אחרי אותו ערב היה לי קשה להירדם, כל כך הרבה דברים קרו ובנוסף הרבה דברים קשים נאמרו .
הייתה לי תקווה שאבא שלי יבין אותנו ויאפשר לנו להיות יחד אך זה היה טוב מדי בשביל שזה יקרה.
'אז זה מה שאתה עושה בעבודה? מנסה להכניס את הבת שלי למיטה ?'מילותיו הכו בי חזק והייתי בהלם שהוא בכלל העיז לומר אותם.
'אבא! ' לא יכולתי שלא להתערב לשיחתם.
'תסתמי את הפה שלך ולכי מיד מכאן' אבא שלי אמר בצווחה .
לאט לאט הדמעות החלו לצאת וגופי החל לרעוד 'אתה לא יכול לגרש אותי' צעקתי עליו בחזרה.
'תצאי מכאן, דיאנה' יונגי אמר בקול גבוה.
הזזתי את ראשי אליו מביטה בו בכעס ונושכת את שפתי,הוא אפילו לא טרח להביט בי בחזרה ,לקחתי נשימה עמוקה ויצאתי במהירות מהאולם.
נעמדתי מאחורי הדלת שהייתה מעט פתוחה והקשבתי למה שקורה בפנים.
אבא שלי זרק את המכתב על פניו של יונגי ,'אתה גורם לי לפקפק בך' הוא אמר בחוצפה.
'אתה אמור לעבוד ולהגן עליה ולא לגעת בה' הוא הוסיף כשהוא רותח וורידיו בלטו החוצה.'איך יש לך עוד את האומץ לעמוד מולי ולהביט בעיני' הוא צעק עליו שוב.
'אני מצטער אדוני אבל איני מתחרט על מה שעשיתי,אני אוהב את הבת שלך' הוא אמר ועמד באופן זקוף ללא פחד.
הבטתי בדמותו של יונגי ומקשיבה למילותיו שגורמות לליבי לפעום בחוזקה ולעייני לא להפסיק לבכות.
'איך אתה מעז להגיד את זה ' אבא שלי צעק עליו יותר חזק ממקודם ,מאבד את עשתונתיו לחלוטין.נשענתי עם גבי אל הדלת נופלתת באיטיות אל הרצפה וחיבקתי את רגליי חזק ,עוצמת את עיני חזק ואת אוזני מפחדת למה שיכול להתרחש.
'זה מספיק' שמעתי לפתע את קולה של אימי ,הרגשתי שאבן ירדה מליבי .
למה הכל צריך להיות כזה קשה, חשבתי לעצמי כשישבתי במיטתי .
ובדבר נוסף נזכרתי היה המבט שבו אימי הביטה בי ,מבט שהראה לי כמה היא מאוכזבת ממני .
נאנחתי בשקט ואילצתי את עצמי לקום מהמיטה בכוח והלכתי אל חדר האמבטיה,נעמדתי מול המראה .הנחתי את ידיי על צידי השיש והבטתי בעצמי,עיני היו נפוחות והיו לי שקיות מתחת לעיינים ,נאנחתי שוב ופתחתי את הברז כדי לשטוף את פניי וצחצחתי את שיני. לאחר שניגבתי את פניי יצאתי מהחדר אמבטיה וירדתי למטה.קיוותי שלא אצטרך לפגוש את פניהם של הוריי הבוקר אך כמובן ששניהם היו נמצאים בסלון .
למזלי אבא שלי היה עסוק בלדבר בטלפון ואמא שלי ישבה בשקט וצפתה בטלוויזיה .
שניהם העבירו את מבטם אלי כשראו אותי צועדת אל המטבח, פתחתי את המקרר והוצאתי לעצמי יוגרט והתיישבתי אל הכסא שהיה ואכלתי בשקט.
YOU ARE READING
Protection ○ M.yg
Fanfiction|#53 בספרות חובבים 25.4.19| |הושלם| ספר שני יצא והוא נקרא Fake Student. חייה השקטים של דיאנה נקטעים בין רגע אחד. ערב אחד, אביה מכיר לה את שומר הראש שלה ששמו היה מין יונגי. דיאנה ממהרת לזעום מהחלטתו של אביה שהייתה נראית מבחינתה דבר מיותר כיוון שידעה...