§Say§
Cameron zavarodottan forgatja a szemét és kínosan elfordul. Hát igen, elég gáz volt, hogy elrántottam a fejem a csók alól.
- Ömm, hol van az e-mail? – kérdezem meg Cameront és keresgetni kezdem a laptopon a dolgokat.
Hamar meg is találom, de amikor felpillantok Cameronra azzal kell szembe sülnöm, hogy engem bámul. Miért vizslat? Nincs jobb dolga? Ááá tudom, hogy nincs. Miért is lenne?! Na, mindegy ez nekem csak jó, így könnyebb lesz megszerettetnem magam vele.
§Cameron§
- Say nem akarsz eljönni velem holnap délután deszkázni? – kérdezem meg, mert gondoltam most kivételesen nem egyedül csatangolok.
De most esett le, úhhh de hülye vagyok!!! Ez olyan, mintha randizni hívtam volna, nem? Jesszus, de idióta vagyok. Ha most úgy veszi, én kicsinálom magam.
- Öm, igen persze – mosolyog kedvesen. – Az nagyon jó lenne.
Miért ilyen jófej? Nem értem én ezt. Olyan bunkó és házsártos volt eddig...most meg egy kis angyal. Hova tűnt a flegma Say? Elutazott vagy mi a kín? Mondjuk jobb is. Nem bírom, hogy okosabbnak és beképzeltebbnek gondolja magát nálam. Igazából csak vele vagyok ilyen. Legalábbis ennyire nagyképű, mert ő is az velem. De most nem vettem észre... olyan, mintha kicserélték volna. Még be se szólt basszus.
Én is villantok egy mosolyt és tovább olvasom a száz oldalas levelet, amit az irodalom tanár írt, bár én ezt egy oldalba is simán meg tudtam volna fogalmazni.
Nagyon bírtam most Say-t. Vicces beszólásokat tolt a szöveg hülye mondataira és jó fejen reagált a dolgokra.
Mi van vele?
Tényleg, mintha nem is ő lett volna. Így tökre megkedveltem. Ne értsétek félre! Csak úgy kedveltem meg, mint barátot. Sosem jönnék vele össze! Nekem túl más. A más alatt mit értek? Olyan kétszínű, mint állat. A suliban flegma dög, de ha ketten vagyunk kedves és normális.
De, ha jobban megnézem nagyon jó csaj. Barna haja a vállára omlott a fekete Pink Floydos pólója felett és nagy gömbölyded mellei az összes helyet kiterjesztették benne. Meg kell hagyni eszelősen jó dudái vannak a kicsikének. Szűk rövid farmerjából kicsusszant a popsija fele, így még jobban előteremtve az izgatódást. Amikor jobbra-balra lépkedett csak úgy huppant egyik a másik után, basszus de rohadt szexi volt!
De miket beszélek!!! Nem szabad így gondolnom rá! Sosem jönnék vele össze, még hozzám sem érnék, a ribancsága miatt. Ott van Gray meg Nate meg Jc. meg az össze haverom, aki totál oda van értük. De miért is? Mert kurva jól néz ki, de ők nem ismerik Say-t!
De az a gáz, hogy kezd megváltozni róla a véleményem. Kezdem úgy érezni, hogy ő valójában egy tök kedves lány, csak titkolja.
§Say§
***
- Akkor én megyek is – mondom, mert végeztünk a nagy tanulósdinak.
- Oké – mondja Cameron, feláll és elindul az ajtó felé.
Én követem őt, mert jobb, ha ő megy előre. Most vagyok először Cameron rezidenciájában, és még nem nagyon tudom, mi hol van. Ezzel nem arra célzok, hogy meg akarom tudni, mert nem. Egyáltalán nem érdekel, hogy itt mi merre található, pont az ő házában nem!
- Köszi, hogy átjöhettem – mondom neki az ajtóban, de becsukja maga mögött. Kicsit furcsának is találtam először tettét.
- Elkísérlek – mondja és előhúz a ház mellől egy gördeszkát.
YOU ARE READING
Sorry I'm a bad girl#Cameron Dallas HUN Fanfiction. [C.A.D.] [BEFEJEZETT]
RomanceSay egy nagyon jó tanuló, intelligens lány... VOLT. Svájcban élt a szüleivel, de az ősei Amerikába kényszerítették. Elvesztette a barátait, mindenét. Say bosszút akart állni a szüleinek, mert tönkre tették az életét. Rossz lány lett. Egy flegma, bek...