Reggel mocorgás közben észrevettem, hogy fekszik mellettem valaki. Kipattintottam gyorsan a szemem. Cameron félmeztelen, Mellettem? Mi történhetett az éjjel? Oh, ne... Jó most fogok elsüllyedni szégyenemben. Atya Isten! Anyámék meg, meg fognak ölni! Felszökkenek az ágyból és amilyen fürgén csak tudtam, leküzdöm magam az atom durva szédülés mellett a földszintre.
Keresem, de nem találom semerre Redet. Ne már... Tényleg itt hagyott? Kösz Red... Kit is kérjek, oh megvan. Nate biztos elvisz. Lábujjhegyen odalépdelek a nappaliban lévő tévéhez, ami mellett ott fekszik félmeztelenül Nate egy rózsaszín masnis hajpánttal a fején. Á biztos nem volt berúgva az éjjel, csak nála ez a divat. Ha nem tudnám, hogy nem meleh, azt mondanám az. Na, jó van ám ennek is volt értelme tapsot Saynek.
Megbököm Nate oldalát, de még egy kis mocorgás sem. Megpaskolom a mellkasát, na erre már felébred, méghozzá elég ijesztően. Hirtelen kinyitja a szemeit és felül. Én egy lépést hátrálok, majdnem szívrohamot kaptam tőle.
- Mi? Mi? Fenn vagyok ám. – nézz beszívottan az ég felé.
-Gondolom. – kuncogok.
- Ja, csak te vagy Say. – vigyorog. – Milyen volt az estéd?
- Hogy érted? – nem vágom, mire céloz, de nem számítok jóra.
- Semmire, csak gondoltam lefeküdtél Cameronnal – röhög fel.
- Mi? – visítom és kiakadok. – Lefeküdtem Cameronnal??
- Hát eléggé úgy tűnt. – tarjta a szája elé a kezét, hogy ne halljam kinevetését. – De nem tudom igazából.
- Ne ijesztegess már! – csapom le. – Haza tudnál vinni?
- Persze, mikor? – ásít, azt hiszi, ráérek. Hát téved!
- Most! – sürgetem és segítek neki felállni.
- Jó, de Grayt és Ethant is vinnünk kell. – kutatja a két ikret a szemével.
- Ott vannak! – mutatok az udvar felé.
Nate összeszedte a két fiút + helyes Jack-et, mert ő is velünk jön haza. Kimegyünk a kocsihoz.
- Te Say. – dől rám Grayson és nekinyom a kocsinak.
- Héj, héj haver! – kiáltok rá. – Eszednél legyél! – pofozom meg gyöngén az arcát.
- Azt hiszem én még részeg vagyok – mondja magas spicces hangon.
Hu, de jó... Nekem kell háttul ülnöm a kettő részeg iker közt. És mi van, ha lehánynak? Persze akkor mindenki csak röhögni fog.
- Nate, nem ülhetnék inkább melletted? – próbálom győzködni, de hiábavaló.
- Nem. Mondtam, hogy te vagy a legkisebb neked kell középen ülnöd! – tol be a kocsi ajtaján.
Gray jobb oldalról ül mellém, Ethan baloldalról. Ott szorongtam középen az oldalamon két félig alvó félig részeg fiúval. Tömény pia szag áradt belőlük. Egyszer csak azt veszem észre, hogy Grayson elő vesz egy cigit, és rá akar gyújtani.
- Nem, nem Gray! – veszem ki a kezéből. – Ha meggyújtod, akkor én hányok be!
- Jaj Say. – nevet fel és a nyakam köré tekeri a kezeit tejbe tök vigyorral. Én csak ilyen "Mi a fasz" fejjel bámulom, de semmi. Lecsukja a szemét.
- Gray!
- Jaj, de jó illatod van! – nyög fel és nevet egyet. – Nyugi már!
- Hogyan legyek nyugodt, ha két illuminált állapotú fasz van mellettem? – akadok ki.
YOU ARE READING
Sorry I'm a bad girl#Cameron Dallas HUN Fanfiction. [C.A.D.] [BEFEJEZETT]
RomanceSay egy nagyon jó tanuló, intelligens lány... VOLT. Svájcban élt a szüleivel, de az ősei Amerikába kényszerítették. Elvesztette a barátait, mindenét. Say bosszút akart állni a szüleinek, mert tönkre tették az életét. Rossz lány lett. Egy flegma, bek...