SABAH SABAH KAVGA

103 14 3
                                    

BU BÖLÜM FULL ENİŞTENİZ BERK'İN AĞZINDAN İYİ OKUMALAR AŞKLARIM :*

Berk  

Dün Demet'e aslında her şeyi anlatmaya karar vermiştim. Ama diyemedim. Gerçi ne diyecektim desem bile idea lafını duyar duymaz lafları götüme dizmeyecek miydi?

Bazen kendime etmediğim küfür kalmıyor. Genelde onca küfürü Ali'ye derken şu günlerde daha fazlasını kendime söylüyorum.

Neden sevdirdi kendini? Bazen Demet'ede kızıyorum. Anasını satayım kız bir gülümsüyor ben bırak abi beni ben öleyim şuracıkta hesabı çekiyorum. O gülerken kendimden geçiyor bende gülüyorum. Tabii üstün karizmam sayesinde bunu hiç Demet'e çaktırmadım. Bir alkış alayım!

Gine aklıma Demet'i sokunca - gerçi hiç çıkmadı gavurun kızı- onu öpesim geldi şimdi! Saat tamam sabahın 4'ü olabilir ama acaba arasam aşağı inse onu öpüp tekrar gelsem olmaz mıydı? Aklıma kazıdım bugün gine öpecektim onu. 

Heleki onu öptükten sonra ben hariç her yerde gözünü gezdirmesi...

Demet'in baştan beri ilgiyi üstüne çeken bir güzelliği vardı. Bazen aklıma başına kese kağıdı geçirmek veya anlına büyükçe 'BERK GÜVEN' dövmesi yaptırmak gibi fikirlerim geliyordu. Aslında dövme işi olabilirdi. Hem böylece giysilerine karışmayacağımı derdim. Aynen bu fikri bir ara Demet'e söylemeliydim.

Saate baktığımda 7.30 tu. Demet'i düşündüğüm zamanlar ne çabuk geçiyordu. Aşağıda Kadir'in sesini duyduğum an yataktan kalktım. Hayırsız nihayet gelmişti. Ali ve Kadir'in sesi mutfaktan geliyordu. Tabii Ali şerefsizinin aklı anca yemek ve Eylül'de. Ulan bunlara nasıl katlanıyorum bazen ben bile anlamıyordum.

"Ooo Berk bey teşrif etmişler. Hoşgeldiniz efenim."

"Ali Bey biraz daha kaşınırsanız ağzınıza sıçmaktan hiç çekinmeyeceğimi dile getirmek isterim."

"Saygıdan ötürü başımda şapka olsaydı çıkartır selam verirdim. Nerede kaldın oğlum sen?"

"Ulan göt herif saat daha 8 bile değil!"

" Saat 8 bile değil diye açmı kalalım?" Ali'ye tek kaşımı kaldırmam bile ona yetmişti. Nihayet sustuğunda Kadir'e hoşgeldin kardeşim diyerek sarıldım. Özlemiştim. Tabii bunu ona dersem götü yer çekimine meydan okuyacağından "Madem geldin bugün kahvaltıyı sen hazırla." demiştim. Gerçi ne kadar doğru bir karar verdim orasını bilemem. Gerçi kahvaltıda ne var amına koyim. Bir kahvaltılıkları çıkartacak çay demliyecek belki birde yumurta yapacaktı.

O değilde Kadir'in veya Ali'nin yemeklerini bile beğenmiyordum artık. Demet bir başka yapıyordu. Gerçi lezzetten ziyade kendiside ayrı bir ziyafetti. 

Yeter abi ne çok Demet'i düşündüm. Kafayı sıyıracağım bu kız yüzünden. Az bir çıksın aklımdan da bir kaç kız kesiyim. Gerçi artık hepsinden soğudum! Demet yeter bencede.

Kahvaltı sırasında biraz telefonda gezerken gördüğüm fotoyla zeytin boğazımda kaldı. Öksürmem zar zor geçtikten sonra sövmeye başladım. Lan bu fotoda niye böyle güzel çıkmış? Hadi çıktın diyelim niye paylaşıyorsun?

Birde yoruma 'Sarı saçlarımla son fotom' yazmıştı. (MULTİDE FOTO.) Hayır yani milletin senin saçlarını boyattığından neden haberi olsun?

Yorumlara bakmak kalp krizi geçirmeme sebep olabilirdi. Ama bir göz atmakta fayda vardı. Ayrıca daha 2 saat önce atılan fotoğrafa 245 beğeni 310 yorum nedir lan? Tamam benim fotoğraflarım daha fazla beğeni alıyordu. Eyvallah ama sonuçta... Her neyse bu yoldan haklı çıkamıyorum. Bence en iyisi bu fotoyu ona sildirtip ikimizin bir fotosunu koydurtmak!

Yorumların geneline bakınca genişçe bir "siktir" çektim.

Bu kız benimdir. Nah senin şerefsize bak

Kızdaki gülüşe bak lan. Ne bakıyorsun lan? Sanane kızın gülüşünden görende fotoğrafçı sanar halbuki yavşağın teki

Bu kız benim olacak varya... 

yiyorsa devam ettirsene piç herif! Senin olursa ne olacak gerçi olamaz. O düşüncenle sikerim seni!

Hemen Demet'i arasamda açmıyordu. Neden açmıyor ki? 2 saat önce foto atmasını biliyor! Tekrardan aradığımda açtı bu sefer. Ulan ben diyorum kibar olucam karışmıycam giydiklerine ama bizimki durmuyor ki! Dün kendimi tutup mutlu diye giysisine karışmamıştım ama bu fotoğrafa ses çıkarmayacağım anlamına gelmiyordu. Ayrıca bir ara bu züppelerin hepsine güzel bir tehdit mesajı atarsam iyi olacaktı.

"Kızım o son attığın foto ne lan?"

"Gördün mü? Kötü mü çıkmışım?" al birde buradan yak! Ben sen böyle safken güzel sinirli modda kızamıyorum ki anasını satayım!

"Sil çabuk şu fotoyu!" sesim sinirli olduğundan yüksek çıkmıştı.

"Neden?" atarlanma be kızım. Neden uzatıyorsun bir kerede üstelemeden tamam aşkım desen sonra ben seni öpsem... Ama yok illa bir atar yapacak. O atarlarının hesabınıda bir ara soracağım zaten. Yok lan bundan sonra kibar olmaya falan çalışmak. Yaramıyor buna

"Görmedin mi yorumları!"

"O halde benimde sana tüm fotolarını sildirtmem gerek. Malum türkiyenin neredeyse tüm kızları yorum yapıyor fotolarına!" Kendine pay çıkartma! Şu anda ben kızmalıyım.

"Benim fotolarıma böyle yavşak herifler yorum yapmıyor."

"Doğru senin fotona yavşak tabiri caizse de azmış kızlar yorum yapıyor. Tabii Berk Bey'in fotolarının %90 ı kas gösterimi. Haklı kızlar." Bu kız benle takıla takıla ağzınımı bozmuş ne yoksa bana karşımı böyle?

"Konuyu değiştirme."

"Konu tam olarakta bu değil mi?" düşün Berk düşün. Hayır benim anlamadığım bu kız ne zamandan beri böyle iyi laf yapmayı öğrendi? Halbuki önceden gayet saftı ve birazda salak tamam az bir şeyde mal. Her dediğine bir cevabım varken şimdi tıkanmıştım. Bence bunun tek sebebi sadece sinirli olmam. Bilirsiniz sinirli insanlar düzgün konuşamaz. EVET TEK SEBEP BU.

"Demet uğraştırma beni güzelim. Sil şu fotoyu."

"O halde sende tüm fotolarını sileceksin."

"Öyle bir şey olmayacak."

"O zaman bende fotoyu silmiyeceğim." 

arama sonlandırıldı.

Aslında arar ben kapatırdım yüzüne ama ergene bağlamak olmaz. Harbi bu benim yüzüme o telefonu nasıl kapatır!

Ama bir yol bulup o fotoyu sildirecektim. Okulda nasıl olsa avlardım onu. Son 1 saat. Sanırım 1 saat daha durabilirdi o foto. Okulda hesabını keserdim. Birde şu fotosunu telefonuma kaydedeyim.Güzel çıkmıştı sonuçta!

Sabah sabah bile kavga etmiştik. Sikerim böyle işi!

Ya fotoyu silecekti ya silecekti.Her halukarda silecek o fotoyu.





BİR KAHVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin