Το να έχεις κολλητη μάγισσα έχει και τα κακά του . Όταν ήμασταν μικρότερες πάντα έκλεβε στα παιχνίδια ενώ πάντα γνωριζε από πριν τα πάρτυ έκπηξη που της ετοίμαζα . Παρολα αυτά δεν σταματησα ποτέ να την αγαπώ και να της το δείχνω με οποιον τρόπο μπορώ γιατί αν δεν ήταν αυτή δεν θα επιβίωνα ποτέ στη τρέλα του ορφανωτροφειου . Ήταν το μοναδικό μου στήριγμα και ο λόγος για να ξυπνάω χαμογελώτας το πρωι . Όταν δεν μας έμπλεκε σε μπελαδες δηλαδη .
Το πρωι ξύπνησα μετά από καιρό με ευχάριστη διάθεση αν και μία περίεργη ανατριχίλα περιέβαλε το κορμί μου .Ήταν κάτι σαν προειδοποίηση , δεν ξέρω πως αλλιώς να το εκφράσω . Έφαγα πρωινό με τα αγόρια και την Μια και ξεκινήσαμε με τον Ρότζερ για άλλη μια φορά για το σχολείο . Η πρώτη μερά της Μία στο νέο της κολαστηριο...έπρεπε α την κάνω όσο πιο ανόδεινη γίνεται . Πρώτο βήμα να της γνωρίσω την Τίφανη έχω ένα προαίσθημα ότι θα ταιριάξουν .
Λίγο αργότερα η ίδια η πραγματικότητα επιβαιβέωσε τα λόγια μου . Οι τρεις μας καθοάμασταν και κουβεντιάζαμε άνετα στα παγκάκια λίγο πριν το κουδουνι σημάνει την έναρξη των μαθημάτων . Από ότι φενεται η Μία δεν ήταν η μόνη νέα μαθήτρια αφού όπως μας ενημέρωσε η Τίφανη θα γινώταν μηνηαία ανταλαγή μαθητών στα πλαίσια κάποιας εκδήλωσης του σχολειου . Δεν έδοσα ειδηέταιρη σημασία αρχικά αλλά όταν έμαθα πως δύο από τους νέους μαθητές θα είναι ο Σόν και ο Λούκας η ανατριχίλα επέστρεψε στο σώμα μου . Ακόμα δύο μαθητες που θα εγκατέλειπαν για έναν μήνα το σχολείο μας ήταν τα δύο μεγαλύερα αδέλφια μου ο Τζαξ και ο Τζεησον . Έπιασα τον εαυτο μου να ανακουφίζεται που δεν θα έφευγαν ο Έρικ , ο Νέηθαν και ο Μπραντ . Παρόλο που ο τελευταιος δεν με είχε σε ιδιέταιρη συμπάθεια είναι κάτι σαν αδελφος μου και το ήθελα διπλα μου . Σαν αδελφος μου...αλλά ταυτόχρονα νοιωθω τοσα για τον Έρικ . Όλα είναι λάθος.
Δεν πρόλαβα να χαθώ για πολύ στις σκέψεις μου όταν δυο γνωστα χερια αγκαλιασαν τους ώμους μου . Η οικεια πια μυρωδια του Λούκας τρύπησε τα ρουθούνια μου και το σώμα μου σφήχτηκε . Δεν ήθελα να είναι κοντά μου . Αισθανόμουν άβολα και πάνω από όλα δεν ήθελα να με αγκαλιάζει . Τραβήχτηκα διακριτικά και πρίν το καταλάβω βρέθηκα σε άλλη αγκαλια , ατη του Σον . Αν και προφανώς το γεγονος αυτό δεν μου προκαλούσε τόσο μεγάλη συνχιση όσο ηπροηγούμενη κατάσταση έπιασα την καρδία μου να χτυπάει δυνατότερα από το φυσιολογικό και έστι απομακρυνθηκα και από εκείνον . Το άγχως δεν μου έκανε καλό και πάση θυσία έπρεπε να το αποφύγω . Θα είναι ένας πολύ περίεργος μήνας με αυτους τους δύο στα πόδια μου αλλά το θετικό είναι οτι δίπλα μου θα στέκονται οι δύο κολλητες μου .
YOU ARE READING
Καινούργια Αδέλφια
VampireΠοσό γρήγορα μπορεί να αλλάξει η ζωή σου ; Για την Σεραινα χρειάστηκαν μόνο μερικά λεπτά και μερικές διαβολικές συμπτώσεις . Νέο σπιτι νέα αδέλφια νέοι σκοτεινοί κανόνες . Τιποτα δεν είναι αυτο που φαίνεται και κανένα μυστικό δεν παραμένει κρυμενο γ...