אמא שלי עלתה לחדרה, משאירה אותי לבד בסלון. הרגשה לא נעימה עיקצצה אותי בבטני, וחשבתי לעצמי, שאולי היא צודקת. אני באמת מתייחסת אליו לא יפה. נזכרתי באירועי האמש, שבו הוא החטיף לבחור שניסה לגעת בי ואפילו לא הודתי לו על כך. והכל בגלל ההתנהגות הילדותית שלי.
התחלתי ללכת לכיוון החצר בתקווה שאמצא אותו שם.
אך להפתעתי הוא לא היה שם.
חשבתי לעצמי איפה הוא יכול להיות עכשיו ,הרי הוא אמור להיות כאן רוב הזמן.
חשבתי על מה שאמא שלי אמרה שהוא סחב אותי לחדר.רק המחשבה מביכה אותי. קיוותי שלא עשיתי לעצמי יותר מדי בושות בזמן שהייתי שיכורה. בדרך כלל אני לא שותה הרבה או שותה בכלל.
הלכתי שוב לחפש אותו אבל לא מצאתי אותו בשום מקום.
פתאום שמעתי צעדים מאחוריי, הסתובבתי לראות מי זה.
'הו התעוררת' יונגי אמר כשהוא מסדר את חולצתו וצועד לעברי. מתנהג כאילו לא קרה כלום ערב קודם.
גירדתי את ראשי מרוב מבוכה,'כן, היי. תקשיב יונגי-' שיחקתי עם אצבעותי והבטתי ברצפה ,לא יודעת מאיפה להתחיל.
'כן, דיאנה?'הוא שאל כשהוא נעצר ועמד מולי. מחכה בסבלנות שאמשיך את משפטי כשאצבעותיו שלובות אחת בשניה.
'בקשר לאתמול, רציתי להגיד תודה. וסליחה שאני כזאת קרה וקשה אלייך.' אמרתי בהתנצלות.
'זה בסדר. זה חלק מהעבודה שלי, להגן עלייך.' הוא אמר ברכות, הבטתי לתוך עיניו הכהות, היה בהן משהו שגרם לי להרגיש בטוחה יותר.
באתי לשאול אותו בקשר לאיך שחזרנו הביתה אך בדיוק הטלפון שלו צלצל והוא נאלץ לענות.
הצלחתי לשמוע במעט ממה שהוא דיבר 'כן, אני מבין.' הפנים שלו הפכו ללחוצות ועצובות.
'אני אנסה להגיע הכי מהר שאני יכול 'הוא אמר במהירות וניתק .
הוא הסתובב בזריזות, מבלי לומר לי מילה. תפסתי בזרועו, ושאלתי אותו מה קרה. אני מבחינה את הבעתו שונה, ועיניו היו נראות מדוכאות.
'אני חייב ללכת לבית חולים.' הוא אמר בזריזות,
'למה ?' שאלתי בבלבול.
'אני אסביר לך אחריי זה .' הוא אמר והחל לרוץ לעבר הדלת .יצאתי יחד איתו וצעקתי לו 'אני באה איתך'.
'עכשיו אתה מוכן להסביר לי מה קרה?'שאלתי בזמן שהיינו בדרכנו לשם. הבטתי בו והוא היה כלכך עצבני ומתוח.'חבר טוב שלי עבר תאונת דרכים' הוא ענה בקול צרוד.
ראיתי שהוא רועד במעט,הנחתי את ידי על על ידו. 'הכל יהיה טוב ,אל תדאג.פשוט תנסה להרגע והכל יהיה בסדר' אמרתי בחיוך קטן ורגוע .'אני לא יכול להרגע ' הוא אמר בקול מורם ,נבהלתי. הוא העיף את ידו ממני וחבט עם ידו על ההגה .
YOU ARE READING
Protection ○ M.yg
Fanfiction|#53 בספרות חובבים 25.4.19| |הושלם| ספר שני יצא והוא נקרא Fake Student. חייה השקטים של דיאנה נקטעים בין רגע אחד. ערב אחד, אביה מכיר לה את שומר הראש שלה ששמו היה מין יונגי. דיאנה ממהרת לזעום מהחלטתו של אביה שהייתה נראית מבחינתה דבר מיותר כיוון שידעה...