Rozdział Trzydziesty Trzeci

1.6K 143 29
                                    

Chyba warto wam coś napisać, ale nie chcę wam zanudzać, więc proszę, przeczytajcie notkę pod rozdziałem.

Charlie

Plotki szybko się rozchodzą, więc nie możemy się ruszać z domu. W ogrodzie Leo stoi kilkaset dziewczyn i rzuca nam w okna owocami, warzywami, a czasami nawet kamieniami. Już rozumiem po co nam zbrojone okna... 

Nie mogę się stąd ruszyć, więc spędzamy z Leo ten czas u niego. Wielokrotne próby przekroczenia przeze mnie progu mieszkania kończyły się fleszami aparatów i piskiem. Zakupy robi nam Male, a mama Leondre dla bezpieczeństwa została z Tilly w Mullingar. Jak na razie wszyscy nasi bliscy są na nas wkurzeni, a w szczególności na Leo. W końcu kto mądry ufa dziewczynie, którą zna mniej niż miesiąc. Ta rozchwiana emocjonalnie nastolatka wydała nas i się teraz cieszy. Najbardziej boli mnie to, że w tej chwili gazety wszystko koloryzują. 

Coraz więcej czasu spędzamy z chłopakiem na czułościach i sprawianiu sobie przyjemności na różne sposoby. To już nie jest tylko seks. To miłość, którą chcemy okazać nie tylko w słowach. Zwykłe Kocham Cię już nam nie wystarcza. Nasze pocałunki pokazują jak wiele dla siebie znaczymy. Nasze czułości to prawdziwa Miłość. To nie szczeniackie zauroczenie, my jesteśmy już dorośli. 

Zakochałem się jak cholera i nie umiem tego wyjaśnić. Ten uroczy szatyn działa na mnie jak nikt inny. 

Kocham Cię Leondre.

><><><><
No to tak, mam kilka spraw.

Po pierwsze założyłam się z koleżankami, że jak DZIŚ (13.05.2016r.) wbije 10K to idę do takiego jednego chłopaka i "wyznaję mu miłość". Więc jeżeli dziś to wbijecie to was ukatrupię. Ale i tak was kocham i nie przestanę pisać xD

Po drugie no... CHOLERA! 

Wczoraj jeszcze szłam spać i patrzę: 6.5K. No to pomyślałam, że wam napiszę rozdział z tej okazji. 

Wstaję, a tam 8.5K. Miałam taki fangirl, że aż zaczęłam ryczeć. To jest takie WOW! 

Mam pomysł na konkurs, ale muszę wiedzieć kto by chciał i odpowiednio się przygotować. Polegałby on na dokończeniu rozdziału, który ja zacznę. Najlepszy zostanie wstawiony. Jeżeli ktoś by chciał wziąć udział, niech napisze kom, a za 2 bądź 3 rozdziały nastąpi konkurs.

Kocham Was <3
Do następnego,
Bayo! ;#

Up All Night [Chardre Lenevries}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz