ישבתי בחצר של ביתי, כשאני מדברת עם חברה ששמה היה איימי, בטלפון הנייד.
'אז את רוצה להגיד שאבא שלך שכר לך שומר ראש?' היא שאלה,
'כן ' עניתי.
'אבל את שוטרת למה את צריכה אותו?' קייט שאלה אותי כשהיא לא מבינה את הפואנטה.
'זה בדיוק מה שאני אמרתי. לעזאזל, עכשיו אני צריכה לראות אותו כל הזמן נגרר אחריי' רטנתי לה בטלפון.
'אז זה אומר שאם נצא היום בלילה הוא צריך לבוא איתנו?' היא שאלה כדי להבין את כל העניין הזה, נכון.
'כנראה..או שאני אנסה להמלט איכשהוא.' מלמלתי כשאני מנסה לחשוב על רעיון כלשהוא שיעזור לי להתחמק ממנו.
'תזהרי לא לשבור משהו.' היא אמרה כשאני שומעת את צחוקה מהצד השני של הקו, לועג לי.
'טוב בשעה תשע וחצי אני בבר' עניתי בגלגול עיינים.
'סבבה, נתראה שם' היא ענתה בחזרה לאחר שהועילה בטובה להרגע.
ניתקתי את השיחה, וראיתי בזווית העין את יונגי עומד כשהוא נשען על הקיר ולא מסיר את עיניו ממני.
אני נושכת את שפתי וחושבת על דרך שבה אצליח להתחמק ממנו .
בדקת את השעה, השעה הייתה כבר שמונה בערב. כך שיש לי רק שעה אחת להספיק להתארגן.
הלכתי בזריזות אל חדרי כשאני חולפת על פניו מבלי להעיף בו מבט.
נכנסתי לחדרי ונועלת את החדר אחריי. צעדתי אל עבר ארוני ,מתבוננת בכל השמלות הבודדות שהיו בתוכה וחושבת איזו שמלה לבחור. רובם היו קצרות מדי בשבילי או שהצבע שלהן לא היה הכי יפה.
נאנחתי, וחושבת על לעצמי 'למה בכלל הסכמתי לקחת מאשתו של אחי את השמלות האלה' והכתי את עצמי במצחי.
עברתי בין כל השמלות עד שלבסוף הצלחתי את השמלה שהייתה בדיוק לטעמי.
השמלה הייתה לא קצרה ולא ארוכה בדיוק כמו שרציתי. היא הגיעה עד מעל הברכיים וצבעה היה אדום כהה, בחלק האחורי של הגב הוא היה פתוח ושרוולי של שמלתי הגיעו עד סוף ידי. העקבים שבחרתי היו בערך כחמישה סניטמרים, מספיק בשבילי כדי לא לסבול הרבה.
סירקתי את שערי, כשאני מתיזה על עצמי עלי בושם שאבי קנה עבורי לא ממזמן, והתאפרתי באופן עדין ולא צעקני.
התחלתי לחפש את המפתחות של הרכב עד שנזכרתי שהם אצל יונגי .
מלמלתי כמה קללות מתחת לנשמתי כשאני רוקעת עם עקבי על הרצפה, וחושבת על איך אני יוצאת מהבית מבלי שישים לב שברחתי.
סימסתי לאיימי בהיסטריה, 'נדפקתי. המפתחות של האוטו אצל יונגי. הצילו, מה אני עושה?' וחיכיתי להודעה ממנה בקוצר רוח.
YOU ARE READING
Protection ○ M.yg
Fanfiction|#53 בספרות חובבים 25.4.19| |הושלם| ספר שני יצא והוא נקרא Fake Student. חייה השקטים של דיאנה נקטעים בין רגע אחד. ערב אחד, אביה מכיר לה את שומר הראש שלה ששמו היה מין יונגי. דיאנה ממהרת לזעום מהחלטתו של אביה שהייתה נראית מבחינתה דבר מיותר כיוון שידעה...