Tam uykuya dalacağım sırada kulağımın ağrısıyla hafif bir inilti çıkarttım.
Aysu'yu her ne kadar dürtsemde tek tepkisi götünü benden yana çevirip uykusuna rahatça devam etmesi olmuştu. Aysu hayvanı bir uyudumu uyandırılmıyorki anasını satayım!
Kulağıma yastığımla destek vererek uyumaya çalışsamda ağrımın fazlalaşması ve kulağımın çınlamasından başka bir şey olmamıştı.
Gözlerim dolmaya başlamıştı. Canım o kadar çok acıyordu ki...
Üstüne birde karın ağrım eklenince ağlamaya başladım. Hem uykumda çok vardı.
Aysu'nun çantasına bakmadık yer bırakmamıştım ama ondada ağrı kesici yoktu.
Karnımı tutarak çadırdan çıktım. Kulağıma elimle baskı yapsamda geçmiyordu!
Cebimdeki telefonu çıkartarak saate baktım.
Saat 3'e geliyordu ve biz 8'de kalkacaktık. Gerçi bu ağrıyla uyuyabileceğimi hiç düşünmüyorum.
En sonunda plaja giderek gözüme ilk kestirdiğim şezlonga uzandım.
Dalgaların serin havayla birleşmesi kulağımdaki ağrıyı azda olsa unutmamı sağlıyordu.
Soğuk denilemese de hafif esen havanın içime işlemesi rahatlatmıştı beni. Gözlerim hafifçe kapanırken birden kulağımın ağrısıyla kısa çaplı bir çığlık attım. Çok ağrıyordu şimdi.
Ne yaparsam yapayım bir türlü ne karın ağrım nede kulak ağrım geçiyordu. Karnımı ovalamış,mıncırmış aklıma gelen her şeyi yapmıştım. Heleki kulağımdaki ağrının geçmesi için tokat bile atmıştım kulağıma!
Düdüğün çalınma sesini duymamla kulağımın daha fazla ağrıdığını fark ettim. Gözlerimdeki yaşları silerek ayağa kalkıp kamp alanına ilerlemeye başladım.
"Evet. Hadi kalkın! Bugün fazlaca yorulacaksınız. Dinamik olmalısınız. İlk olarak voleybol,daha sonra yüzme ve en sonda okçuluk yapılacak. Ardından uzun bir maraton koşacaksınız. Fazla oyalanmanızı sizin için önermem. Ayrıca akşam 9-12 arası kısa bir eğlence partisi düzenleyeceğiz."
Şimdi ne bok yiyeceğim? Bu ağrılarla nasıl oynıyayım? Veya partiye nasıl gideceğim?
Yorgun bir halde kamp alanına geldiğimde görevlinin bana anlamaz bakışlarını es geçerek çadırıma girdim.
Aysu'ya baktığımda hızla giyiniyordu.
"Neredeydin Demet?"
"Dün geceden beri karın ve kulak ağrım var. Canım çok yanıyor ve uykusuzum."
"Beni niye kaldırmadın?" dediğinde gözlerimi devirdim.
Hemen yanıma gelerek bana sarıldı.
"Ağrı kesici içseydin."
"Yokki. Senin çantanada baktım. Yok."
"Of keşke getirseydim."
Zorlukla kendimi yere atıp gözlerimi kapadım. Ama nafile. Ne kadar uykum olsa da bu ağrılar yüzünden uyuyamıyordum.
"Demet hadi kalk güzelim. İlk üstünü değişelim. Sonra bir şeyler yaparız. Görevliye falan soralım ağrı kesici vs. var mı diye. Hem bugünki etkinliklere katılma."
"Zaten katılacak halim yok."
Üstüme zorlukla beyaz bol bir bluz geçirip altımada kısa kot şortumu giydim. Aysu yanıma gelip dağılmış saçlarımı canımı yakmamaya dikkat ederek taradı ve bolca ördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KAHVE
HumorKENDİMİ AĞLAMALARIM ARASINDA YERİ BİR ÖRTÜ GİBİ SAKLAMIŞ PAPATYALARIN ÜSTÜNE BIRAKTIM. BELKİ HALA İNANAMAMIŞTIM. "Bir kahve ?" SESİN GELDİĞİ TARAFA DOĞRU KENDİMİ DÖNDÜREREK AYAĞA KALKTIM. HAYIRDIR ABİCİM SEN DER GİBİ BAKIŞ ATTIM. BENİ TAKMAYARAK YA...