RÖPORTAJ-2

57 8 1
                                    

Şimdi ise her bölümümü takip eden çok sevdiğim okuyucularımdan biri  @MissChocolateMilk sorularını cevaplayacağız :) Sizi seviyorum :*

1-) İleride çocuklarınız olsa isimleri ne olurdu?

Demet: Kızım olur ise ki en çok kızları severim. Gerçi çocuklarla aram pek iyi değildir. Her neyse sorumuza dönelim. Arya koyardım. Erkeğede sanırım Akel.

Berk: Kızım bu isimler ne böyle. Tamam ben daha çok yapma kısmına yoğunlaşıyorum ama bu isimleride koydurtmam. Akel diye erkek ismi mi olur!

Demet: O halde senin fikrin ne?

Berk: Yaptıktan sonra o iş kolay. Diğer soruya geçelim. Ama oğluma kesinlikle Hakan ismini koyardım.

Yazar: Neden Hakan.

Berk: Hayatımda beni gururlandıran adamın ismini taşımalı benim oğlum.

Demet: Seni yerim ben. Evet Hakan en güzeli.

Eyşan: Hakan kim Allah aşkına?

Berk: Babam.

Yazar: Diğer soruya geçelim öyleyse.

2-)Herkes kendini 3 kelime ile tanımlasa o kelimeler ne olurdu?

Demet: Birden sorulunca havaya girdim. Sanırım... Nutella,açık sözlü, duygusal bu 3ü beni yeterince anlatıyor sanırım.

Berk: İlk olarak bu soruyu soran güzel hanımefendiye teşekkürlerimi ileterek cevaplıyorum. Adam olmayanları yumruklamak. Bu cevabımı Umutcan'a iletiyorum. Lan ibne geldiğimizden beri ne bakıyorsun Demet'e hayırdır?

Umutcan sırıtarak önüne döner.

Berk: Sırıtırken bildiğin özürlü gibi duruyorsun. Kalk siktir git buradan.

Aysu:Voleybol,müzik ve sanırım dobra.

Kadir: Bilemedim şimdi. Ne desem sana. En iyisi sen beni nasıl görüyorsan aynısından.

Eylül: Karam,çiğköfte,telefon.

Ali: Yemek yemeyi severim.

Berk: İşin gücün tıkanmak anasını satayım. Bir kerede başka bir şeyde kafan olsun.

Buse: Deliler gibi aşık.

Demet: Dölölör göbö öşök. Ben sana aşkı göstericem tıbbi atık seni! Sen git ilk önce o fondoten mağduru yüzüne 1-2 su damlatta rengin açılsın.

Atakan: Futbol,eğlenceli,aşık

Berk: Lan oğlum sende bir değişmişsin. Her cevabına aşığı ekliyorsun. Sakin ol bir!

Demet: Keşke sende biraz Atakan gibi olsan

Berk: O halde seninde Eyşan gibi her saniye beni öpmen lazım. Öyleyse ben hazırım her saniye derim güzelim sıkıntı yok.

Demet: Demesende olur ya. Aynen boşver zaten biliyorum ben seni.

Eyşan: Jelibon,dengesiz,gezgin.

3-)Berk yerin dibine girdiğin bir anını anlatır mısın sonuçta doğuştan kuul olamazsın?

Berk:Söz konusu şuan gözlüklü durmam ise hemen çıkarabilirim.

Demet: Evet Berk seni dinliyoruz.

Berk: Teyzem erkek çıkmış benim gitmem gerek.

Yazar: Hadi ama Berk aramızda kalacak.

Berk: Küçükken annemle markete gitmiştik. Tabii o zamanlarda karizmatiktim! Tam kasanın orada annem bir şey almayı unutup gitmişti. Bende sıradaydım. Sıra bize gelince annem hala gelmeyince endişelenmiş sanırım az bir şeyde altıma kaçırmıştım. Her neyse bu soruyu hazırlayan arkadaşa saygılar...

BİR KAHVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin