Si acum de ce te cauta?intreaba ea in timp ce incearca sa proceseze informatiile.
-Azi l-am vazut cum i-a dat droguri unui tip ce parea ca e din aceeasi gasca. Tipul m-a vazut ca ii spionez si l-a atentionat pe Jackson si...
Ii povestesc tot ce s-a intamplat si cat de speriata am fost, apoi cum a am ajuns la JB pana in momentul in care m-a sunat.
-Tu esti nebuna?!ma mustreaza ea. De ce l-ai spionat daca stiai ca e periculos?!
Deschid gura vrand sa ii spun ca am vrut sa o razbun din cauza tipilor care au agresat-o, dar nu reusesc sa ii spun suspiciunea mea cum ca cei doi sunt din Silver's pentru ca se aud voci care tipa la o distanta de cativa pasi distanta de noi, facandu-ne sa ne oprim. Ii fac semn sa taca, in timp ce eu scot usor capul pentru a vedea ce se intampla. Era o bataie cu bate de baseball, in jurul celor doi fiind cativa baieti care ii incurajau.
CITEȘTI
Vecina cu BTS?!
FanfictionTanara absolventa la actorie se muta in vechiul apartament al parintilor ei din Seoul din Coreea de Sud pentru a-si putea lansa cariera atat pe plan de actorie cat si vocal. Alege sa imparta camera cu prietena ei, Alexandra, care este o mare fana a...