+SPEED...+

7.6K 331 16
                                    

§Say§

Nem volt jó ötlet bevállalnom ezt a bulit. Olyan fáradt vagyok, mint még soha. Amíg bírom vonszolni magam. De, ha iszok sem lesz jobb, mert az még álmosabbá tesz. Talán a fű? Az talán segít, de kitől szerezzek? Oohh ohh tudom már! Nate! Ő a nagy díler! Na, jó akkor megyek és megkeresem.

Már itt bolyongok egy ideje, de nem találtam meg azóta sem a nekem való fejet.

Végre bele botlottam Nate-be.

- Szia Say – int és megpuszil háromszor. – Mizu?

- Semmi, csak beszélnünk kéne – mutogatok, hogy menjünk ki, mert négyszemközt akarom mondani.

- Ja, oké. Menjünk – mondja és utánam jön.

Kivezettem az elő udvarba, ahol szinte senki nem volt.

- Na, mi kell Say? – suttog.

- Nincs egy kis anyagod? – rakom a füléhez a kezem és úgy beszélek.

- Mire gondolsz? Mármint értem, hogy mire csak milyenre? – kuncog.

- Ami egy kicsit felpörget. Nagyon fáradt vagyok és olyan kéne, amitől pörgök, mint az állat! – siettetem Natet.

- Oké, nesze. Itt van egy kis Speed, de nagyon keveset, mert rohadt tömény. Pár milligramm is képes kifektetni – figyelmeztet Nate.

- Nyugi, van eszem! – mondom és intek is.

Eddig még nem szívtam Speedet, de most miért ne próbálhatnám ki? Nate azt mondta, hogy legalább 4 órán keresztül éber leszek. Hát remélem is. Meg azt is mondta, hogy nagyon fürge leszek. Ez pont jó lenne egy szex estéhez akkor úgy hiszem.

Na, majd meglátjuk. Előhúzom a ribancot magamból és kész!

Gyorsan bementem a vécébe és leültem az egyik fülkében a kőre. Eddig még csak kristály Speedet láttam, de ez por volt. Gondolom a kristályhoz kell krekk vagy nem tudom.

Na, mindegy nem lényeg.

Raktam egy keveset ki a wc ülőke tetejére és az egyik orrlyukamat befogva felszippantottam a másikba az anyagot. Nem éreztem semmit, ezért felszívtam a maradékot is. (Hátha akkor hat)

Hogy mit történt?

Egy kis idő múlva, nem bírtam lecsukni a szemem. Egyfolytában nyitva volt, bármit csináltam. Oda álltam a tükör elé és egy kikerekedett szemű Say-t láttam, akinek gyorsak a mozdulatai és hirtelenek. Már mellékhatást nem nagyon érzetem szerencsére. Mindig be szoktam amúgy szopni az új drogok kipróbálását, mert mindig nagyon rosszul reagál a szervezetem, de ez más volt. Ez annyira nem volt durva.

***

Nekiálltam vedelni és táncolni. A Martinis üveg a kezemben figyelt a tipegés alatt. Tényleg nem hazudott Nate. Ez a cucc kemény!

Nem mondom, hogy többször akarnék ilyet beszívni, de egyszer kipróbálni jó volt.

- Szia Say! – jön mögém Grayson és átkarolja a derekam.

- Csáá! – üvöltök és megfordulok, hogy szembe legyünk egymással. – Táncolsz? – hadarom, nem bírok lassan beszélni.

- Ja, persze – mosolyog.

Gyorsan és szétszórtan szedem a lábaimat, elég féleszűen nézhettem ki.

- Kivel jöttél? – karolok a nyakába és közel húzom magamhoz.

Sorry I'm a bad girl#Cameron Dallas HUN Fanfiction. [C.A.D.] [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now