Κόκκινα μάτια

1.6K 212 18
                                    

Αρχικά δύστασα γιατί δεν ήθελα να δείνω λάθος σημάδια και να παρεξηγηθούν οι προθέσεις μου αλλά τελικά αφου με κοίταξε για άλλη μια φορά μεσα στα μάτια με εκείνο το κουταβύσιο βλέμμα που μόνο εκείνος ήξερε να κάνει αποφάσισα να ενδώσω . Τοποθέτησα το χέρι μου πάνω στο απλωμένο χέρι του και με τράβηξε προς το κέντρο όπου χόρευε ο περισσότερος κόσμος . Τοποθέτησε τα χέρια του χαμηλά στη μέση μου και με τράβηξε λίγο πιο κοντά του . Ενστηκτοδος και εγω έβαλα τα χέρια μου γύρο από τον λαιμό του . Χαμογέλασε σαγηνευτήκα ενώ κουνιώταν  στο ρυθμο κια έσκηψε δίπλα στο αυτί μου για να τον ακούσω πάνω από την μουσική . "Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι μικρή , ένα απλός χωρός είναι , χαλάρωσε το σώμα , την σκέψη σου και αφέσου να διασκεδάσεις ."

Σε λίγο μας ακολούθησα η Τίφανη με τον Τάιλερ ενώ ταυτόχρονα η Μία προσπαθούσε να πίσει τον Λούκας να την συνοδέψει . Ήταν αρκετα λειπηρό να βλέπω την κολλητή μου να θέλει να χωρέψει και ο αλλος να μην μπορεί να ξεκολλήσει το θυμωμένο βλέμμα του από πανω μου . Ήθελα όσο τίποτα να πάω εκεί να του χώσω μια μεγάλη σφαλιάρα αλλά ο Σον με συγκράτησε . "Άστον αργά η γρήγορα θα το πάρει το μήνυμα δεν είναι δα και τόσο ηλήθειος ." είπε και άρχισα να γελάω ."Εντάξει αλλά αν γεμίσει ο τόπος αίματα εσύ θα τα μαζέψεις χτυπημένος ή όχι . ""Μην ανησυχεις και ως υβρίδιο έχω την διπλάσια δύναμη από το κουτάβυ.Το πολύ πολύ γρατζουνίσει λίγο " .  Για λίγο είχα ξεχάσει ότι είναι αθάνατοι , για λίγο πίστευα πως όλα γύρο μου είναι φυσιολογικά . Για εμένα η αθανασία δεν είναι δώρο , είναι κάτι φριχτό . Δεν μπορώ α φανταστώ τον εαυτό μου να ζει για πάντα και να βλέπει τα άτομα που αγαπάει να πεθαίνουν . Δεν θα μπορούσα να ζήσω με την απώλια .

Μερικά λεπτά αργότερα τα πάντα φαινώταν να είχαν ξεχαστεί και οι άλλοι δύο μας βρήκαν στην πίστα . Από οτι φαίνεται η κολλητή μου είχε τον τρόπο της με τα αγόρια . Το μόνο που ελπίζω είναι να μην του έχει κάνει τίποτα μάγεια και τρέχουμε γιατι θα την πνίξω . Αρκετά προβλήματα έχουμε είδη . 

....

Το επόμενο πρωι όταν φτάσαμε στο σχολείο επικρατούσε μεγάλη αναστατωση . Από ότι φαίνεται αποφασιστηκε να διωργανώσουμε χωρό για το χαλογουιν έτσι ώστε να μαζέφτούν χρήματα για την εκδρομή των τελειόφητων . Δεν ήταν κακή ιδέα ,αντίθετα η διασκέδαση ήταν εγγιημένη , το μόνο που χρειαζόταν ήταν να πάμε με τα κορίτσια για ψώνια να διαλέξουμε τις στολές μας . Ήθελα πολύ να πείσω τον Έρικ να ντυθούμε βρικόλακες να ειρωνευτούμε λίγο την κατάσταση . 

"Σεράινα να σου πω λίγο ;" άκουσα την Κριστη να με φωνάζει και όταν γύρισα να την αντικροίσω είχε φτάσει είδη δίπλα μου . " Πες στο Τσουλάκι την Τίφανη να μείνει μακριά από τον αδελφό μου αλλιώς θα πρέπει να υποστεί τις συνέπειες " είπε και πριν προλάβω να απαντήσω είχε είδη απομακρυνθεί . Αυτό σημαίνει πόλεμος .

.....

Τα ψώνια με κορίτσια είναι περίπλοκη υπόθεση . Πρέπει να πρώτα να γυρίσεις όλα τα μαγαζιά μια φορά να κοιτάξεις και μετα μια δεύτερη να δοκιμάσεις και να πάρεις αυτό που σου ταιριάζει . Σε αυτά τα πράγματα δεν πρέπει να υπάρχει βιασύνη ούτε να πάρεις το πρώτο ρούχο που βρήκες διότι στο επόμενο μαγαζί μπορεί να βρεις κάτι που σου αρέσει περισσότερο . Οι Δύο φίλες μου φάνηκαν να κινούνται στο ίδιο μηκος κύμματος με εμένα και έτσι δεν είχαμε προβλήματα σε αυτόν τον τομέα . Έτσι μετά από ώρες περιπλάνησης καταλήξαμε στις πιο σέξι και συνάμα εφυέστατες στολές . Η Μία θα ντυνόταν λυκάνθρωπος για να τιμήσει τον ΛΟύκας που θα έλειπε λόγο της πανσέλινου που έπεφτε την ίδια μέρα , η Τίφανη επέλεξε να γίνει μάγισσα ενώ εγω όπως συμφωνησα με τον Έρικ θα ντυθω βρικόλακας . Αυτό το πάρτυ θα είναι ονειρικό είμαι σίγουρη για αυτό .

Και όταν ο ανθρωπος κάνει σχέδια ο θεός γελάει , πριν προλάβω να χαρώ για άλλη μια φορά η Κρίστιν ήταν μπροστά μου με ένα χαμόγελο πιο τρομαχτικό και απο του τζόκερ . Το πότε βρέθηκαμε με τα κορίτσια φαρδίες πλατιες μέσα στο συντρηβάνι ούτε που το κατάλαβα . Είχαμε καθίσει για να ξαποστάσουμε μετά την τρίωρη περιηγηση και ξαφνικά είχαμε γίνει μουσκίδι . Έτσι και βρεθεί μπροστα μου θα την πνίξω και δεν θα έχω και τύψεις .ΔΕν θα μου καταστρέψει αυτή την μέρα δεν θα το επιτρέψω . 

Πείρα μια βαθεια ανάσα και σηκώθηκα πάνω έτοιμη να την αντιμετωπίσω , θα την έβαζα στην θέση της ο κόσμος να χαλάσει . "'Ετσι και τολμίσεις να ξανα πλησιάσεις εμένα ή τις φίλες μου θα μετανιώσεις την ώρα και την στιγμή . Δεν ξέρω τι είδους δύναμη πιστευεις ότι έχεις που σου δίνει το δικαίομα να πατάς κάτω οποιον σου φαίρει αντίρηση αλλά φρόντισε να ξυπνήσεις και να δεις την πραγματικότητα . Είσαι ένα τίποτα και αν συνεχίσεις έτσι έτσι ένα τίποτα θα παραμείνεις , Μια ξανθιά μπάρμπι παρατειμένη στον πάτω στο κουτί με τα παιχνίδια " φώναξα . Την είδα να πισωπατάει να να έβλεπε μπροστά της κάποιο τέρας και ξαφνικά άρχισε να τρέχει προς την αντίθετη κατευθηνση  λέγοντας κάτι ακατάλειπτο . Οταν γύρισα να αντικρισω τις φιλες μου δε ήταν πιο άσπρες και από πάνι . " Σεράινα , δνε θέλω να σε τρομάξω αλλά τα μάτια σου έχουν αλλάξει χρώμα " είπε η Μία όταν πια βρήκε τι φωνή της . " Τι πράγμα . " 

Αμεσως κοιταξα την αντανακλαση μου στο νερό και βρέθηκα να αντικριζω ένα κορίτσι με σχεδόν φοσφοριζέ μωβ μάτια . Ανοιγοκλεισα λίγες φορες τα βλέφαρα μου και το φυσιολογικό χρώμα των ματιών μου επανήλθε . Έπειτα από αυτό έκανα ότι θα έκανε καθε φυσιολογικός άνθρπος αν βρισκώταν σε τέτοια κατάσταση , λοιποθυμισα .   

Καινούργια ΑδέλφιαWhere stories live. Discover now