Inca din momentul despartirii, tot ceea ce am in cap, este imaginea lui. Stau pe canapea si oftez iar. Au trecut 2 zile de atunci si nu am auzit nimic de ei. M-am uitat pe site-ul lor si au fost ocupati cu mici concerte. Totusi, ar fi putut sa ma sune sau ceva. Ah, ce e cu mine? Eu m-am despartit de el si tot eu am asteptarea de a fi sunata? Oftez iar si mai beau din cafea. Este 6 dimineata si nu pot sa dorm.
-Ce faci aici asa de dimineata? Oftezi de parca ai fii o fantoma care bantuie apartamentul, spune Alexandra somnoroasa iesind din camera ei.
Ma uit la ea si la parul ei ciufulit si imi apare un zambet pe buze. Chiar stie cum sa ma faca sa zambesc, chiar daca nu o face intentionat.
-'Neata si tie, spun si ma ridic, luand-o in brate.
-Wow, de unde atata iubire?ma intreaba ea surprinsa. Parca erai suparata pe mine de la faza cu Jin. Nu mi-ai vorbit o zi intreaga, iar in urmatoarea imi vorbeai imbufnata si foarte scurt.
-Eh, am realizat ca numai pe tine te am, spun oftand si ma indepartez. Adica tu imi vrei binele si iti multumesc, ii zambesc eu.
-Aw, Cristiana, esti asa de dulce. Ar fi trebuit sa te ascult cand imi ziceai ca Jin te-a lovit... Nu o sa mai fac asa ceva, promit, imi spune si ma mai ia in brate.
Dupa ce ne indepartam, ii spun sa se aseze pe canapea, eu punandu-i cafea in alta ceasca si luand un pieptan din baie. Ma asez langa ea pe canapea si ii spun sa se intoarca cu spatele. Incep sa o pieptan in timp ce ascultam stirile de la televizor.
-Si astfel, Jackson din Got7 este in centrul atentiei dupa ce a fost pozat intr-o ipostaza indecenta alaturi de o tanara straina, din alta tara.
Scap pieptanele pe jos si ma uit la imaginea care este difuzata pe ecran. Raman gura casca la claritatea ei si la faptul ca pot fi recunoscuta oricand.
-Nu... nu se poate!exclam eu, iar Alexandra este la fel de socata. Pana si la... televizor...
-Iti dai seama ca astfel si-a stricat si el imaginea, nu?incepe ea.
-Da-l incolo, imaginea mea e ruinata!exclam eu inca in stare de soc.
-Ce imagine?ma intreaba ea si se intoarce cu fata la mine.
-Alo? Acum o sa imi fie si mai greu sa devin idol! ma plang eu.
-Ai dreptate... La asta nu m-am gandit.
-In seara aceasta o sa il avem invitat special in direct pentru a ne lamuri despre relatia dintre cei doi. Este o relatie ascunsa de presa sau o neintelegere? O sa aflam peste cateva ore, spune prezentatoarea si emisiunea se termina.
-Sunt terminata!spun eu si imi pun dramatica mainile pe ochi.
-Stai linistita, soțioară. Poate Jackson are o personalitate rea, dar iti dai seama de la o posta ca o sa nege relatia. Inainte de toate, compania lui nu o sa il lase sa mai faca asemenea scandaluri, nimeni nu face nimic de capul sau, spune ea convingatoare si bine informata si ma uit la ea uimita. Ce?
-Vrei sa fii managerul meu?o intreb inca cu gura pana in pamant.
Ea chicoteste si imi spune sincera "deja sunt" apoi zambim amandoua, relaxandu-ma. Sper sa aiba dreptate si sa se rezolve situatia.
Se aude soneria cum suna si ne uitam confuze la usa. Cine poate fii la ora asta? Alexandra mi-o ia inainte si descuie incet usa, eu apropiindu-ma mai tarziu. Jungkook ne saluta scurt cu zambetul sau dragut si asteapta sa fie invitat.
-Ce faci aici la ora asta?il intreb eu dupa ce intra si prietena mea inchide usa.
-Pai am venit sa imi iau la revedere, spune el si ne socheaza.
CITEȘTI
Vecina cu BTS?!
FanfictionTanara absolventa la actorie se muta in vechiul apartament al parintilor ei din Seoul din Coreea de Sud pentru a-si putea lansa cariera atat pe plan de actorie cat si vocal. Alege sa imparta camera cu prietena ei, Alexandra, care este o mare fana a...