22.

4.5K 252 28
                                    

Osam sati se bliži

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Osam sati se bliži. Sve sam napetiji i želim što prije otići do hotela gdje je odsjela moja Barbi, ali najprije moram obaviti razgovor s ovim mamlazom. Moram mu pokazati gdje mu je mjesto. Prema informacijama koje mi je Daniel uspio saznati ovaj David je mlad dečko. Možda čak i Barbarino godište što znači da imam posla s balavcem koji je zakačio za moju žensku. Neću mu dopustiti da se mota oko moje Barbi. Parkiram automobil ispred kafića u kojem ću se susresti s njim. Ne izlazim odmah već motrim kakva je situacija u kafiću. Sve je mirno i tiho. Dosta je bilo čekanja Bassi. Pokaži tom dečku tko je gazda. Govorim sam sebi. Naravno da ću mu pokazati tko je gazda. Barbi je sad moja i to ću mu dati do znanja. Izađem iz automobila i uđem u kafić. Miris cigareta odmah me dočeka s vrata. Pogled usmjerim prema šanku i ugledam mlađeg muškarca kako me prati pogledom sa smiješkom na licu. 

To je on

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

To je on. U ruci drži čašu s nekim žestokim pićem kojeg isti čas ispija do kraja. Pogled mu se ne odvaja od mog, a osmijeh mu ne silazi s lica. Što mu je smiješno. Baš me zanima hoće li se smijati kad mu razbijem vilicu. ˝Doktore? Kakvo iznenađenje.˝ izgovori čim sam mu se pridružio za šankom. Šutim i naručujem si viski. Suzdržavam se da ga ne počnem daviti. ˝Znao sam da ćeš se ti pojaviti, doktore.˝ kaže. Dobro da li on mene provocira s ovim što stalno ponavlja doktore? ˝A da? Kako si znao?˝ upitam ga i ispijam gutljaj viskija. ˝Poznajem Barbaru malo više nego što ti misliš.˝ provocira me. Došlo je vrijeme da ja njega malo provociram. ˝Ne znam kako ti to poznaješ moju Barbi. Došao sam ti reći da je ostaviš na miru jer je nikad nećeš imati.˝ kažem i konačno okrenem glavu prema njemu. Glasno se nasmije i to me toliko iritira. ˝Tko kaže da je već nisam imao?˝ upita me, a meni je prekipjelo. Grabim ga za ovratnik, a on se i dalje smije. ˝Mali ne igraj se svojim životom.˝ kažem mu bijesno. ˝Hej doktore, ne bi li ti trebao spašavati živote, a ne okolo ubijati bivše dečke svoje, kako si ono rekao Barbi?˝ kaže uz smiješak. Koji je ovo jebeni šupak. Znači to je to. Barbarin bivši. Zadavit ću ga golim rikama. ˝Upozorio sam te. Približiš li joj se ne odgovaram za posljedice.˝ kažem i pustim ga te ispijem svoje piće do kraja. ˝A da Barbara sama odluči? Mislim da bi izabrala mene. Nikad do sad me nije odbila, a ja sam jedini muškarac s kojim je bila u vezi. Znaš to ipak ima neko značenje, doktore. Što će se dogoditi ako se ona meni približi?˝ izaziva me. Mislim da traži batine, a ako ovako nastavi i dobit će ih. ˝Ja sam te upozorio, a sada ti sam odluči o svom životu.˝ kažem i bacam novčanicu na šank te odem. Čujem ga kako mi se smije iza leđa, ali ne želim se obazirati na njegove provokacije. Ne treba mi novi skandali. I onako novinari jedva čekaju da napravim grešku. Sjednem u svoj bijeli Mercedes i uputim se prema hotelu. Ranko mi je rekao da je tamo provučena kartica i da je Barbi sigurno tamo.

ŠAVWhere stories live. Discover now