Artık uykusuz vücudum uykusuzluğa alışmıştı sanırım. Her neyse teyzeme daha doğrusu sesine sövmeyerek ilk defa kendim kalktım.
"Allah'ım ilk defa kendi kendime kalkmam şerefine bugünüm çok güzel geçsin. Sen biliyorsun beni. Amin." sabah duamıda okuyup banyoya girdim.
Kahvaltıda teyzem hariç her şeyi yedikten sonra okula doğru yürümeye başladım. Bugün okullar arası kız voleybol maçı varmış. Bizim okulda düzenlenecek ve bizim okulda katılacakmış. Eh haliyle eski voleybol kaptanı olarak bende bu maçı izleyecektim. O yüzdende serbest ve bir o kadarda hoşuma giden bir kombin giyindim. (MULTİ)
Okul ve ev arası en fazla 15 dk olduğu için şarkı söyleye söyleye okula geldim. Aslında şarkı dinlerdim ama kulaklığım çok karışmıştı. Bende çözmeye üşendiğim için hemde sesimi bugün maçta kullanacağımdan deneme olsun diye kendim söyledim.
Okula girdiğimde bir çok erkek beni süzmeye başladı. Her ne kadar takmasam da gelip sikmelerinden korktum açıkçası. Nasıl bir bakıştır o?
Daha fazla dayanamayarak
"Nedir sizin şu bana bakma sevdanız dönün lan önünüze!"
Hiçbiri ses çıkarmadan önüne döndü. Evet şimdi rahatladım. Arkadan ıslık sesi gelince bana atıldığını az çok tahmin etsem de bakmadım. Ki bakılmazdı.
"Artık Aysu arkadaşını takmaz olmuşsun."
Hızla arkamı dönerek ona sarıldım.
"Gerizekalı ne diye ıslık çalıyorsun. Hayır yani enseme yapıştırsan gözümde daha az mal gözükürdün."
"Öyle mi? ay hadi tekrar başa saralım. Sen cool cool yürü ben şak diye yapıştırayım ensene."
"Siktir git Aysu."
Kulağıma yaklaşarak
"O halde artık enseni koru bebek." diyerek enseme yapıştırdı.
"Hay ben sana enseme yapıştır diyen zekamı belleyim. Acıdı lan." Ensemi tutarak Aysu'ya doğru ilerledim.
"Biliyorum çok güzelim. Ama kanka yaklaşma vallahi döveceksin diye korkuyorum."
"Zaten döveceğim gerizekalı."
"Bu topuklularla mı?"
"Topuklularlada gayet iyi yürüdüğümü bilmen lazımdı."
"Kanka yalnız tüm bahçe bize gülüyor."
"Atma be. Onlar o Buse sürtüğünün bir ezikliğini görmüşlerdir. Ona gülüyorlardır.Şimdi yorma beni de gel şuraya. Sadece geberteceğim."
"Nah gelirim."
"İyi sen bilirsin." diyerek hızla ona yaklaşıp kolundan tuttum.
"Kankacığım görmeyeli katırlıktan çıtalığa yükseliş yapmışsın."
"Bir dakika sen bana hem eşek hemde at demiş oldun. Çünkü katır atla eşeğin birleşmesinden oluşuyordu. Ve buda seni yerden yere yapıştırmama için büyük bir neden."
"Ulan Demet görmeyeli baya bir zeka küpüde olmuşsun."
"Söz konusu seni dövmekse ben senin her lafında art niyet ararım sen rahat ol." diyerek bende onun ensesine yapıştırdım. Daha sonra özenle maşa yaptığı saçına çantamdan çıkarttığım suyu döktüm. Fazla dökmemiştim. Sadece saçını bozacak miktarda dökmüştüm. Daha sonra Aysu'nun şok geçirmesini ve saydırıp küfürler eşliğinde bağırmasını takmayarak ona öpücük attım. Etrafımıza baktığımda neredeyse bütün bahçenin bize odaklandığını fark ettim. Aysu'ya doğru tıslayarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KAHVE
UmorismoKENDİMİ AĞLAMALARIM ARASINDA YERİ BİR ÖRTÜ GİBİ SAKLAMIŞ PAPATYALARIN ÜSTÜNE BIRAKTIM. BELKİ HALA İNANAMAMIŞTIM. "Bir kahve ?" SESİN GELDİĞİ TARAFA DOĞRU KENDİMİ DÖNDÜREREK AYAĞA KALKTIM. HAYIRDIR ABİCİM SEN DER GİBİ BAKIŞ ATTIM. BENİ TAKMAYARAK YA...