In timp ce il tin pe Jin de mana, cu cealalta imi tin telefonul si citesc mesajul de la Alexandra care imi cere sa ne vedem in apartamentul lui Jungkook si Jimin. *Ii chem si pe ceilalti* acest ultim mesaj imi confirma suspiciunea si imi dau seama ce vrea sa faca. Este momentul adevarului. Zilelele astea au fost chinuitoare si nu cred ca mai suport.
-De ce esti asa incruntata? ma intreaba Jin in timp ce intram in lift.
-O sa afli curand, incerc eu sa ii zambesc slab, dar nu prea imi iese.
Inaintam pe hol si deschid usa apartamentului fara sa mai bat. Intram si o vad pe Alexandra intorcandu-se cu fata spre mine. Vine in fata mea si imi zambeste stralucind. Se pare ca lucrurile au mers bine intre ea si Jungkook. Privirea ei cade usor pe mana mea, facandu-ma sa ma uit si eu la a ei, dand de un inel frumos.
-Oh?! tresarim amandoua aratand cu degetul spre inelul celeilalte.
Jungkook apare si el langa prietena mea, zambitor.
-Se pare ca ii place inelul, spune Jin venind langa mine.
-La fel si Cristianei, chicoteste Jungkook.
Ne uitam una la alta apoi la baieti, fiind total debusolate.
-Voi doi v-ati vorbit? intreaba ea.
-Asa se pare, chicotesc eu dandu-mi seama de smecherie.
-Eu l-am ajutat pe Jin sa-ti organizeze surpriza, iar el mi-a dat sfatul cu inelul, recunoaste zambitor Jungkook si o ia de talie pe prietena mea.
Imi dreg glasul, usor rusinata de priveliste si incerc sa ma uit in alta parte. Ei doi par atat de apropiati incat am impresia ca sunt deja logoditi.
-Unde sunt ceilalti? intreaba iubitul meu.
-Tae e la baie, Rapmon si Hobie sunt la etaj, trebuie sa coboara, iar ceilalti sunt pe aproape. Hai sa ne asezam pe canapea, raspunde satenul.
Ne indreptam spre aceeasi canapea rosie pe care o stiu si oftez. Mai bine nu ma gandesc la prima seara aici, nu acum ca m-am impacat cu Jin. Ma uit la privirea lui miscatoare in timp ce se aseaza langa mine si ne intalnim privirile. Ii rasare un zambet atat de dulce, ca nu ma pot abtine sa nu fac la fel.
-Ce priveliste frumoasa! il aud pe Tae si ma uit imediat la el cum sta cu bratele incrucisate.
-TaeTae! tip eu si ma ridic repede, luandu-l in brate. Mi-a fost dor de tine!
-Da... si mie, imi raspunde el.
-De cand sunteti asa apropiati? intreaba Jin.
-Esti gelos? intervine Jungkook razand.
-Eu?...Nu! ridica el vocea imbufnat.
Chicotind, ma asez inapoi langa Jin si ii apuc obrajorii, tachinandu-l ca pe un copil.
Ma opresc imediat ce simt un aer rece. Am mai simtit asta undeva. Imi ridic usor privirea spre persoana ce tocmai a intrat. Jimin ne priveste cu o pereche de ochi atat de inghetati ca aproape tremur de frig.
-Ai ajuns! spune Jungkook.
Incerc sa traversez camera, vrand sa ma uit la Jungkook, dar undeva in drum, ii observ privirea trista a lui Taehyung atintita in pamant. S-a intamplat ceva cu el de e atat de trist? Nici mai devreme nu a reactionat vesel cand l-am imbratisat.
Privirea lui se ridica din podea spre mine si Jin, iar cand facem contact vizual, tresare surprins si pleaca in alta camera.-S-a intamplat ceva cu el? soptesc ca pentru mine, dar am impresia ca Jin m-a auzit pentru ca se fastaceste pe locul sau.
Nu trece mult timp, iar restul ajung, ultimul fiind Suga, scuzandu-se ca a adormit la televizor. Ne intampinam cu zambete si imbratisari. Chiar daca nu a fost pentru o perioada lunga de timp, atat pentru mine cat si pentru ei a parut o vesnicie.
CITEȘTI
Vecina cu BTS?!
FanficTanara absolventa la actorie se muta in vechiul apartament al parintilor ei din Seoul din Coreea de Sud pentru a-si putea lansa cariera atat pe plan de actorie cat si vocal. Alege sa imparta camera cu prietena ei, Alexandra, care este o mare fana a...