17

304 34 3
                                    



ישבנו ארבעתנו ואכלנו באיזה מסעדה קטנה שהייתה צמודה להיכל הקרח .

איתי התחיל לזוז באי נעימות בכיסאו מה שגרם לרון לצאת מדעתו מהרעש שזה עשה,

'אתה יכול לשבת נורמלי ?' רון סינן וגלגל את עיניו.

'אתם לא מרגישים את זה ?' הוא שאל אותנו בלחש ובמסתוריות,'את מה?' איימי שאלה באנחה, כבר אינה יכולה לסבול את התנהגותו המוזרה.

'זה מרגיש כאילו עוקבים אחרינו.' הוא המשיך לדבר בלחש ובמסתוריות.

,'אתה רואה יותר מדי סרטים.׳ רון אמר בגיחוך.
'תמשיך לאכול' הוא הוסיף וטפח בגבו.

'אני לא צוחק איתכם.ראיתי את הבחור הזה עוד כשהיינו בהיכל הקרח ועכשיו הוא גם כאן. לא מפסיק להסתכל לכיוונו.' הוא הוסיף בלחץ.

רון ואיימי המשיכו לא להאמין לו וביקשו שיפסיק להתבדח. הרמתי את מבטי אל איתי ויכולתי לראות על פניו שהוא אינו צוחק.

'איפה הבחור הזה?' שאלתי אותו, מתחילה לחשוד גם בעצמי.

'הוא נמצא מהצד השמאלי שלי. הוא לובש ג'קט שחור ומכנסי גינס וכובע.' הוא השיב בפנים מודאגות ועקבתי אחריי עיניו לכיוון שהבחור הזה היה ישב.

אותו בחור שהוא תיאר ישב לבדו כשהוא מחזיק את התפריט ועיין בו, הסתכלתי בו בזהירות ובחשדנות, אך בקושי הצלחתי להביט בפניו בגלל שכובעו הסתיר אותו.

שמעתי את קולו של רון מדבר אליי 'אלוהים דיאנה ,את באמת חושבת שזה נכון ?' הוא שאל בגיחוך ולא מאמין שאני מאמינה לשטויות של איתי.

עם כל מה שקורה לי בזמן האחרון לא יכולתי שלא להאמין, חשבתי לעצמי. התעלמתי מהערתו של רון והמשכתי להסתכל על הבחור וחיכיתי שירים את ראשו.

כשהוא סוף סוף הרים את ראשו יכולתי לראות קצת את פניו ,היה בו משהו מוכר.

כיווצתי את עייני וניסיתי להביט בו טוב יותר,הוא הפנה את מבטו אליי והביט ישירות עליי.

המבט הזה היה כל כך מוכר רק שלא זכרתי בדיוק מאיפה,אך פתאום הבחור קם ממקומו כשהוא מניח את התפריט על השולחן ומסתובב עם הגב אלינו והפנה את פניו הצידה כך שיכולתי לראות אותו מחייך ,ואז זה הכה בי.

עיני התרחבו כשהבנתי שזה אותו בחור מהמסיבה,מיד קמתי ממקומי והתכוונתי ללכת אחריו עד שאיימי עצרה אותי 'לאן את הולכת' היא שאלה בבלבול.

'זה הבחור הזה ' השבתי בזריזות ומיהרתי ללכת אחריו כשראיתי שהוא כבר יצא מהמסעדה.

הוא לא הספיק להתרחק הרבה,ורצתי לכיוונו 'היי אתה,תעצור! ' צעקתי לעברו כשאני מתנשפת,הוא לא הקשיב והמשיך ללכת.הצלחתי לתפוס בחולצתו ולעצור אותו,'לאן אתה חושב שאתה הולך ?' שאלתי בקול רם ,'הוא הביט בי בגיחוך,'את אמיצה ,דיאנה ' הוא אמר כשהוא מחייך חצי חיוך ומעביר את מבטו אל ידי שהמשיכה להחזיק את חולצתו .

Protection ○ M.ygWhere stories live. Discover now