פרק 4 - להתערב

7.3K 253 8
                                    

סליחה שלא העלתי הרבה זמן
פשוט עד שיש לך באמת טיפת חופש אין לך כוח לעשו כלום, -כיתה יא הורגת- אה ולמעלה זה נתנאל.
הנשיקה הסתיימה והוא חייך אלי חיוך מושלם, צחקנו. לא חשבתי שזה היה יכול לקרות אבל זה קרה.
כבר ניהיה מאוחר החלטנו לחזור למסיבה. שנינו נכנסו רטובים וכולם הסתכלנו עלינו אז ישר הלכנו לדרכים שונות.
״מזה איפה היית?״ דנית שאלה מופתעת
״אני יספר לך בבית״ עניתי עם אושר.
לאחר מכן לקחנו מונית אלי הבייתה כי דנית יושנת אצלי.

״הנה תעצור פה בבקשה״ אמרתי לנהג המונית, שילמנו לו ונכנסו לביתי. ״את רוצה להתקלח?״ שאלתי את דנית, ״כן וואי תודה״ ענתה והלכתי להביא לה בגדים לשינה,
עדין לא הפסקתי לחשוב על מה שיהיה, אני ממש בהלם, ממנו ומעצמי.

״ברוך השם סיימת שנה״ אמרתי לדנית ונכנסתי להתקלח אחריה.
אחרי המקלחת הטובה הזו ישבנו אני ודנית והתחלתי לספר לה כל מה שהלך עם קובי.
״מההההה״ דנית צעקה, ״אני בהלם״ היא אמרה.
״תאמיני לי שאני יותר״ אמרתי
״מה ומה הולך להיות?״ היא שאלה
״אני לא יודעת, מה הוא יעשה שהוא יראה אותי בבצפר, נו אפילו את המספר שלו אין לי״ אמרתי במבוכה.
״טוב בעזרת השם יהיה טוב, אני מאמינה״ דנית אמרה ונתנה לי חיבוק.
הלכנו לישון, למרות שבקושי הצלחתי לישון ממחשבות, האם זה דבר רע? האם זה טוב? אני לא ידעתי עוד מה אני חושבת על זה, אבל לפחות איל שהוא הצלחתי להירדם.

״קומיי״ דנית צעקה ליד האוזן שלי והתעוררתי בבהלה.
״האוכל מוכן״ היא המשיכה.
הלכתי לשטוף פנים כדי להתעורר וצחצחתי שיניים. ״אני באה״ אמרתי לדנית שמשיכה לקרוא לי לבוא.

אני ודנית הלכנו ביחד לכיוון המטבח ובשנייה שראתה את אחי היא החייכה כאילו הוא מינימום איזה זאק אפרון, כן הוא אוהב להיות בלי חולצה לפעמים והיא ממש התלהבה.

״אסור לך להגיד לו״ אמרתי לדנית, הוא היה הורג אותו ואותי ביחד, או שאפילו זה לא כי לא היה רוצה שיהיה לנו שום דבר ביחד.

״שעות עד שאתם באות״ הוא אמר
״לא נורא, תודה״ אמרתי לו על האוכל והתיישבנו לאכול.
״אני בא לבצפר״ נתנאל אמר
ואני באותו רגע נחנקתי מהאוכל שבפי, ״מה קרה?״ שאלתי לא מבינה ממתי הוא רוצה ללמוד
״אני חדש פה, ואני גם מתחיל להתשעמם בבית כל יום״ הוא הסביר.
״מה שתגיד״ אמרתי

סיימנו לאכול אספנו את מה שהיה על השולחן והלכנו לסלון כדי לראות סרט, ״רוצה גם?״ שאלתי את נתי והוא התיישב.
ראינו את הסרט ואכלנו קצת פופקורן.
זה היה סרט אימה והיו קטעים שממש פחדתי אבל היום קטעים שניסו להיות מפחידים שזה היה ממש מצחיק.
אחרי הסרט אחי יצא למרפסת לעשן ואני ודנית התעסקנו בפאלפון.

סיפור ערסים - קובי ומאיWhere stories live. Discover now