Yeni aldığım topuklu ayakkabı ile evde deneme yapmaya başlamıştım. Yürüyemiyordum. En azından biraz evde alıştırma yapıyordum. Biliyorum kimse dalga geçmeyecek çünkü hangimiz yapmadık çılgınlar gibi?
Eyşan yanıma gelip konuşmaya başladı.
"Kuzen Berk'i gerçekten çok mu seviyorsun?"
"Çok. Böyle bir güzel gülüyor utanmasam nüfusuma geçireceğim. Sevesim geliyor. Ama öperek falan değil döverek."
Gülmeye başladı. Artiste bak sen sanki kendisi sürekli aşığım aşık diye etrafta gezmiyor. Ona gözlerimi kısarak bakmaya başladım.
"Önem veriyorsun bu çocuğa değil mi?"
"Kendimden çok."
"Öpesin geliyor mu hiç?"
"Tabii geliyor. Her görüşümde öpesim geliyor ama gel gör ki utanıyorum. Bazen kızıyorum beni öptüğü için ama aslında kendime kızıyorum onun gibi çekinmeden onu öpemediğim için."
"Öyleyse enişte unutma bu kıyağımı sende Atakan'a yaparsın artık." diyerek gür bir kahkaha attı.
"Ne eniştesi gerizekalı mısın kızım demiycem çünkü gerizekalısın."
Telefonunu gülerek bana gösterdi. Gözlerim anında fal taşı gibi açılmıştı. Onca soruyu sorarken kayda alıp Berk'e atmış!
"Hain kuzen."
"Mükemmel kuzen demek istedin."
"Eyşan inşallah oruçlu olduğunu unutur bir tepsi baklava yersin de tam su içerken oruçlu olduğun aklına gelir."
"Tövbe de bu çok ağır oldu!."
"İnşallah çaya batırdığın bisküvinin yarısı kırılır da içine düşer."
"Çay sevmiyorum zaten ben kuzen."
"İnşallah serçe parmağını masanın kenarına vurursun."
"Bu çok acıtıyor kuzen ama iyilik benden yana olur. Çünkü iki sevgiliye gerçekleri açığa vurdurttum."
"Berk'ede mi yaptın!"
Kafasını evet anlamında salladığında kötü kız kahkahası atmaya çalışsamda atamadığım için bozuntuya vermeden ellerimi çırparak yanına oturdum.
Ses kaydını açarak telefonu elime verdi.
Berk enişteciğim Demet'i gerçekten seviyor musun sen?
-Bunu bana sorma eğer ki sevmeseydim 1 dakika bile yanında durmazdım.
Peki onu kaybedersen ağlar mısın?
Bir müddet sustuktan sonra
-Uyanık olduğun mu sanıyorsun sen? Sese aldığını görebiliyorum.
Sinirle homurdandım. Tam can alıcı noktada anlar mı insan?
"Eyşan neden adam akıllı bir işi beceremiyorsun?"
"Nasıl beceremiyorum? Seni nasıl avladım peki?"
"Çünkü ben malım. Önemli olan zeki birini avlayabilmendi!"
"Doğru. Birdahakine daha güzel yapacağım söz."
"Aslında uzun zamandır bir şeyi yapmıyorum.Belki oradan öğreniriz!"
"Neyi kuzen?"
Eyşan'a Berk'e nasıl başka numaradan sürekli mesaj attığımı anlattım. İlk başta bana hayvanmışım gibi baksada sonradan beğenmiş hatta Atakana'da yapacağını söylemişti. Özenti Gençlik!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KAHVE
HumorKENDİMİ AĞLAMALARIM ARASINDA YERİ BİR ÖRTÜ GİBİ SAKLAMIŞ PAPATYALARIN ÜSTÜNE BIRAKTIM. BELKİ HALA İNANAMAMIŞTIM. "Bir kahve ?" SESİN GELDİĞİ TARAFA DOĞRU KENDİMİ DÖNDÜREREK AYAĞA KALKTIM. HAYIRDIR ABİCİM SEN DER GİBİ BAKIŞ ATTIM. BENİ TAKMAYARAK YA...