Καινούργιες γνωριμίες ♥

1.8K 234 2
                                    

Μετά από περίπου μισή ώρα και αφου διαβεβαίωσα τον Έρικ τουλάχιστον 100 φορες οτι δεν θα αφηνα ξανά το πλευρο του με άφησε από την αγκαλιά και προχωρίσαμε στο σαλόνι όπου οπως ήταν φυσικό με περιμενε μια ανήσυχη Μιράντα με μάτια κόκκινα , προφανως από το κλάμα . Τι κρίμα που πια τετοιες πράξεις δε με συγκινούσαν .Αναστέναξα ηχηρά αλλά παρόλα αυτα δεν αντιστάθηκα όταν πέρασε τα χέρια της γύρο από το σώμα μου τραβώντας με σε μια αγκαλια . "Κορίτσάκι μου γιατι μας το έκανες αυτό , Γιατι έφυγες ;" ρώτησε με παράπονο . 

Ένοιωσα αμέσως τους μυς μου να τεντόνονται και την κοίταξα με θυμό . "Αν ξαφνηκά μαθαίναται ότι η 'καλή ' οικογένεια που σας πειρε υπό την προστασία της τόσο καιρο σας έλεγε ψέματα και απλα προσπαθούσε να διώξει τις τύψεις της εσεις πως θα αντιδρούσατε δηλαδη ; Ο μονος λόγος που γύρισα είναι επειδη προς το παρόν δεν έχω που αλλού να πάω " είπα σταζοντας ειρωνια .  Φάνηκε να ταράσετε από τα λόγια μου αλλά δε είπε κάτι , τι θα μπορούσε να πει άλλωστε . Είχε αδικο και το ήξερε .

Την προσπερασα επιδηκτικά και αναιβηκα στο δωμάτιο μου ώστε να ετοιμαστώ , έπρεπε να βγω με την τίφανη είχαμε πολλά να συζητήσουμε οι δυό μας . Έβαλα ένα κοντό τζιν σορτσάκι με σκισίματα και μια κοντή μπλούζα σε μαύρο χρώμα. Από πάνω έβαλα και μια λεπτη μακριά ζακέτα. Μετά έπιασα τα μαλλιά πλεξούδα και τα άφησα στο πλάι. Έβαλα κόκκινο κραγιόν αιλάινερ και μολύβι για να τονίσω το ιδιαίτερο χρώμα των ματιών μου.Όποια και να είναι η περίσταση δεν πρέπει ποτε να ξεχνας πως πρέπει μα  ξεχωρίχεις .

Η Τίφανη με περίμενε ακριβώς έξω από το σπίτι όπως είχαμε κανονίσει πριν περίπου μιση ώρα από το τηλέφωνο .. Μπήκα στο αμάξι της χωρίς να γνωρίζω τον προορισμο μιας και είχε πει ότι ήταν έκπληξη . " Πάμε να σου γνωρίσω τον κολλιτό μου και το νέο μου αγόρι. " είπε με αινθουσιασμό χωρίς όμως να πάρει τα μάτια από τον δρόμο .Φυσικά ο Λούκας μου είχε αναφαίρει ότι είχε βρει νέο παιχνδί αλλά πίστεψα πως αστιεύεται"Πότε πρόλαβες ; Και ο Λούκας . Μα καλά τι έχω χάσει" ρώτησα με προσποιητη περιέργια . . " Η αλήθεια είναι ότι ένιωθα πως απομακρυνώμαστε με τον Λούκας και πριν μια εβδομάδα γνώρισα τον Τάιλερ και μου άρεσε .Δεν υπηρχε περιπτωση να χασω την ευκερεια .Είμαι πολυ μικρή για μονιμες σχέσεις και αιδίες όπως ήθελε ο Λούκας . "Η φωνή της ήταν παγωμένη σα να μην την ένοιαζαν καθόλου τα συναισθήματα των άλλων . Είναι δυνατόν να είναι τόσο αναίσθητη; 

Μετά από αρκετή ώρα το αυτοκίνητο σταμάτησε μπροστά από το σπίτι της . Δεν χρειαζωταν καν να μου το πει , τα αμέτρητα ποστ της στο ίνσταγκραμ τη είχαν προδόσει . "Πάμε να αλλάξουμε και μετά φεύγουμε κατευθείαν για το παρτυ " ανακύνωσε αινθουσιασμένη και βγήκε από το αμάξι . Μα καλά τι συναίβεναι ; Ποιο πάρτυ και σε τι ακριβώς να άλλαξουμε ; Αυτη η κοπελα ήξερε να με φέρνει σε διαρκή σύνχιση .

....

Λίγη ώρα αργότερα έμαθα πως ο καλύτερος της φίλος ο Σον διοργάνωνε πάρτυ για τα γενέθλεια και η Τίφανη θεώρησε πως ήταν η τελεια ευκερεια για να τον γνωρίσω . Από ότι έμαθα ήταν φίλοι απο μικρά παιδιά μιας και τα σπίτια του βρισώταν μολις λιγα μέτρα μακρια και οι γονείς τους έκαναν καλή παρέα . 

Τελικά τα ρούχα που είχα επιλέξει όπως και το μακιγιαζ θα πήγαιναν χαμένα αου η Τίφανη ήθελε να με ντύσει με έμα απο τα συνολάκια της αλλά και να με βάψει . Δεν θα καταλάβω ποτέ αυτό το παθος της με την μόδα , εγω προσωπικά προτειμω να ντυνομαι με ανετα ρούχα που μου πανε και με αναδικνηουν ασχετος αν ειναι στην μόδα ή όχι . 

...

Το σπίτι του Σον ήταν τεράστιο και ξεχίλιζε με κόσμο . Ένοιωθα πολυ άβολα στο στενο κόκκινο φορεμα που με αναγκασε η φιλη μου να φορεσω μιας και επερνα συνεχεια χηδαίες ματιες . Ήθελα απλά να ανοίξει η γη και να με καταπιει αλλά ηξερα πως αποκλείεται να μου κάνει τετοια χάρη . Άλλωστε η Τίφανη με είχε αρπάξει από το χέρι και με έσερνε ακόμα πιο βαθεια μέσα στο χάος . Όταν ξαφνηκα σταμάτησε έχασα την μιλιά μου . Ένα αγόρι όμοιο με αρχαιοελληνικό άγαλμα στεκώταν μπροστά μου . Μάτια στο χρώμα της θάλασσας , γωνιες που κοβουν χαρτυ , χαμόγελο με λακάκια  και μαυρα κορακίσια μαλλια που έπεφταν ακαταστατα στα ματια του . 

"Εσύ πρέπει να είσαι η Σεραίνα , χαρηκα για την γωριμία ,είμαι ο Σόν . η Τίφανη πιστευω σου μίλησε για εμένα ." Εντάξει λοιποθυμω .







Καινούργια ΑδέλφιαWhere stories live. Discover now