8.

5.4K 262 22
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

˝Jebeni lešinari!˝ viknem i bacam novine u smeće. Koji vrag je s njima? Ne smijem ništa napraviti bez njih. Kog vraga žele od mene? Sranje. Jučer sam rekao Barbi da smo Maja i ja prekinuli, a danas smo izašli u novinama zagrljeni. Oh k vragu. Tužit ću ih sve redom. Pun mi ih je kufer više. Bassi ovo, Bassi ono. Više sam o sebi saznao u novinama nego što sam ja sam znao. Oglasi se zvono na vratima. Samo se nadam da nije Maja. Jučer mi je bilo dosta njenih ispada. Na kraju sam ja nju morao smirivati zbog histeričnog napada. I to mi se odbilo u glavu. Prokleti lešinari to su slikali i stvorili priču o nekoj ljubavi. Ma možeš misliti kakva je to ljubav. Otvorim vrata, a tamo me dočeka moj mlađi brat Filip. ˝Gdje si brate? Jesi li sam?˝ upita me. Koji je danas dan? Zašto on nije u karanteni? Ništa mi nije jasno. ˝Halo dečko, zašto nisi u karanteni?˝ upitam ga strogim glasom. Moj brat je profesionalni nogometaš i ne bi se vidjeli i po mjesec dana. Uvijek je bio na putu i po treninzima. ˝Hej ne paničari odmah. Odgođena tekma pa sam dobio par dana odmora. Što ti?˝ Zaviri u stan. ˝Uđi. Ništa trenutno se svađam s novinarima.˝ kažem i zatvaram vrata čim je ušao. Ne bi se čudio da su novinari kampirali ispred moje kuće. ˝Što? Više ti ne odgovara medijska pažnja? I što je to tako strašno u novinama. Pa grliš svoju djevojku, pa što?˝ upita me. Dal da mu kažem ili ne? ˝Filipe ona mi nije više djevojka. Postoji neka druga i u tome je problem.˝ kažem ljuto. Filip se počne smijati. ˝Opa. Sjedimo na dvije stolice? Da čujem tko je ta nova?˝ upita me, ali nas u razgovoru prekida moj mobitel. Zvuk dolazi iz sobe i treba mi vremena da se javim. Napokon ga nađem i javim se ˝Halo?˝ promrmljam. ˝Gospodine Bassi? Barbara Torkar pri telefonu...˝ Barbi? Rekla je gospodine Bassi? Kako mi se ti obraća? Je li vidjela novine? ˝Barbi? Od kad smo to mi opet na Vi?˝ upitam, ali mi ona ne odgovara. ˝U našoj poslovnici se pojavila vaša djevojka i želi isplatu novca, pa bi Vas lijepo molila da dođete ovdje riješiti nama veoma neugodnu situaciju ili ćemo biti prisiljeni zvati policiju.˝ kaže ona. Što? Očito je vidjela novine. I još sad ona Maja pravi probleme. Kao da mi nije dovoljno za ovo jutro. ˝Barbi? Koji ti je vrag? Zašto mi se ovako obraćaš?˝ upitam je. Živciralo me sve ovo. Nisam želio da bude tako hladna prema meni. ˝Zovem Vas zbog problema koji je izbio ovdje na poslu ili ćete Vi to riješiti ili mi.˝ kaže. Dobro dosta mi je ovog više. ˝Dobro stižem˝ kažem hladno i prekinem poziv. Jebeno sranje. Filip me i dalje čekao. ˝Žurim. Moram nešto hitno riješiti.˝ kažem mu i uzimam ključeve od automobila. ˝Hej, mislio sam da odemo na ručak.˝ kaže mi Filip. ˝Dobro. Za pola sata se nađemo u restoranu.˝ viknem mu izlazeći iz kuće. Nemam vremena za detalje oko ručka. Brat mi je važan i uželio sam se razgovora s njim, ali moram riješiti ovu zavrzlamu koja mi se događa.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ŠAVWhere stories live. Discover now