'אתה הולך לעשות מה?' יונגי שאל את נאמג'ון בטלפון,
'אני הולך להציע לה נישואים' נאמג'ון ענה והיה אפשר לשמוע בקולו שהוא לחוץ.
'וואו יפה,מזל טוב אחי ' יונגי ענה ,נאמג'ון מיהר לענות לו 'יא ,היא עוד לא הסכימה ,ואני צריך את העזרה שלך .איפה אני הולך לעשות את זה?' הוא שאל וחיכה שיונגי יגיד משהו.
'לא יודע..בחדר שינה?' הוא ענה באדישות .נאמג'ון היה על רמקול כך שיכולתי לשמוע את הצרחה שלו וצחקתי לי בשקט,
'שכחתי עם אני מדבר. עם האיש הכי לא רומנטי ביקום' הוא צעק מבעד הטלפון,
הפעם צחקתי בקול רם מה שגרם לנאמג'ון להשתתק לכמה שניות.
'מה זה מי איתך ?' הוא שאל בחשדנות,
'זאת דיאנה לידי.שאלת אותי וענית לך.לא אהבת לא אשמתי' יונגי מלמל בעצבנות.
'תביא את הטלפון יש לי רעיון' אמרתי ליונגי והוא הושיט את הטלפון לידי.
'אני מקווה שזה רעיון טוב' נאמג'ון ענה נאנח,
'טוב אז ככה,אתה מזמין לכם צימר לסופ"ש ,אתה קונה נרות וורדים' באתי להמשיך לדבר אך הוא קטע אותי,
'אם אקנה את כל הדברים האלה היא תחשוד' הוא אמר.
'אז אולי בשביל שהיא לא תחשוד תזמין עוד איזה זוג אתכם לחופשה וככה יהיה לכם יותר קל לארגן את זה מאחורי גבה' יונגי אמר בפשטות.
''אומיגאד כן' נאמג'ון ואני אמרנו באותו זמן,
'אני גאון' יונגי אמר כשהוא מחייך חיוב רחב וטפח על עצמו .
גלגלתי את עיניי,'טוב,חברים תתחילו לארגן בגדים .אתם נוסעים איתנו' נאמג'ון אמר בצווחה.
'רגע מה? אנחנו עוד לא הסכמנו' יונגי צעק והבאתי לו מכה בבטן ,'אל תדאג אנחנו נבוא' אמרתי ושמתי מהר את ידי על פיו ,'ידעתי שאני יכול לסמוך עליכם .אני אשלח לכם את כל הפרטים בהודעה' נאמג'ון אמר בקול צוהל וניתק.
יונגי ליקק את היד שלי ומיד הזזתי אותה מפיו בגועל,'מה אתה עושה?' שאלתי בצעקה,
'למה לעזאזל את מחליטה בלעדיי?' הוא שאל בפנים זועפות,
'החבר שלך מבקש עזרה.אין פה מה לחשוב' עניתי בקול רם,
'עדיין ,למי יש כוח לארגן הכל' הוא מלמל בכעס,
'אתה כזה עצלן וזקן' סיננתי וגלגלתי את עיני ובאתי לקום אך תפס אותי במותניי ומשך אותי אליו,'אני לא זקן' הוא סינן כשהוא מדגיש כל מילה.
'תוכיח' אמרתי כשאני בוהה בעיניו ומחייכת חיוך קטן ושובב,
יונגי הביט בי בהפתעה והוציא גיחוך קטן מפיו וללא שום התראה הוא תפס את פני ומשך אותי אליו,כך ששני המצחים שלנו נגעו זה בזה.
'הו בייב,את הולכת להתחרט על מה שאמרת' הוא לחש כשהוא קירב את שפתיו אל אוזני ,ונשימותיו נגעו בעורי וגרמו לצמרמורת.
'את הולכת לצרוח את השם שלי כל כך חזק' קולו היה מעט צרוד מה שעוד יותר גרם לו להשמע סקסי ולוהט.הוא נתן לי כמה נשיקות קטנות בצווארי ,השענתי מעט את ראשי לאחור ופולטת גניחות חלשות מפי.
התהפכנו כך שהוא היה כעת מעליי ,כרכתי את ידי סביב צווארו ובעדינות מעבירה את ידי בשערו כשנינו מתנשקים .
ידיו טיילו לבטני ותופסות בחולצתי ופושט אותה במהירות ,התרוממתי קצת ועזרתי לו להוריד את חולצתו גם.הוא קירב את שפתיו אל חזי והחל לנשק אותו בעדינות וברכות,שולח את ידיו אל גבי החשוף ופותח את הסוגר של החזייה .הוא שלף אותה בזהירות כשהוא התבונן היטב בעייני ,הוא נצמד לגופי כך שהחזה שלי השתפשף בשלו .הוא אחז בו וצבט מעט ,'פאק יונגי,אני רוצה להרגיש אותך עמוק בתוכי' מלמלתי בהתנשפות,''תצטרכי להתחנן ,בייב' הוא מלמל תוך כדי שהוא ממשיך לרדת ולנשק את החלק התחתון של בטני.
הוא פותח את הכפתור של מכנסי ומוריד אותם וזורק אותם לרצפה וכך הוא עשה עם המכנסיים שלו.הוא תפס אותי מהתחת ושילבתי את רגליי סביב מותניו .יכולתי להרגיש בזקפתו שגדלה ככל שהוא השתפשף באיברי.ידיו שוטטו בגופי כשלשונו ממשיכה לחקור את פי תוך כדי שהוא פולט גניחות .הוא נשך את שפתי ובאיטיות מעביר את ידו אל תחתוני ומוריד אותן בזריזות,מעביר את אצבעותיו באיברי ,'אני רוצה אותך כל כך רטובה' הוא דיבר ,השענתי את ראשי לאחור 'פאק..תמשיך בבקשה' התחננתי.
'כבקשתך' הוא ענה ומחדיר את שתי אצבעותיו לאיברי ,התנשמתי בכבדות והתענגתי ממגעו בתוכי .המשכתי לקרוא בשמו כה חזק עד שגמרתי.
'את כזאת סקסית.אני מקווה שאת מוכנה לחבר שלי'הוא אמר בקול שובב,הסתכלתי על עיניו והנהנתי בחיוך .
תוך שניות ספורות יכולתי להרגיש אותו בתוכי,עצמתי את עייני ונושכת את שפתי מהכאב שהרגשתי בתחילה,הוא הסתכל עליי ושאל אם זה כואב ,הנדתי את ראשי ועניתי שימשיך .החדיר אותו בעדינות ולאט לאט הגביר את הקצב ,אצבעותי שרטו מעט את גבו ולאט לאט התרגלתי והתחושה הפכה לנעימה ומספקת.שנינו התנשמנו בכבדות תוך כדי שהוא נישק אותי.
'אני לא מאמינה שעשינו את זה על הספה' אמרתי בנבוכה וקברתי את ראשי עמוק בחזהו,
'מצידי לעשות את זה על הרצפה' הוא אמר בקריצה כשהוא תופס בלחיי ומרים את ראשי כך שיוכל לראות את פניי,נתתי לו מכה קטנה בחזה 'ואם מישהו היה רואה אותנו ? החלון היה פאקינג פתוח' הרמתי את קולי ולחיי האדימו .
'בייב, את סתם דואגת.ואת חמודה שאת מסמיקה ' הוא אמר וצחק וצבט את לחיי ,עשיתי פרצוף זועף .הוא המשיך לצחוק והגניב לי נשיקה קטנה ומתוקה.
גאד ,פעם ראשונה שאני כותבת על קטע עם סקס,
סליחה אם זה לא יצא טוב .
מקווה שנהנתן (; 😏
YOU ARE READING
Protection ○ M.yg
Fanfiction|#53 בספרות חובבים 25.4.19| |הושלם| ספר שני יצא והוא נקרא Fake Student. חייה השקטים של דיאנה נקטעים בין רגע אחד. ערב אחד, אביה מכיר לה את שומר הראש שלה ששמו היה מין יונגי. דיאנה ממהרת לזעום מהחלטתו של אביה שהייתה נראית מבחינתה דבר מיותר כיוון שידעה...