BÖLÜM ŞARKISI-AHU
Aysu'nun Berk ile ilgili planı her ne kadar bana malca gelse de bir o kadarda yapmak istiyordum.
Yeni bir numara alacak o numaradan her gün ona mesaj atarak onu tanıyacaktım.
İyide insan bilmediği bir numara ile mesajlaşır mıydı?
Ama onu tanıdığımı belli eden ipuçları verirsem... Evet evet ne olursa olsun yapacağım.
Aysu'nun aldığı numarayı eve gider gitmez yedek telefonuma yerleştirdim.
Acaba şimdi mi atsam?
Yok düğününde atarsın. Gerizekalıydın hep.
İçsese onay vererek yazacağım mesajı kısaca bir düşündüm.
"Nasılsın Berk?" mesajı gönderdim.
Bekle bekle tam yarım saat olmuştu ama cevap yoktu. Pekala benim zamanım daha var. Telefonun saatine baktığımda zamanımın o kadar olmadığını anladım.
Saat 8 olmuştu. 9 da iş başı yapacaktım.
Bir yandan giyinmeye başlayıp diğer yandan da mesaj atmasını bekliyordum.
Gerçekten şuan RESMEN AJAN GİBİYDİM.
Mesaj sesi gelince birden elbisemi giymeyi bırakıp ilerliyordum ki elbiseye takılıp düştüm.
Hay ben zekamı sikeyim... Her neyse hala tek parça olduğuma göre mesaja bakabilirim.
"Efendim." bumu? Ne yani saatlerdir bu mesajımı bekledim.
O halde oda biraz beklesin. Pekala içimden 10'a kadar sayıp mesaj yazmaya başlayabilirdim. Fazla beklemesin.
Cidden içimden 10'a kadar sayıp mesaj yazmaya başladığıma inanmıyordum. Tamam ben TAM BİR MALIM.TESCİLLİ HEMDE.
"Bu kibar mesajını yazmak için çok düşündün sanırım. Onca kelimeyi bir araya getirirken zorlanmadın mı?"
Biraz da laf atsak iyi olurdu diye düşündüm. Güzel mesaj atmıştım hani.
Bu sefer mesajı saatlerce beklemek yerine saniyeler içinde gelmesi hoşuma gitmişti.
"Sende bana rehberimde ekli olmadığın halde mesaj atmak için fazla zorlanmışsındır yanılıyor muyum?"
"Aslında beni tanıyorsun."
Artık Berk Bey yediği laftan sonra hızlı yazmaya başlamıştı. Demek ki Berk'e artık laf atıp ortam yapacağım.
"Söyle o halde kimsin?"
"Sen çözeceksin."
Gine yavaş mesaj atmalara başladık ha? Mesaj 5 dk sonra gelmişti. Tam mesaja bakıyordum ki diğer telefonumun alarmıyla küfürleri ardı ardına söylemeye başladım. SİKTİR BEN DAHA HAZIR DEĞİLİM VE SAAT 9 OLMUŞ.ÇOK GÜZEL.
Hızla elbisemi üstüme geçirip saçlarımı, önceden ısıtmayı akıl ettiğim maşayla hafif dalgalandırdım. Her iki önden de az saç alıp topladım.Koyu kırmızı ruj sürüp eylenier sürerek birazda allık sürüp hızla dışarı çıktım. Taksi durdurup Barın adresini verdikten sonra mesaja bakmak için diğer telefonu çantamdan çıkardım.
"Ne o gizemli olmayamı özendin?"
"Hayır sadece seni tanımak için kendimi gizledim ;)"
"Fazla açık sözlüsün."
"Belkide seni tanımak için fazla cesaretliyimdir."
"Tanı o halde. Ama şu gizemli rolleri nedir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KAHVE
HumorKENDİMİ AĞLAMALARIM ARASINDA YERİ BİR ÖRTÜ GİBİ SAKLAMIŞ PAPATYALARIN ÜSTÜNE BIRAKTIM. BELKİ HALA İNANAMAMIŞTIM. "Bir kahve ?" SESİN GELDİĞİ TARAFA DOĞRU KENDİMİ DÖNDÜREREK AYAĞA KALKTIM. HAYIRDIR ABİCİM SEN DER GİBİ BAKIŞ ATTIM. BENİ TAKMAYARAK YA...