6

430 40 14
                                    



הקלדתי את שם הרחוב בגיפיאס והתחלתי לנסוע לפי איך שזה הורה לי.

לאחר כרבע שעה של נסיעה הגעתי לביתו.

יצאתי מהאוטו כשאני מחזיקה בשקית שבתוכה הייתה המתנה.ניגשתי לדלת וצלצלתי בפעמון ובזמן שחיכיתי שיפתחו לי יכולתי לשמוע כל מיני לחשושים בצד השני של הדלת.

'אולי הם חושבים שזה ג'ין, נאם ג'ון ויונגי' חשבתי לעצמי בראש.

לאחר כדקה הדלת נפתחה וראיתי מולי את ג'ימין, עמד מולי עם שערו הכתום כשהוא לובש מכנסי גינס דומים לשלי וחולצה ארוכה בצבע שחור. הבעתו הייתה מופתעת 'דיאנה' הוא אמר את שמי בקול גבוה ומשך אותי לחיבוק.

'איזה כיף שבאת כבר חשבנו שלא תגיעי' הוא אמר וחיבקתי אותו בחזרה וחייכתי.

'ברור שבאתי נראה לך שהייתי מפספסת את המסיבת הפתעה לשובו של ג'ין?בחיים לא' עניתי לו ,והוא זז הצידה מסמן לי להכנס לבית .

'בואי תכנסי' הוא אמר ועקבתי אחריו ,הוא הוביל אותי לסלון ששם טהיונג היה נמצא . בירכתי אותו לשלום וכך גם הוא ,שמתי לב שהוא מסתבך טיפה עם הסידור של השולחן ולכן הצעתי לו את עזרתי.

בהתחלה הוא לא רצה שאעזור בגלל שאני אורחת אך התעקשתי ובסוף הוא הסכים .

'מתי הם אמורים להגיע?' שאלתי את טהיונג כשאני מסדרת את הצלחות ,

'הם אמורים להגיע כל רגע' הוא אמר בקול לחוץ והתחיל לצעוק לכולם לרדת ולכבות את האור .

בנתיים ג'ימין וגונגקוק החזיקו קונפטים ואני וטהיונג עמדנו ליד הדלת .הוצאתי את הפלאפון שלי וכיוונתי אותו על וידיאו.

לאחר כמה דקות שמענו את הצליל של המפתחות ,טהיונג סימן לנו להיות מוכנים לצעוק ,לאחר שהדלת נפתחה ג'ין הדליק את האור וכולנו צעקנו 'הפתעהה' מה שגרם לו לקפוץ מבהלה מהרעש שלנו ושל הקונפטים.

'לא מספיק עברתי תאונת דרכים אני לא צריך גם לקבל התקף לב' הוא אמר כשהוא שם את ידו על הלב שלו בדרמטיות .כולנו צחקנו ועשינו חיבוק קבוצתי.ג'ין עלה לחדרו כדי להחליף את בגדיו,הפלאפון שלי צלצל הלכתי הצידה בגלל כל הדיבורים שהיו ,עניתי לשיחה.

'שלום זאת דיאנה?'

'כן מדברת'

'זה השליח מהמסעדה, רחוב לומבארד 2 נכון?'

'נכון'

'אוקיי אני מחוץ לבית את יכולה לפתוח לדלת'

'כן שניה' אמרתי וניתקתי .

הלכתי לכיוון הדלת מה שגרם לבנים להסתכל אליי בהבעה מבולבלת.הוצאתי בנתיים מהכיס שלי כסף קטן כדי להביא לשליח,פתחתי את הדלת ,בדקתי שהכל נמצא והבאתי לו תשר.

Protection ○ M.ygWhere stories live. Discover now