Pet dana. Pet jebenih dana nisam je vidio. Znao sam da ona ne želi čuti za mene. Znao sam da ona ne želi razgovarati sa mnom. Isto tako sam znao da me ne želi ni vidjeti. Pa naravno da ne želi kad sam totalni idiot. Rekao sam joj da je kurva. Rekao sam joj da je drolja. Nikad si to neću moći oprostiti. Maja me je toliko iznevjerila da sam mislio kako je svaka ženska takva. Ne, moja Barbi nije bila takva. Barem ne prema meni. Filip mi je sve ispričao. Od kako su se upoznali do toga kako je završio u njenom stanu. Priznao mi je da mu se sviđa Iva i da nikad ne bi bio s Barbi jer je plavuša, a on opasno ludi za brinetama. Odslušao sam dobru bukvicu od njega. Rekao mi je nek se sam vadim iz ovoga kako znam i umijem. Jebeno ne mogu. Kako ću joj prići? Znam da će me odbaciti kao prljavu krpu koja se više ne može upotrijebiti. Jedini tko mi je mogao pomoći je Filip. Molim ga već dva dana da mi pomogne, no on to jednostavno odbija i uporno govori kako sam si sam kriv za to i nek naučim na greškama. Neću odustati. Mora mi pomoći da se barem ispričam Barbi. Ne mislim da je kurva. Zaboga ne mislim da mi je žao što sam spavao s njom. Pa ona mi je bila nešto najslađe što mi se u životu dogodilo. Odem do prozora i zagledam se na ulicu. Misli, misli Bassi. Kako ću je pridobiti? Želim samo jedan razgovor. Samo da joj kažem jednu riječ. Da joj kažem oprosti. Nisam se usudio nazvati Ranka. Znam bio sam kukavica. Sigurno mu je rekla što se dogodilo. Čovjek će me preparirat ako mu se pojavim pred očima. K vragu! Ne znam što da radim. Jedini izlaz vidim u tome da mi Filip pomogne. Ako mu je stalo do mene pomoći će mi. Izvadim mobitel iz džepa i otipkam Filipov broj. ˝Halo seronjo˝ javi se Filip. ˝Gdje si? Možeš li svratiti do mene?˝ upitam ga. ˝U blizini sam. Evo me za pet minuta˝ kaže mi i prekine poziv. I dalje sam zagledan kroz prozor. Primijetim automobil koji stoji ispred moje kuće već danima. Jebeni novinari. Čekaju da napravim krivi korak i da pišu priču o meni. Znam da sam vrlo poznat javnosti, ali ne želim da se moj privatan život povlači po novinama. Kog vraga imaju pisati s kim se ja zabavljam. Trenutno s nikim jer sam Barbi rekao da je kurva. Utroba mi se zgrči kad se sjetim kakav joj je izraz lica bio kad sam joj rekao da je kurva. Uhvatim se za kosu i imam osjećaj da ću je iščupati. Kosa mi je bila slaba točka. Nikome nisam dao da je dira. Barbi sam jedinoj to dopustio. Jedino njoj. To je neki znak. Volio bi da mi sada prođe rukom kroz kosu i kaže da mi je oprostila. To ću doživjeti nikada. Tako mi i treba kad ne razmislim prije nego kažem. Ugledam Filipa kako parkira svoj terenac ispred moje kuće. Izađe iz automobila i pogleda prem automobilu koji već danima stoji tu. Očito je i on primijetio nešto čudno.
˝Bok!˝ kaže kad uđe u kuću. Pogledam ga i dalje stojeći kraj prozora naslonjen ramenom na zid. ˝Bok i tebi˝ kažem mu. ˝Nije li malo čudno to što ovaj automobil danima stoji ispred tvoje kuće?˝ upita me i priđe mi. Zaviri kroz prozor i škilji prema tom tajanstvenom vlasniku ovog automobila. ˝Lešinari su u ulovu nove priče o meni.˝ kažem i odmaknem se od prozora. Iz ormarića uzmem Jack Daniels i utočim ga u dvije čaše. ˝Nije li prerano za alkohol?˝ upita me. ˝Želim da mi pomogneš Filipe.˝ kažem ne obazirući se na njegovo pitanje. ˝Opet si počeo s tim sranjima, ha? Rekao sam da ti ne mogu pomoći.˝ kaže on ljuto. ˝Jebeno možeš i hoćeš.˝ kažem kroz stisnute zube. ˝Ne želim da se Barbara naljuti na mene zbog tebe. Ne želi te vidjeti i to ti je jasno dala do znanja.˝ govori mi. Znam to sve i sam ne mora mi ponavljati. Ispijem gutljaj pića i zagledam se u Filipa. ˝Stalo mi je do nje. Želim joj samo reći oprosti. Samo to tražim od tebe. Molim te ako ti je stalo do mene pomozi mi da joj se barem ispričam. Ništa mi drugo ne treba.˝ kažem i muka mi je što ga moram moliti ovako. ˝Dobro što hoćeš od mene?˝ upita me. Pomoći će mi. To! Brzo razmislim o njegovom pitanju. ˝Želim da dogovoriš sastanak s njom na kojem ću se ja pojaviti˝ odgovorim mu. Prasne u smijeh. Koji vrag mu je sad smiješno? ˝Ti si u potpunosti lud. Rekao sam ti maloprije da ne želim da se Barbara naljuti na mene. Ako se Barbara naljuti na mene onda će se i Iva naljutiti što ja nikako ne želim.˝ kaže. Počet ću lupati glavom o zid. Ništa mu više ne želim reći. Odem do prozora i ponovno se zagledam kroz njega. Izgleda da mi nitko ne može pomoći. Morat ću se pomiriti s tim i zaboraviti Barbi. Ali kako? Kako ću je zaboraviti kad sve miriše na nju. Stalno razmišljam o njoj. Sve što radim, radim s njom u mislima. Noćima sanjam njenu kosu, usne, grudi. Sve je njeno tu u mojim mislima. Kako da se odreknem nje? ˝Jedino kako ti ja mogu pomoći je to da ti kažem kako bi bilo najbolje da je zaboraviš.˝ kaže mi. Rekao mi je točno ono o čemu sam razmišljao. I dalje ništa ne govorim. Ne želim govoriti. Ne želim ništa raditi. Želim samo stajati ovdje i gledati u grad kojim ona negdje šeće. ˝Daj Jakove nećeš valjda sada biti smrknut zbog nje?˝ upita me. Samo se nadam da će uskoro ušutjeti ili ću ga početi daviti. Šuti i gleda u mene. Dovraga što bi trebao napraviti da shvati kako mi je žao zbog onoga što sam napravio? ˝K vragu! Klub Dim večeras. I nemoj da ti padne na pamet spomenuti me.˝ kaže mi i izađe iz kuće. Blagi smiješak pojavi mi se na licu. Večeras idemo u lov.
YOU ARE READING
ŠAV
RomanceSamo jedan šav bio je dovoljan da se Barbara zagleda, ni manje, ni više već u doktora. Ne, to nije bio bilo kakav doktor. Ne onakav kakvog bi svatko očekivao u ordinaciji. Ne onaj sa sijedom kosom, brkovima i naočalama koje samo što ne ispadnu s vrh...