RÖPORTAJ-3

60 9 9
                                    

Röportaj bölümünü daha yeni gördüm ve hemen yazmaya başladım. Umut ediyorum ki cevaplarsınız. Berk özellikle senden hiç hoşlanmıyorum bunu da burada dile getirmek isterim. Umutcan bir ara nikah dairesinde buluşalım ♡. Sorulara geçmek gerekirse:

  @Bugcemm__  hazırladığı sorular için teşekkürler :* 

Berk: Sevdiririz kendimizi sen merak etme. Ayrıca beni sevmediğine emin misin?

Demet: Susta cevaplayalım egosu boyundan büyük!

Soru#1 Buse ve Demet diyelim ki Berk ile ıssız bir adaya düştünüz yanınıza alacağınız 5 şey ne olur?

Buse: Berk zaten bana yeter. Buluruz bir çaresini. Onla başbaşa kalmak bile yetiyor. Ama illaki soruyorsanız oje,makyaj,yemek,yatak ve fondöten.

Demet: Börk zötön bönö yötör. Bölöröz bör çörösönö.Önlö böşböşö kölmök bölö yötöyör. 

Berk: Taklit yaparken dudakların çok hoş duruyor öpsem mi?

Demet: Sus Berk laf atıyoruz şurada! Ah bende fondöten ne zaman diyecek diyordum. Malum o tip anca böyle kurtulur demi?

Yazar: Demetciğim soruyu cevaplasak mı?

Demet: Yatak diyecektim ama bu Buse dedi. O halde ; Nutella,çadır,su,telefonum ve

Berk: Tanga!

Demet: Ne diyorsun Berk! Hayır son olarakta sanırım ayıcık.

Herkes güler.

Soru#2 Ali kendini yemek yemeye adamanın altında psikolojik bir sorun mu yatıyor?

Ali: Hey benim küçük bir midem var! Ayrıca sevap kazanmak için yemeğe kendimi adadım.

Berk: Sevap?

Ali: Bilirsin peygamber efendimizin sünnetlerinden biride tabağını bitirmektir. Bende tabağımı bitiriyorum. Ama bakıyorum sevap kazandırıyor 7-8 tabak yiyorum.

Yazar: Seni anlamak cidden çok zor Ali!

Ali: Beni anca tok olduğum zaman anlarsınız. Demet kamki birlikte bir ara nutella yiyelim.

Demet: Hemen bitsin bu yiyelim!

Berk: Birlikte anca aynı oksijeni tadarsınız siz!

Soru#3 Umutcan Berk ile ilgili problemin ne sadece Demet'e aşık olan mı başka birşey de var mı?

Umutcan: Özel bir konu diyelim. Fakat bu Demet'i sevmediğim anlamına gelmiyor. Demet'i sevmem intikam ile ilgili değil. Bu arada beni sevmen güzel bir şey. Hemen düğünü hazırlıyorum güzelim!

Berk: Soruları hazırlayan arkadaşımız erkek mi ? Malum Umutcan kız sonra lezbiyen çıkmasın.

Demet anırmaya başlar.

Berk: Güzelim kendine gel.

Anında susar.

Soru#4 Atakan aşık kelimesini çok kullanıyorsun, kullanma nedenin aslında Eyşan'a aşık olmayıp kendini Eyşan'a aşık olduğuna inandırmak olabilir mi?

Atakan: Bilirsiniz ben Eyşan'ı uzun zamandır seviyorum. Sürekli dememin nedeni ise o zamanlar diyemeyip sürekli içime atmam. İnandırmakla alakası yok o zamanlar platoniktim. Şimdi ise o zamanlarımda diyemediğim sözcüğü sadece demek istiyorum. Sürekli.

Eyşan: Bende sana aşığım!

Demet: Eyşan Allah aşkına öpüşme işinizi biz gittikten sonra yapın.

Soru#5 Berk aslında Demet ile bir idea sonucu sevgili olup sonra aşık olduğunu seziyorum sezgilerim doğru mu? (Umutcan'a göz kırpar.)

Demet: İdea? O ses kaydı doğru muydu Berk?

Berk: Benim lensim düştü. Lensimi bulun göremiyorum!

Demet: Berk sen lens takmıyorsun!

Berk: Takmadığımı nereden biliyorsun?

Demet: 1.si bende numaralı lens taktığım için kolaylıkla anlıyabiliyorum. 2.si onca kez gözlerinin içine baktım anlamaz mıyım?

Berk: Fazla uyanık olmuşsun sen!

Yazar: Anlaşılan buna cevap vermiyeceksin.

Berk: Sadece diyebileceğim şey Demet'e olan tüm duygularım, her şey gerçek.

Umutcan: Gerçek olsada kaybedeceksin Güven!

Berk: Kaybetmek sana özeldir.

Soru#6 Demet ve Buse, Berk tüm taş, kayaçlığını kayp etse onu hâlâ sever miydiniz?

Buse: Öyle bir şey imkansız.

Demet: Sevmek sadece dış görünüşe bakmaz. Tamam yakışıklı hatta fazlasıyla ama ben Berk'in ilk o hiç eksilmeyen gülüşüne kendisine davranışlarına aşık oldum. Her şey dış görünüş değildir.

Berk: Merak etme güzelim ben hep yakışıklı kalacağım. Bu arada seni sevdiğimi sanırım şuan diyebilirim.

Demet malca sırıtmaya başlar.

Buse oflayarak bacak bacak üstüne atar.

Soru#7 Berk diyelim ki bir insana yumruk atma cezası idam ve Umutcan'da bu cezadan yararlanarak Demet'e asıldı hatta ve hatta daha ilerisini yaptı ölümün pahasına Umutcan'ı yumruklar mısın?

Berk: Birini sevmek zaten ölümdür. Bunu bilirsiniz. Benim olana kendi çıkarlarım yüzünden zarar gelmesine göz yumamam. Gerekirse öldürsünler. En azından sevdiğim kızın gözünde adamlığımdan taviz vermem.( Demet Berk'e öpücük atar.)

Umutcan hariç herkes alkışlar. 

Berk: Öpücük atmakla olmuyor keşke değseydi!

Soru#8 Berk, Umutcan ve Demet, Demet Umutcan'dan hamile kalsa ne yapardınız, tepkileriniz nasıl olurdu? (Bebeği aldıramazsınız aldırırsanız 30 yıl hapis cezası var. Bazı durumlarda bu ceza ikiye katlanabiliyor.) (Berk eklenek isterim bu soruda da bebeği yapma kısmına yoğunlaşabilirsin, yaşasın kötülük!)

Berk: Umutcan şerefsizinden diye bebeği aldırtmazdım Demet'e başka birinin dokunmuş olması ise sanırım delirmeme neden olurdu. Ayrıca bu soru ne lan. Demet anca benle bebek yapar. Hatta bak düşününce çok hoş oldu. Umutcan Demet'in 5 metre uzağında bile bulunamaz.

Umutcan: Kulağa hoş geliyor. 

Berk: Ağzını burnunu kırarken ki seslerde emin ol benim kulağıma hoş gelecek!

Demet: Umutcan'dan tiksinirken birde onla çocuk yapmak mı asla!

Berk: Benle çocuk yapma bölümüne itiraz etmedin bakıyorum.

Demet kızarmaya başlar.

Yazar: Berk sırıtışın bittiyse kalkalım.

Berk: 1 dakika o anları düşünüyorum. (Demet Berk'in kafasına vurarak)

Demet: Hemen unut onları sapık seni!




BİR KAHVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin