4.

6.6K 339 23
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


    Uletim u jedan prazan toalet i zaključam se. Što je ovo bilo? Umjesto da se prepustim ovakvom frajeru kakav je Bassi ja bježim od njega. Ne, ne mogu mu biti druga. Moram otići odavde, moram se maknuti od njega. Začujem ženski glas u toaletu. ˝Jakov već više od mjesec dana ništa ne radi. U našem krevetu se ništa ne događa. Misliš da zna da ga varam?˝ govori ženski glas. Lagano otvorim vrata i vidim djevojku koja je bila s Jakovom za šankom. Ona ga vara? Ona se sigurno šali. Kako može varati takvog muškarca? Čekaj! Ja sam maloprije odbila Jakova zato što ne želim njoj nabijati rogove i zato što ne želim biti druga, a on zapravo više ni ne spava s njom? Ovo nije moguće. Sad sam već mogla biti i zadovoljena, a ja sam to odbila zbog ove ovdje. ˝Ne, ne mislim da zna da imaš ljubavnika. Mislim da on drpa neku svoju medicinsku sestru ili doktoricu i da mu ti više nisi zanimljiva.˝ odgovori ova druga. Očito su jako dobre prijateljice kad se jedna drugoj tako povjeravaju. Koja koza. Ni ne sluti kako ću joj sad zapapriti. ˝Baš me briga dali on nekog drpa ili ne. Dok god mi kupuje skupe krpice i nakit, ma dokle god mogu peglati njegov kreditnu karticu ne zanima me ništa. Ja zabavu imam u Sheratonu dok on vodi brigu o svojim glupim pacijentima.˝ kaže ona, a meni prekipi. Ako je sada neću poslati u rodno mjesto neću nikada. Pričekam da izađu pa izađem i ja za njima. Čekam da se smjeste za šank pored Jakova i onda krećem u akciju. Gledam u Jakova. Dotučen je. Povrijedile su ga moje riječi. Sada ću mu otvoriti oči. Ne želim da netko pravi budalu od njega. Dođem do njega i položim ruku na njegovo rame. ˝Doktore Bassi? Kakvo iznenađenje. Nisam mislila da izlazite na ovakva mjesta.˝ govorim i glumim da sam iznenađena što ga vidim. Zbunjeno gleda u mene. Poljubim ga u obraz ˝Kako ste?˝ upitam ga. Nije mu dugo trebalo da prihvati moju igru. Nabaci onaj svoj seksi smiješak. ˝Gospođice Torkar?˝ napravi lice kao da je i on iznenađen što me vidi. ˝Kako vam je koljeno?˝ upita me. ˝Dobro, zahvaljujući Vama.˝ kažem mu. ˝Maja da te upoznam. Ovo je Barbara Torkar, moja pacijentica i kćerka Ranka Torkara.˝ kaže svojoj djevojci, a ona me odmjeri od glave do pete te se isprsi. Prsi se ti kučko, prsi. Sad ću se ja isprsiti. ˝Barbara ovo je moja, ovaj djevojka Maja˝ jedva izgovori Jakov. Vidim da mu je neugodno zbog ove situacije. Do prije samo pola sata bio je napaljen zbog mene. Pružim ruku toj Maji i gledam je zbunjeno. ˝To Vam je djevojka?˝ pravim se luda. ˝Ja sam Vas već negdje vidjela.˝ kažem i gledam je sumnjičavo. ˝Mene? Ne znam gdje bi me mogli vidjeti˝ govori ona. Ne pravi se glupačo jer ću ti svu kosu počupati. ˝Znam gdje sam Vas vidjela. Prije dva ili tri tjedna a recepciji Sheratona. Bili ste s nekim muškarcem.˝ kažem, a ona problijedi. Ne zna što da kaže. Nokaut kozo. ˝Molim? O kakvom Sheratonu pričaš Barbara?˝ upita me Jakov bijesno. Uf žao mi ga je. Očito nije ništa znao o ovome. Ova glupača mu se cijelo vrijeme kurvala iza leđa. ˝Oh. Oprostite. Nisam ništa loše mislila. Uf sranje.˝ pravim se da mi je žao što sam išta rekla. ˝Mala trebala bi paziti što pričaš ili jednostavno šutjeti.˝ kaže mi ona ljuto i nestane u gužvi. ˝Vidimo se Barbi.˝ kaže mi Jakov i krene za svojom djevojkom. Uvalila sam ga kozi samo tako. Nema veze. Neka Jakov vidi s kakvom kozom ima posla. Ponosno odem potražiti svoje društvo.


ŠAVWhere stories live. Discover now