ÇÖPÇATAN

98 14 1
                                    

Atakan'ın gözünden iki damla yaş usulca yüzüne doğru düşerken içimde bir şeyler koptu. Ağlayan birini gördüm mü benimde ağlama isteğim ağır basıyordu. Hemen gözlerim doluyor oturup onunla birlikte ağlıyordum. Gine aynısı olmuştu. Benimde gözlerim dolmaya başlamıştı. Berk ikimizede şaşkınca bakarken ben Atakan'a sarılıp ağlamaya başladım. Berk hemen beni çekip

"Ağlıyacaksan benim göğsümde ağla." ona kızgınca bakıp

"Berk bırak bari adam akıllı ağlıyayım."

"Adam akıllı nasıl ağlanılıyor ?"

"Mesela karışma!"

"Karışırım."

"Abartıyorsun çoğu şeyi. O senin arkadaşın .Arkadaşından da kıskanma artık! "

"Abartmıyorum. Gerekeni yapıyorum."

Ben tam bir şey diyecekken Atakan araya girip

"Abuk subuk şeyler yüzünden kavga etmeyin."

Kollarımı göğsümde bağlayıp burnumu çektim. Hala gözlerim yaşlıydı. 

Berk üstünü biraz kaldırıp bana yaklaştı. Üstüyle gözlerimi silip yanağımdan öptü. Elimden tutarak tekrar yanına oturttu.

Atakan ve Berk konuşurken ben onları dinliyor ve Berk'in saçlarımı okşamasına izin veriyordum.

Berk Atakan'ı iyice dinledikten sonra konuşmaya başladı.

"Sikerim sizin sevmiyor diyen tribinizi. Oğlum ikinizde birbirinizi seviyorsunuz. Neyi uzatıyorsunuz ben onu anlamıyorum." Bu anda bile küfür diye bilen bir odunla sevgiliyim! Her neyse ama doğru söylemişti.

"Katılıyorum. Hayır yani evde Eyşan 7/24 seni bana anlatıyor. Bıktım. Çıkın bizde kurtulalım sizde."

"Olmuyor işte. Ne ben ona sevdiğimi hissettirebiliyorum ne de o bana. Biz sizin gibi değiliz."

"Peki bizim nasıl böyle olduğumuzu neler görüp neler yaşadığımızı biliyor musunuz? Biz sizce böyle kolayca bir araya gelmiş olabilir miyiz?" haklıydım. Bizim mutluluğumuzu görmüştü onlar. Oysaki mutsuzluğumuzu görmemişlerdi.

"Ama yine de birbirinizi seviyorsunuz."

"Siz sevmiyor musunuz?" dedi Berk. Allah'ım nasıl hayırlı bir sevgili nasip etmişsin bana. İçimi okuyor vay be.

- gerizekalı bunu herkes söyleyebilir. Çünkü herkes ikisinin birbirini sevdiğini biliyor.

Kes sesini içses. Benden iyi zekası çalışan bir içses istemiyorum hayatımda!

"O zaman ikinizde bana yardım edeceksiniz." Berk'le birbirimize bakıp gülümseyerek aynı anda ben evet derken Berk hayır dedi. 

"Aynı şeyi düşündüğümüzü sanmıştım."dedim. Bu çocuk kadar odun biri varsa bende adımı Kezban yaparım!

"Bende."

Berk'e öyle bir bakış atmıştım ki hemen konuşmaya başladı.

"Tamam ne yapıyoruz?" Atakan zafer kazanmışçasına sırıtırken bende sırıttım ona. Benim gibi yenge bulmuşlar öpüp başlarına koysunlar.

Bize planını anlattıktan sonra istemsizce gaza gelmiş bir halde 'evet.' diye bağırdım. İkiside bana anlamsızca baktığında

"Pardon. Öyle teklif edince bir an Berk'in ettiğini düşünüp gaza gelerek evet dedim." İkiside güldükten sonra Berk bana yaklaşarak "İstersen tekrar ederim. Ama her teklif edişe 3 öpücük alırım."

BİR KAHVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin