נק' מבט של דיאנה:
'אני לא מרגישה טוב' ניסיתי להגיד בקול רם בכל כוחותי לאוזנו של רון אבל הוא לא הצליח לשמוע כלום מבעד המוזיקה החזקה שנשמעה ברחבי החדר.
ראשי הסתחרר וראייתי נעשתה מטושטשת וחלשה יותר ויותר,ניסיתי להזיז את רגליי במהירות כדי לצאת מכל הרעש ולהתרחק מאנשים שהחניקו אותי .
תפסתי בידו של המלצר כדי לאזן את עצמי ויכולתי לשמוע אותו במקוטע זורק לעברי כמה קללות בגלל שכמעט גרמתי לו להפיל את המגש .
כל גופי רעד והרגשתי כאב שרק מתחזק בכולי,ניסיתי בכל כוחותיי לחפש את יונגי שהיה בדיוק לפני כמה דקות מול הבר אבל כל מה שמצאתי זה זוג בנות שיושבות וצוחקות .
גררתי את רגליי בכבדות כשאני נתקלת באנשים וחיפשתי את השירותים של הבנות .
הושטתי את ידי אל הברז וניסיתי לפתוח אותו ולאחר כמה זמן הצלחתי לבסוף לפתוח אותו ושטפתי את פניי .
'מה קורה לי?' שאלתי את עצמי.
פתחתי את הדלת של השירותים ,הרגשתי חולשה חזקה בכל גופי ונשענתי אל הקיר לוקחת נשימות גדולות וכבדות.לפתע שני זרועות של ידיים גדולות ושריריות עטפו אותי ושנייה לאחר מכן הכול היה שחור ולא הצלחתי להחזיק את עצמי יותר והתמוטטתי אל הבחור שלא הצלחתי לראות אותו .
נק' מבט של יונגי :
אז היום של המסיבה הגיע,פגשנו את רון מחוץ לבית שלי,הוא היה לבוש בחליפה כמו שלי,יכולתי להבחין איך הוא התבונן בדיאנה וסקר אותה מחלק התחתון עד העליון .
חרקתי בשיני ולקחתי כמה נשימות קטנות והסתכלתי אליו במבט נוקב,חיוכו רק גדל מה שגרם לי לעקצוצים בכל הגוף.הדרך שבה הוא דיבר אליה,הדרך שבה הוא הסתכל אליה והדרך שהוא חייך אליה גרם לי להשתגע.
והבעת פניו כשהוא הסתכל הייתה כה מזויפת,הרי היה ברור שהוא עושה הכל כדי להוציא אותי מהכלים.
בזמן הנסיעה למסיבה עניתי תשובות קצרות ,הייתי יותר מדי עסוק בזה שהחברה שלי צריכה להעמיד פנים שהיא בת זוגתו של החרא הזה.כשטלפון של רון צלצל הוא הזדרז לענות ודיבר בצורה שקטה ורגועה,ובזמן הזה דיאנה שמה לב לפניי ולפתע הרגשתי את ליטופיה ביד שלי,מושכת את כל תשומת הלב שלי אליה ומראה לי את חיוכה הקטן והממכר.הרגשתי את ליבי נרגע מעט כשהבטתי בפניה ויכולתי להבחין בשרשרת שהבאתי לה מנצנצת על צווארה.
כשהגענו אל המקום,הרבה מאוד אנשים מיהרו לפגוש את פניו של רון ולברך אותו .
יכולתי לשמוע מהצד את התלהבות שלהם כשראו שלרון בא יחד עם בת זוגתו למרות שזה שקר הרגשתי צביטה קטנה בליבי.
YOU ARE READING
Protection ○ M.yg
Fanfiction|#53 בספרות חובבים 25.4.19| |הושלם| ספר שני יצא והוא נקרא Fake Student. חייה השקטים של דיאנה נקטעים בין רגע אחד. ערב אחד, אביה מכיר לה את שומר הראש שלה ששמו היה מין יונגי. דיאנה ממהרת לזעום מהחלטתו של אביה שהייתה נראית מבחינתה דבר מיותר כיוון שידעה...