באותו יום של המסיבה:
הגיע הערב,השעה הייתה שש וחצי.
יצאתי מהמקלחת,עטופה אך ורק במגבת. נכנסת לחדרי,מייבשת את שערי בעזרת הפן, ואחר כך התחלתי לעשות לעצמי תסרוקת.ולאחר מכן מורידה את המגבת ולובשת את התחתונים וחזייה שהכנתי על המיטה,צבעם היה לבן.לאחר מכן הרמתי את השמלה,מעיפה כמה מבטים עליה, ולבסוף לובשת אותה בעדינות על גופי.ניגשתי בצעדים קטנים אל המראה,רואה את השתקפותי,מעבירה בעדינות ובאיטיות את אצבעותיי אל השמלה ומסדרת אותה.הלכתי לעבר השידה,פותחת את המגירה שבו היה נמצא כל האיפור שלי,לוקחת אודם אדום כדם ומורחת אותו על שפתיי,שמתי מעט מייקאפ על פניי ורימל.'נראה שאני מוכנה' אמרתי בלחש כשאני מביטה על עצמי שוב במראה,לקחתי נשימה גדולה והתכופפתי כדי להרים את נעלי עקב שתאמו לצבע השמלה שהייתה בצבע שמנת,נועלת אותם בעדינות ונעמדת בזהירות.
הלכתי בצעדים קטנים וזהירים אל עבר המסדרון,שומעת את קולם של ההורים שלי מקומה הראשונה,יכולתי לנחש שהם מוכנים כבר ממזמן ומחכים רק לי.
הנחתי את ידי על המעקה של המדרגות ונעזרתי בה כדי לרדת,ראשי היה מופנה למטה,ובאמצע הרמתי אותה כששמעתי דממה.באיטיות הרמתי את ראשי ,מעבירה את מבטי אל הוריי ומבחינה באדם שלישי שעומד מאחוריהם.
עינינו נפגשו ולא הפסיקו להביט אחד בשני.
יכולתי להרגיש כל כך הרבה דברים רק ממבטו.
כשהגעתי לסוף המדרגות עדיין יכולתי להרגיש את מבטו עליי .
'בחרת את השמלה המתאימה,דיאנה' אבא שלי אמר כשהוא מביט בי בתדהמה.
'אלוהים את נראית כמו אישה,בת שלי איך גדלת להיות כזאת יפהפייה' אמא שלי אמרה בהתרגשות.
'אמא תפסיקי לדבר שטויות' אמרתי לה,אדומה כעגבנייה.
'סליחה שאני מפריע' קולו של אותו אדם גרם לי ולהוריי להפנות את מבטינו אליו,'אבל אנחנו צריכים לצאת' יונגי הוסיף ,הבעת פנים שהייתה על פניו הזכירה לי את הימים הראשונים שלנו כשהיינו לחלוטין זרים אחד לשני.
'אתה צודק יונגי,אתן יודעות שאני שונא לאחר' אבא שלי אמר והביט בי ובאימי במבט מאשים וכועס.שלחתי לאבי מבט מתנצל והתחלנו ללכת לכיוון המכונית.
כעבור עשרים דקות הגענו אל האולם שהיה נמצא מחוץ לעיר שהיינו גרים.
יונגי במהרה יצא מהמכונית ופתח את הדלת שבו אבי ישב ולאחר מכן ניגש לפתוח את הדלת האחורית,אימי יצאה ראשונה מחייכת אל יונגי ובזמן הזה יצאתי מהדלת שהייתה מהצד שלי.
ניגשתי לאימי ונעמדתי לידה,היא הביטה בי בהבעה משונה כמה שניות ולאחר מכן חזרה לחייך שוב.יכולתי להרגיש את נעיצות מבט שיונגי תקע בי,כנראה מבולבל.
YOU ARE READING
Protection ○ M.yg
Fanfiction|#53 בספרות חובבים 25.4.19| |הושלם| ספר שני יצא והוא נקרא Fake Student. חייה השקטים של דיאנה נקטעים בין רגע אחד. ערב אחד, אביה מכיר לה את שומר הראש שלה ששמו היה מין יונגי. דיאנה ממהרת לזעום מהחלטתו של אביה שהייתה נראית מבחינתה דבר מיותר כיוון שידעה...