19.

5.4K 257 28
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Budim se iz sna s bolovima po cijelom tijelu. Svaki mišić me steže. Kao da sam trčala maraton. Otvorim oči i odmah se sjetim sinoćnjih događaja. Pa i imala sam maraton u seksu. Pogledam oko sebe ali nigdje ne vidim Jakova. ˝Bassi?˝ zazovem ga dok se pokušam podići iz kreveta. Pogled mi padne na sve te izgužvane plahte. Osmijeh mi je na licu. Polako navučem gaćice i grudnjak na sebe. Dovraga gdje je on? Odem do kupaonice, ali tamo ga nema. Okrenem se prema krevetu i pogledam po sobi. Njegovih stvari nema. Osjetim snažan ubod u prsima. Otišao je. Potrčim u hodnik i vidim da njegovih ključeva od automobila nema. Sranje. Tijelo mi klone i sjednem na pod. Zašto mi to tako teško pada? Trebalo je ovako i biti. Samo seks. Protresem glavom, ali bol u grudima i dalje je tu. Zašto? Zašto se ovo događa? Meni se to nikad nije događalo. Osjećam se poput najobičnije fufe. Kurve kako me je Bassi nazvao. Sad se osjećam tako. Moram nešto poduzeti prije nego bude prekasno. Moram otići. Moram se udaljiti od njega. Da to ću i napraviti. Podignem se s poda i odem u sobu. Izvlačim putnu torbu i u nju ubacujem samo najosnovnije stvari. Otuširam se i ne sušim kosu. Nemam vremena za to. Dok navlačim tajice na koljenu vidim ožiljak. K vragu! Zašto mi se ovo događa? Zar će mi ovaj ožiljak biti posjetnik na to kako sam postala najjeftinija drolja. Moram biti jaka. Samo oni najjači se izbore u ovakvim situacijama i ja sam upravo odlučila izboriti se. Odjenem se do kraja i potražim mobitel. Poziva i poruka ima kao u priči. Što se događa. Svi mogući su me zvali, ali samo jedna osoba nije. Ona osoba od koje sam to najviše iščekivala nakon prošle noći nije se ni udostojila ostaviti poruku. Bassi me je jednom riječju razočarao. Ne samo razočarao već i povrijedio. Nakon ove noći s njim osjećam se jeftino. Samo jedna osoba mi sad može pomoći. Iva je moj lijek za sve probleme. Ignoriram sve poruke i pozive i nazovem je. ˝Hej mačko! Zovem te cijelo jutro. Upravo sam na putu do tebe. Vozim. Evo me za pet minuta.˝ izbrblja na brzinu. ˝Čekam te.˝ kažem i prekinem poziv. Vidim da me zvala i majka. I to dvadeset puta. Što je s njom? Opet ona i njen Dubai. Ne želim ići s njom nigdje. Iznenadi me to što me je otac zvao i to sedam puta. Sad se već brinem. Da se nije nešto dogodilo? Da se nešto dogodilo već bi došli ovdje. Pogledam na sat i vidim da je prošlo devet ujutro. Posao? K vragu! Zbog toga me je otac i zvao. Ali ni Iva nije na poslu jer upravo dolazi ovamo. Koliko znam jučer joj je bio slobodan dan. Začujem zvono na vratima i otrčim ih otvoriti. Iva sva zapuhana s punom hrpom novina u rukama. ˝Što je to? Što će ti te novine?˝ upitam, a ona samo projuri kraj mene u stan. Zatvorim vrata i krenem za njom. Vidim je kako tu hrpu novina baca na stol i tad shvatim što se događa. Bassi i ja u svim novinama. Eto što se događa. Brzo hvatam novine i čitam te sve silne naslove.

Dr. Bassi ponovno ljubi

Na pomolu nova ljubav

Bassi i Torkar uhvaćeni u poljupcu

Zbog ove ljepotice Bassi prekinuo svoju trogodišnju vezu

Sranje nad sranjima. Kako sam mogla toliko biti glupa i ovo si dopustiti. Ako sam do sada imala barem malo privatnosti sada je narušena i nemam je više. Nek ide k vragu sve. Gledam u sve te novine i čitam sve ove laži.

ŠAVWhere stories live. Discover now