Danas mi je prvi radni dan. Ustala sam u šest sati da bi sve stigla do osam kad bi trebala početi raditi. Kako mi se sve čini prvi dan ću kasniti, a otac će me nakon toga kad zakasnim jednostavno zadaviti. Nikad nisam bila točna. Uvijek bi kasnila gdje god bi krenula. Obukla sam svoju omiljenu purpurno ljubičastu suknju i bijelu košulju kroz koju se prozirao bijeli čipkasti grudnjak. Košulju sam raskopčala toliko da se malo vidi što krijem ispod nje. Jebiga to sam jednostavno ja. Moram pokazati što imam i gotovo. Na noge sam obula štikle. Voljela sam pete. U štiklama nisam samo kad spavam. Kosu sam raspustila kao i uvijek. Rijetko kad sam je vezala. Samo kad bi baš morala. Na lice sam stavila tek toliko šminke. Nisam željela da mi prvi dan na poslu otac prigovara kako izgledam. I to je to. Spremna sam za nove radne pobjede. Pogledam na sat. Pola osam. Oh stići ću na vrijeme. Barem se nadam da hoću. Izađem iz stana i sjedam za volan. Dok sam vozila misli mi se vrate na jučerašnji dan. Bassi. Nije mi se javio, a nisam se ni ja njemu htjela javiti. Ne mislim trčati za njim. Rekao mi je da će se javiti, pa valjda hoće. Bilo mi je super jučer s njim i to je to. Što se mene tiče to je sve što će se i dogoditi između nas. Voljela bi da se dogodi još koji put, ali ako ne isto je ok.
Parkiram automobil i uđem u zgradu. Pet minuta do osam. Oho pa ja ne kasnim. To je za pohvalu. Otac me dočeka sa smiješkom na licu. ˝Tatina ljubav˝ kaže mi i poljubi me u obraz. ˝Dobro jutro tata˝ kažem mu i poklonim mu najveći smiješak na svijetu. ˝Dobro jutro. Dođi da ti pokažem ured.˝ kaže mi i povede me do mog ureda. Super. Ured je bio pa iznenađujuće velik. Pogled s njega bio je famozan. Grad mi je bio pod nogama. Zamijetila sam da je sve bilo u crno crvenoj boji. Pa jednom riječju odlično. Sviđalo mi se. ˝Tata sviđa mi se. Hvala ti˝ kažem mu i zavalim se u kožnu stolicu. ˝Drago mi je dušo. Sad gibam. Imam sastanak za pola sata i neće me biti do podne. Poslao sam ti na mail tvoje zadatke za danas. Kad to riješiš slobodno idi kući. Neću te danas umarati previše.˝ kaže i poljubi me te se izgubi iz mog ureda u koji uleti moja draga Iva. Malo joj je falilo da sruši mog oca. Počnem se smijati. Jutros joj se baš žuri. ˝O tata Ranko dobro jutro˝ kaže mom ocu i nasmije mu se. ˝Jutro Iva. Jutros si u žurbi? Ajde neka. Ćao cure.˝ kaže tata i zatvori vrata za sobom. ˝Draga što ti je jutros?˝ upitam je i nastavim joj se smijati. Sjedne u stolicu preko puta mene i čudno me pogleda. ˝Danas sam sasvim slučajno, ali sasvim slučajno zastala na kiosku da kupim vodu i nećeš vjerovati što sam vidjela u novinama.˝ govori mi i kopa po svojoj torbi. Nakon nekoliko trenutaka iz torbe izvadi neke novine. Baci ih ispred mene. Pogledam u njih i vidim poznato lice. Bassi. Grli ga njegova bivša djevojka Maja. Stoje ispred neke kuće, pretpostavljam njegove. Što je ovo? Rekao je da su prekinuli. Pogledam na datum u novinama. Današnje su. Ok. Ne preostaje mi ništa drugo nego da pročitam što pišu novinari kojima apsolutno ništa nisam vjerovala.
-NAJPOŽELJNIJI DOKTOR I DALJE LJUBI SVOJU DJEVOJKU- pročitam naslov i krenem čitati dalje.
-Kako smo neslužbeno doznali da je ovoj velikoj ljubavi došao kraj, ipak se ispostavilo kako je to samo laž i izmišljotina. Naime DR. Bassi i dalje ljubi svoju dugogodišnju djevojku Maju P. Što se vidi i iz priloženog. Dakle drage dame Dr. Bassi je i dalje zauzet, a Vaša srca će ipak morati osvojiti netko drugi...-
Bla, bla, bla. Kog vraga ja uopće i čitam ovo? Kakve su ovo gluposti? Bacim novine u koš za smeće. ˝Iva spavala sam s Jakovom˝ kažem joj mrtvo hladno. ˝Što?˝ upita ona i širom otvori usta. ˝Zatvori usta muha će ti uletjeti u njih. Da, sinoć je Bassi došao kod mene i završili smo u mom krevetu. Ne pitaj me što se dogodilo poslije jer i sama ne znam što.˝ kažem joj i upalim računalo. Moram vidjeti kakav posao me čeka danas. ˝I ti mi to tek sad kažeš?˝ upita me Iva. I dalje je u šoku. ˝Zar je bitno? Drmnuli smo se, bilo nam je odlično i to je to. Svak svojim putem.˝ kažem. ˝Da, a on je nakon toga otišao kod svoje djevojke po još jednu rundu. Odvratno.˝ izgovori ona. ˝I? Njegov problem. Vidi trebale bi početi nešto raditi. Otac će nam dati nogu, ako se ne pokrenemo. O ovome ćemo za ručak.˝ kažem Ivi na što se ona podigne sa stolice. ˝U redu. Vidimo se.˝ kaže i izađe.
YOU ARE READING
ŠAV
RomanceSamo jedan šav bio je dovoljan da se Barbara zagleda, ni manje, ni više već u doktora. Ne, to nije bio bilo kakav doktor. Ne onakav kakvog bi svatko očekivao u ordinaciji. Ne onaj sa sijedom kosom, brkovima i naočalama koje samo što ne ispadnu s vrh...