פרק 40 - החוקים שלא כתובים

1.9K 90 4
                                    


•נקודת מבט קובי•
התקלחתי הכי מהר שאני יכול, לא היה לי כוח לכלום. מיד אחרי התלבשתי ונזרקתי על המיטה. הדמעות והעצבים רק עלו לי כל שנייה, שאני נזכר במשהו אחר.

•נקודת מבט מאי•

דנית פתחה לכיווני עיניים שהיא ששמה לב שקובי שמע מה שאמרתי.
״מה?״ אמרתי והסתכלתי על דנית עם מבט מאשים. ״אל תהיי כזו רעה״ היא אמרה ואני הרמתי את ידי מישהי חפה מפשע, והיא גילגלה עיניים. נתי פשוט היה בשוק.

אחרי כמה זמן כבר עזבנו את הים, היה ממש חם היום וממש התלהבתי מהשיזוף שקיבלתי.

אחרי מלקחת טובה וארוחה קלה, חשבנו מה נוכל לעשות היום, חלק מהבנות רצו ללכת לסרט ולחלק לשבת אצל מישהו.
אני לא ידעתי עדיין מה אני עדיפה, כי גם לא היו סרטים שמצאו חן בעיניי אבל ללכת לשבת עם אנשים שאני לא מכירה גם לא כל כך שימח אותי.
״תכף אני כבר אחזיר תשובה״ כתבתי להן בקבוצה.

~
סיוון: אין סרטים טובים בכלל
עדן: נו מה סאמק
דנית: טוב אז אתם רוצים לבוא ליניב? גם ככה אין מה לעשות
יעל: איזה שעה
מאי: איפה הוא גר בכלל
דנית: רבע שעה ממך, נלך ביחד כולם
מאי: אוף נו פדיחות לא מכירה אפחד משם
יעל: מה זה משנה, אנחנו כן ואת תכירי הם לא כל כך גרועים
מאי: עדין פדיחה
דנית: טוב נו תחליטי את רוצה או לא, ובשעה 9 וחצי נצא
מאי: טוב גם ככ משעמם לי, סיוון תעברי אצלי ונלך לכיוון של דנית ביחד?
סיוון: סבבה אני הולכת להתארגן
יעל: ושלא תאחרו!
~

התלבשתי ועשיתי כל הארגונים האחרונים, סיוון אמורה להגיע כל רגע, אני ממש לא יודעת מה היה או איך כי אני לא מכירה אפחד, מקווה שהיה נחמד.

״יש חדש מקובי?״ סיוון שאלה בדרך לדנית, ״לא איזה לא דיברנו מאז הבוקר״ עניתי, היה לה פרצוף לא נינוח. ״מה סיוון? לי כבר אין כוח לקריזות שלו, כל הזמן אוהב להתנהג כאילו הוא איזה בוס של העולם יאללה״ אמרתי והיא לא הגיבה.

״אנחנו פה״ שלחתי לדנית והיא אמרה שהיא יורדת. ההליכה לא הייתה כל כך ארוכה, שהגענו המוזיקה הייתה חזקה והבית של היניב הזה היה ענק.

״היי חיים שלי״ דנית אמרה לו שלום וגם יעל, רק אני וסיוון לא הכרנו אותם, ״היי״ הוא אמר לי והבאתי לו חיבוק, זה היה די חובה כי לא נעים להיכנס ככה לבית של בן אדם בלי להגיד לו משהו.
הוא דווקא התנהג מאוד נחמד כלפינו, למרות שלא הכרנו אותו.

ישבנו כולם בסלון, היינו 9 אנשים, חמש מהחברים שלו, הם היו דווקא נראים די טוב, אבל אני לא רוצה שום דבר איתם.

אני מרגישה מסובכת עם עצמי, אני יודעת שאני וקובי לא ביחסים הכי טובים כרגע אבל זה לא אומר שאני הולכת לבגוד בו או דברים כאלה, הלב שלי עדין שייך לו.

סיפור ערסים - קובי ומאיWhere stories live. Discover now